Linda magazine heeft een ‘leuke aanbieding’
Linda 12 maanden = 66 euro
Linda 12 maanden met ritualspakket cadeau = 90 euro
Leuk, een cadeau waar je 24 euro voor moet betalen
Dat vooral…ik zie ook echt voor me dat ze dan tegen mensen zegt “ohnee op dinsdag kan ik niet!! Dan komen ze de vuilnisbak legen!!”
Ik word er ook chagrijnig van. En even later schijnt dan de zon weer maar het is elke keer valse hoop, want vervolgens hagelt/sneeuwt het weer
Ik ga vandaag op werk vertellen dat ik ga emigreren en ik vind het super spannend.
Daar leek het inderdaad wel meer op hahah
Mijn laatste tentamen (van dit blok dan…) is klaar en ik ga vanmiddag een uur rondneuzen bij een kringloop waar ik al een tijdje niet ben geweest echt feest
Jij woonde toch al in het buitenland? Of was je al weer terug? Gaaf en komt goed!
Oohhhh ik heb toch zo geen zin
Dankjewel! Haha ik ben al bijna twee jaar terug in NL Dat was toen maar tijdelijk, nu ga ik terug voor onbepaalde tijd!
Spotify schotelt me dit pareltje voor en ik kan het iedereen aanraden om even te luisteren, word er helemaal vrolijk van:
Ohhh, dat wist ik helemaal niet! Leuk! Heb je nog steeds met die jongen die daar woont?
dat had ik laatst met deze, wat een jam
Radio 1 tweet ineens 4 codes, zijn ze gehackt of is dit ‘iets’?
Zo chill dat m’n beide leidinggevenden deze week met vakantie zijn. Lekker wat minder telefoontjes en mailtjes
Mijn moeder appt een heel verhaal maar ik snap er werkelijk niks van. Ik heb nog een aantal vragen gesteld om de boel te verduidelijken maar tevergeefs. Heb het maar gelaten verder.
Het is hier ook heel raar. Stralende zon, strak blauwe lucht en dan vijf minuten later wordt het zo donker dat ik de lampen aan moet doen en begint het mega hard te sneeuwen.
en vijf minuten later is er weer zon. Beetje recap van gisteren.
Zeker! We gaan samenwonen
Ik heb net meer dan 500 euro uitgegeven aan kleding. Dat geld heb ik helemaal niet, maar ik dacht ik bestel heel veel want meestal vind ik 9 van de 10 dingen toch niet leuk… dus hoop dat dat nu weer zo is en ik niet alles wil houden 🥲😂
Wat leuk! Waar woont hij nu dan? (In welk land)