Wat je even kwijt wil #50

En Erica had een balzak op haar muts

3 likes

Kijken of iedereen zich wel aan de avondklok houdt :nerd_face:

3 likes

DrAAg Je HeT nIeT? vErKoop hEt DaN!
Die Vinted reclame heeft me zo geïrriteerd dat ik de app ontweken heb tot vanavond.

Aangezien ik binnenkort ga verhuizen en nog wel wat dure schoenen (docs, balenciagas) heb die ik te weinig draag, moet ik er echt aan geloven.
En wanneer de bezem door de kledingkast gaat kan ik misschien ook nog wat € verdienen. Maar voor <10 euro ben ik echt te lui om pakjes weg te brengen enzo. Erg.

3 likes

Ik heb mn kamer net half verbouwd en mn loveseat in de woonkamer gezet en het past eigenlijk net niet helemaal goed maar mn huisgenoot denkt gewoon: ok
Love him hahaha
En binnenkort mn nieuwe ikeakast ophalen en dan wordt het nog mooier

3 likes

Haha nou met mij ook niet hoor! Ik denk/hoop niet dat ze daar serieus de heli voor inzetten. Als ik de heli zie/hoor Google ik vaak ff 112 ‘plaatsnaam’ dan kan je soms wel eens meldingen vinden.

1 like

Ik kan niet slapuhhh

Ik raakte net in paniek van mn pilstrip omdat ik dacht dat het zondag was.

4 likes

In 1 uur 100 euro verdiend
Well done, Vinted, well done

14 likes

Ik heb morgenochtend een belangrijk tentamen dat ik echt moet halen en ben zo zenuwachtig :sob:

Aaah succes alvast! Komt vast goed :kissing_heart: Misschien is het een idee om nu even je gedachten te verzetten door een boek te lezen/muziek te luisteren/een serie te kijken oid? Dan zijn je zenuwen hopelijk wat minder en dan kun je zo lekker gaan slapen

1 like

Lief van je, dankjewel! :heart: Ik ga inderdaad even wat muziek opzetten en dan vak ik hopelijk zo in slaap

1 like

ik vraag me nu wel af wie het isss

2 likes

Nondeju wat een buikpijn ineens.
Hoop dat die paracetamol snel werkt en ik weer kan slapen

zoooo goedemorgen, welgeteld 4 uur geslapen en nu over 20 min naar werk! ik jank

4 likes

Niks gaat zo snel voorbij als 5 min snoozen. Echt doe rustig

25 likes

Heel veel succes!

1 like

Yas vaccinatie arm plek begint eindelijk minder stijf te zijn.

2 likes

Zooooo geeen zin om te werken, altijd even rot na zo’n lang weekend. En vind m’n werk gewoon leuk, maar ik wil vakantie :frowning_face:

7 likes

Ik moet volgende week een uur rijden voor werk, maar rijd al zeker twee jaar bijna niet meer. Dus elke keer dat ik een stukje rijd nu, ben ik super onzeker en maak ik foutjes. Nu heb ik voor vrijdag een greenwheels auto gehuurd zodat ik vast kan oefenen en een keer de route kan rijden :face_with_hand_over_mouth: mensen verklaren me voor gek. En natuurlijk heb ik vannacht gedroomd dat ik die auto total loss reed.

15 likes

Zou je niet even met de staaltjes naar buiten kunnen lopen om de kleur te kiezen? Of desnoods even door de winkel heen lopen, dan zie je verschillende belichtingen.

1 like