Ik moet zo de deur uit, dus ik denk dat ik zowel m’n zonnebril en zonnebrandcreme, bikini en slippers meeneem als m’n muts, sneeuwschoenen en regenjas.
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en voor hoeveel ?
Lijkt mij ook zo geweldig !
-weg
Op amazon (de of nl) voor 50 euro! Goed in de gaten houden, nu is de prijs erg hoog maar zakt altijd weer. Of Lego site of Bol in de gaten houden, dan issie 60 euro dacht ik.
Ik ga zo voor het eerst in een jaar naar de supermarkt voor een fles wijn. Ik vind het spannend.
Haha zo herkenbaar!
Vond het ergens ook wel schattig, maar ook enorm confronterend.
Wat een wind vandaag. 2 keer is mijn fiets omgevallen waarbij 1 keer mijn fietskrat eraf geschoten is en 5 meter verderop lag. Wel een beetje jammer dat mijn tiewraps (geen idee hoe je dit schrijft) kwijt zijn en ik hem nu maar met een paar elastiekjes vastgezet heb.
En ik heb mijn eerste 2 moestuinmaatjes van de AH O, en komende paar weken ga ik lekker bakken. Brood, bananenbrood, eierkoeken en kaneelbroodjes.
En dit was mijn dagboekpost
Jaa ik wil ook modieus zijn. En Richard
Ik had vanochtend bij het tuincentrum allemaal plantjes en zaden en benodigdheden voor de tuin van mijn moeder gehaald, maar ook allemaal spullen voor mijn eigen huis. En nu heeft ze het complete bedrag op het bonnetje aan mij overgemaakt.
Hahah ik heb mn kinders een rapport over mij laten invullen en nummer een tip is: minder schelden. Whoooops ok
Ik denk dat we een vloekenpot gaan maken waar ik geld in moet doen voor snoepjes als ik scheld. Zijn ze het vast mee eens.
Blijkbaar is het 2 kuststeden verder ook al te zien. Het is hier groot nieuws op m’n werk ook.
Ik moet zo nog een presentatie geven en schijt zeven kleuren. Lesgeven aan studenten geen probleem, workshops aan oudere mensen geen probleem, maar dit
Hij is dus wel echt geregistreerd als dermatoloog als ik het goed begrijp? Zie je dat via de site van de dermatologen vereniging?
Overigens kan je in Nederland je dokter dus altijd even opzoeken in het BIG register. Zeker doen als je twijfelt.
-weg
Succes, you will rock
Ik heb me op YouTube geabonneerd op een moeder van een forummer (weet niet meer wie, maar die moeder was helemaal blij met onze aandacht) en ik vind het nog steeds zo schattig
“It’s addictive delicious!”
Die koekjes als bodem zijn wel echt een goed idee
@Eddie aah dus waarschijnlijk komen patienten niet zo snel bij hem terecht? Nou ja, je kan het er altijd na een bezoek bij laten als je het dan niet vertrouwt.
Ik heb deze week een week vrij genomen in het kader van self-care. Vandaag is een goed begin. Ga zo lekker pizza bestellen, een glas rode wijn inschenken en ‘The Bold Type’ bingen
Klinkt heerlijk, geniet er van!
Ik heb ook pizza besteld, want ik heb bijna 2 weken geen keuken, dus ik moet wel
Haha Ohh succes! Geniet van de eerste dagen bestellen/fast food want dan voelt het nog even als #treatyoself en daarna al snel niet meer