Wat je even kwijt wil #50

Mijn hond vind sneeuw fantastisch en het sneeuwt hier hard :sweat_smile:

4 likes

Oh same :sob:. Heb ook zo’n fijn weekend gehad

2 likes

Ik slaap sinds de zomertijd zo slecht :sob: Pas laat in slaap vallen, onrustig slapen, en vroeg wakker. En ‘s middags val ik op de bank in slaap. Ik slaap normaal gesproken juist heel goed, dat maakt het nog vervelender

4 likes

Klaar voor een nieuwe dag werken in het thuiskantoor (aka mijn slaapkamer) - ben er nu al weer klaar mee

3 likes

Ahem sinds wanneer kan ik tijdreizen en wakker worden in een wereld waar er sneeuw ligt!? Niet oke. Doei ik werk vandaag wel met de gordijnen dicht zodat ik deze ellende kan negeren.

2 likes

Ik heb over statistiek gedroomd ?? Werd helemaal onrustig wakker joh

2 likes

Super goed juist om te oefenen. Ik denk overigens dat dit soort opmerkingen echt niet helpen bij mensen met rijangst (ik heb het zelf ook). Maar uberhaubt als je merkt dat iemand iets spannend of vervelend vindt en daar oplossingen voor zoekt waarom ga je dan zeuren?

Succes in ieder geval en lekker bezig!

3 likes

Nee sneeuw ga weg :roll_eyes:

6 likes

Er woont een vrouw in de straat die naar buiten komt als ze de vuilniswagen hoort. Dan gaat ze staan wachten tot haar vuilnisbak is geleegd en rent ze er zowat op af om m weer mee te nemen…why…?!

7 likes

Mijn kat heeft ruzie met haar staart, echt zo’n schattig kitten gevecht.
Ze wordt volgende week 12😂

19 likes

Maar je gaat verlichting daar ook nooit krijgen zoals in iedereens huis. Kan je geen staaltje mee naar huis nemen? In de gemiddelde bouwmarkt waar dan daglicht verlichting hangt kies ik ook geen kleur, stalen die ik daar top vind zijn thuis dan toch opeens heel anders.
Want ik denk dat hoe ze de verlichting ook aanpassen er altijd mensen zullen zijn die zeggen: ja maar op mijn muur ziet het er zooo anders uit.

4 likes

Mss heeft iemand ooit zooi in haar bak gepropt? Dat mensen de tijd hebben voor zoiets :no_mouth:

1 like

Ja werd echt een beetje uitgelachen toen ik het gister aan iemand vertelde. “Ga je echt die hele route rijden?!” Uh, ja. Liever dat, dan dat ik straks te laat kom op m’n echte afspraak. Maar lief van je. Thanks!

5 likes

Nee joh, heel goed juist om te oefenen! Ging het goed? Veel plezier op de weg zo.

1 like

Die van mij hebben ook nog regelmatig van dat soort dingen en ze zijn dit jaar 14 geworden :rofl:

1 like

gedroomd bedoel je nachtmerrie gehad?

1 like

Dit deed ik ook altijd toen ik nog niet zo vaak reed! Ik rij nu weer vaker voor mijn werk, dus check nu vaak alleen Google Maps. Echter had ik vorige week een afspraak en waren er werkzaamheden en kon ik dus niet parkeren waar dat volgens Google Maps kon, dus bleef ik maar rondjes rijden omdat ik nergens kon parkeren (uiteindelijk een plek gevonden op 20 min lopen) en kwam ik dus te laat :angry: . Ik ga nu dit weekend daar eerst weer heenrijden voordat ik daar volgende week weer een afspraak heb.

2 likes

Ik ga vrijdag pas oefenen! Beetje zenuwachtig wel, maar ook zin in eigenlijk. Lekker muziekje op en rijden in m’n eentje haha.

@aardappeleter ah fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik wil gewoon echt dat rijden weer even in m’n routine komt. En ook dingen als tanken, maak ik me onnodig veel zorgen over haha. Dus denk alleen maar goed idd om dit een paar keer te doen zo :slight_smile: hopelijk is later alleen even Google maps checken dan ook voldoende voor mij

1 like

Gelukkig sneeuwt het weer :clown_face:

Ja vreselijk he. M’n werkcomputer staat ook precies voor vier ramen maar 't hagelt de hele tijd. Echt een lelijk uitzicht :angry:

1 like