Wat je even kwijt wil #50

Stiekem keek ik het vooral voor Richard :drooling_face: nee grapje, leuke serie maar hij maakte het wel nog leuker

1 like

Helemaal mijn type :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb acht mini lions gegeten. Echt tijd om te stoppen met denken dat het nog pasen is. Maar de zak is nu wel leeg.

4 likes

@360 Heb jij je 28daagse twerkcursus eigenlijk nog afgemaakt? En kan je het nu een beetje? Ik luister nu een fout slettendisco lijstje en ben ineens ook helemaal geïnspireerd om het te leren! En, waren het youtubefilmpjes van Lili Jasmijn?

2 likes

Ik heb dit fragment vandaag pas voor het eerst gezien (geen idee onder welke steen ik blijkbaar heb geleefd) en heb het nu al minstens 10x bekeken :sob:

8 likes

Ik heb maandag een afspraak bij een fysio waar ik nog niet eerder ben geweest. Keek even op de site van de praktijk en holy shit mijn therapeut is echt belachelijk knap. Echt zo het stereotype aantrekkelijke arts/therapeut in films :joy:.

6 likes

Screen Shot 2021-04-06 at 20.59.19

Hallo dit klopt niet.

1 like

Waarom heb ik kewpie mayonaise niet eerder ontdekt :drooling_face: ik wil geen normale mayo meer.

5 likes

Er is van kewpie ook een roasted sesame dressing en die is ook zo lekker, moet je proeven!

4 likes

Jaaaa Lili Jasmijn! En nee nog niet afgemaakt. Ben bij dag 20 ongeveer nu. Heb niet echt de ijzeren discipline om het elke dag te doen, maar ben sowieso wel van plan om de 28 dagen nog af te maken. Vind het echt leuk! En ik kan ook al veel beter twerken nu. :sunglasses: Dus als je een leuke manier zoekt om wat meer te bewegen die super laagdrempelig is én je een beetje van dansen houdt kan ik het echt aanraden.

3 likes

nice, dan start ik er ook mee! Lijkt me echt leuk om dat (een beetje) te kunnen

1 like

Jaaa ik vond dit ook echt leuk! Hele fijne muziek, love haar outfits ook, en ze is echt zo belachelijk knap. Gewoon echt fijn om te kijken

3 likes

Gordelroos en (hormonaal) ongesteld zijn is geen leuke combinatie. Twijfelen aan de hele wereld en jezelf terwijl je steeds een dolk in je arm (bij de plek) krijgt voor wat extra fysieke pijn :+1:

1 like

Ohhh gordelroos is echt een bitch! Mes tussen je ribben gevoel blegh. Heb me wel laten vertellen dat je het als het goed is maar één keer in je leven krijgt. Sterkte!!

Ik heb een paar dagen vrij en het is weer zover. Kan mezelf niet eens aansporen om te gaan douchen. Probeer ik al vanaf 22:00. En drie keer raden wie zo toch ongedoucht gaat slapen. Dit is toch niet normaal. Retorische opmerkingen, ik ben me ervan bewust dat dit niet normaal is en het heeft volledig met m’n mentale staat te maken.
Ik wil gewoooon normaaal zijn :sleeping:.

2 likes

Ik dacht in april wordt alles beter. Nou eind mei / juni pas, denk ik.
Maar sinds 1 april voel me wel echt stuk beter.zal het licht wel zijn.

Ik baal hier zo van hé. Heb nog een maand verlof en moet daarna weer werken. Lekker nog de hele maand het zelfde rondje lopen of binnenzitten :+1::sob:

2 likes

Kind heeft kriebelhoest, hoest de longen uit zijn lijf, ben helemaal klaar wakker erdoor.

Waaaaarom ligt er sneeuw en moet ik hier doorheen rijden???

3 likes

Ik zou straks buiten gaan sporten. Nou hard NO, heb me afgemeld net. Sneeuw.ga.weg