yes
O, heerlijk! Goed idee trouwens voor als ik vakantie heb: een pizza bestellen Doe ik vrijwel nooit want duur.
Ik denk steeds dat het maandag is maar het is al dinsdag en morgen is de week alweer op de helft, hoe chill zo’n kort weekje. Ik vind deze tijd van het jaar zo fijn met al die vrije dagen
Heeft er iemand nog een tip voor een webshop met leuke kantoor artikelen? Beetje Sissy Boy stylo vind ik leuk! Ben m’n thuis kantoor leuker aan het inrichten dus heb gezellige meuk nodig.
Ik moet zometeen samen met een vriendin van mijn studie een voorlichting geven aan middelbare scholieren over onze opleiding. Maar gewoon met z’n 2en, via zoom. Zonder docent ofzo. Ik voel me echt een fucking impostor, wat kan ik nou vertellen hahaha
Hebben de scholieren zich aangemeld voor jullie presentatie/praatje? Dan hebben ze vast ook veel vragen! Leuk dat je dit doet
Echt heeeerlijk hè
Alleen volgens mij is 5 mei geen vrije dag en Koningsdag zal ook wel niet
Wel toch? Koningsdag dan. 5 mei is in 2025 weer.
Oh hoop het
Dacht dat ik dat ergens zag
Wat hebben we dan nog
Hemelvaart, Pinksteren
Ik vind het echt zo jammer dat ik bijna geen vrij heb deze dagen, want maandagen heb ik altijd vrij.
Als het aan het bedrijf in kwestie ligt, heb ik gewoon nog 9 dagen geen verwarming en warm water. Ik ga morgen ze heel boos opbellen. Je kan een chronisch zieke vrouw die i.v.m. corona ook niet even makkelijk kan verkassen naar een woning elders in Nederland toch niet uiteindelijk 12 dagen zowel letterlijk als figuurlijk in de kou laten staan.
Als jij bij een televisieprogramma prima uit je woorden kan komen kan je dat al helemaal.
Wow, dat is echt heel slecht Heb je social media? Anders vooral ook daar klagen.
Ik heb een inactief Instagram account dat ik niet echt gebruik. Ik ga morgen gewoon echt even zeggen waar het op staat. Het is ook echt niet te doen. Ik ben na 2 dagen door al mijn thermo-meuk heen.
Hopelijk helpt het! Echt klote.
Stiekem keek ik het vooral voor Richard nee grapje, leuke serie maar hij maakte het wel nog leuker
Helemaal mijn type
Ik heb acht mini lions gegeten. Echt tijd om te stoppen met denken dat het nog pasen is. Maar de zak is nu wel leeg.
@360 Heb jij je 28daagse twerkcursus eigenlijk nog afgemaakt? En kan je het nu een beetje? Ik luister nu een fout slettendisco lijstje en ben ineens ook helemaal geïnspireerd om het te leren! En, waren het youtubefilmpjes van Lili Jasmijn?