Wat je even kwijt wil #50

Goed zo, ontspanning is belangrijk!! Geniet ervan

1 like

Huh, sneeuw hagel en onweer.
Nog nooit meegemaakt :joy:

Haha, daar heb je vast gelijk in.
Gelukkig heb ik nog een magnetron, cook processor, rijstkoker en bbq, dus wil nog wel wat gaan “koken”.
Maar even rustig beginnen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het ging volgens mij goed genoeg. Morgen nog een reflectie afschrijven en dan alles opsturen en hopelijk weer 5 ects rijker. Dan nog een maandje en ben ik verlost van die opleiding.

9 likes

Ik liet vanmiddag mijn stofzuiger kapotvallen (had een steelstofzuiger dus kliksysteem was kapot om alles bij elkaar te houden). Ik in paniek mijn vader appen haha want geen geld nu voor een andere en ik ben verslaafd aan stofzuigen, komt hij net een bijna nieuwe brengen van zijn werk want:

Hij zoog ineens niet zo goed meer dus dacht de baas oh we kopen wel weer een nieuwe! Bleek gewoon iets met de stofzuigerzak te zijn want mijn pa had hem net vervangen en ding zuigt echt de keukenvloer er bijna uit haha. :woman_facepalming: Hij ziet er ook nog uit alsof hij nog maar 1 of 2 keer is gebruikt. Naja bedankt baas van mijn vader. :rofl: :rofl: (Hij wil wel een krat bier hebben maar dat fikst mijn pa zei hij haha)

Het is een AEG, volgens mij ook wel een goed merk.

18 likes

yes :+1: :crossed_fingers:

1 like

O, heerlijk! Goed idee trouwens voor als ik vakantie heb: een pizza bestellen :ok_hand: Doe ik vrijwel nooit want duur.

1 like

Ik denk steeds dat het maandag is maar het is al dinsdag en morgen is de week alweer op de helft, hoe chill zo’n kort weekje. Ik vind deze tijd van het jaar zo fijn met al die vrije dagen

30 likes

Heeft er iemand nog een tip voor een webshop met leuke kantoor artikelen? Beetje Sissy Boy stylo vind ik leuk! Ben m’n thuis kantoor leuker aan het inrichten dus heb gezellige meuk nodig.

Ik moet zometeen samen met een vriendin van mijn studie een voorlichting geven aan middelbare scholieren over onze opleiding. Maar gewoon met z’n 2en, via zoom. Zonder docent ofzo. Ik voel me echt een fucking impostor, wat kan ik nou vertellen hahaha

6 likes

Hebben de scholieren zich aangemeld voor jullie presentatie/praatje? Dan hebben ze vast ook veel vragen! Leuk dat je dit doet

Echt heeeerlijk hè
Alleen volgens mij is 5 mei geen vrije dag en Koningsdag zal ook wel niet

2 likes

Wel toch? Koningsdag dan. 5 mei is in 2025 weer.

Oh hoop het
Dacht dat ik dat ergens zag

Wat hebben we dan nog
Hemelvaart, Pinksteren

Ik vind het echt zo jammer dat ik bijna geen vrij heb deze dagen, want maandagen heb ik altijd vrij.

3 likes

Als het aan het bedrijf in kwestie ligt, heb ik gewoon nog 9 dagen geen verwarming en warm water. Ik ga morgen ze heel boos opbellen. Je kan een chronisch zieke vrouw die i.v.m. corona ook niet even makkelijk kan verkassen naar een woning elders in Nederland toch niet uiteindelijk 12 dagen zowel letterlijk als figuurlijk in de kou laten staan. :confused:

2 likes

Als jij bij een televisieprogramma prima uit je woorden kan komen kan je dat al helemaal. :slightly_smiling_face:

1 like

Wow, dat is echt heel slecht :open_mouth: Heb je social media? Anders vooral ook daar klagen.

Ik heb een inactief Instagram account dat ik niet echt gebruik. Ik ga morgen gewoon echt even zeggen waar het op staat. Het is ook echt niet te doen. Ik ben na 2 dagen door al mijn thermo-meuk heen.

1 like

Hopelijk helpt het! :frowning: Echt klote.