Wat je even kwijt wil #50

Blehh zo geen zin in deze dag. Slecht geslapen, het regent dus weet niet welke jas ik aan wil en of ik wil lopen. Heb zestien oudergesprekken vandaag, tot 20:15 :angry:

4 likes

Ik sta op het perron te wachten en mensen lopen zo dicht langs me heen, terwijl er zoveel ruimte is om te lopen. Heb de neiging om te gaan kuchen, zodat ze wel uit m’n buurt blijven

5 likes

Haha ja m’n moeder heeft het al 3 keer gehad dus hoop niet dat ik daar ook aan moet geloven :joy: maarrrr volgensmij beginnen we vandaag aan de ā€˜terugweg’ als ik het goed inspecteer :ok_hand:

Mijn migraine wordt meestal nogal heftig getriggerd door grote/snelle veranderingen in weer/luchtdruk/temperatuur.

De afgelopen week is dus echt heel feestelijk😭
Gelukkig wordt het vanaf zaterdag dagenlang steady kutweer🄲

6 likes

Pffff same echt nul zin vandaag :weary::weary::weary::weary::weary::weary:

1 like

Vanmiddag gaan we voor een autootje kijken! Zou zo chill zijn, kan ik lekker op pad naar vriendinnen en kringlopen bezoeken die op de fiets toch net iets te ver zijn.

22 likes

Neeee meen je :cry: hopelijk ben je er snel weer vanaf!

Ik geniet hier nog even van tot ik gewoon iedere dag kan zeiken over de hitte, benauwdheid en de Gore plak zomer :v:

5 likes

Het bestaan van de wereld is zo gek. Als god ons geschapen heeft vind ik t gek. Maar als er een oerknal is geweest en weet ik t wat. Vind ik t ook gek.

7 likes

Ik werd wakker, staat mn deur open hahaha
Waarschijnlijk open gewaaid

Deur naar buiten toe? Getsie en wat een wind :sweat_smile:

De kaartjes voor Holland zingt Hazes zijn binnen kannie wachten :tada::dancer:

maart 2022

4 likes

Mm slaapkamerdeur naar de woonkamer

Bleugh zo slecht geslapen :sob: Toen mijn wekker om 7 uur ging dacht ik nog 5 min snoozen. Ik schrok weer om 8 uur wakker dus ik vet gehaast douchen en aankleden terwijl ik niet hoef te haasten want ik bepaal zelf hoe laat ik begin met werken.

Dus nu ziet ik maar even te genieten van een rustig kopje koffie

4 likes

Ik heb geen recht op extra lening omdat mijn moeder niet dood is gegaan in de eerste vier jaar van mijn studie

Nou alles wat nog rechtop stond is nu ook ingestort. Ik ga mn bed in

23 likes

:heart::heart:

Ik vind het echt zo irritant dat ik 9 van de 10 keer mijn pakketje niet meteen naar een afhaalpunt kan laten brengen, maar dat het eerst per se thuis aangeboden moet worden. Vind ik echt onzin, vooral als ik weet dat ik niet thuis ben. :neutral_face:

5 likes

Wat belachelijk dat ze zelfs bij zoiets verschrikkelijks nog een termijn aan hangen. :heart:
Zijn er nog potjes /voorzieningen bij je Hogeschool (en kunnen ze daar nog met je meedenken)?

1 like

Wat een botte actie, kunnen ze niet even meedenken? Je verdient beter!

Gisteren m’n dubbele dekbed vervangen voor enkel m’n voorjaars / zomer dekbed… what was I thinking! Mannnn het was zo zo zo koud vannacht. Maar te veel moeite om dat hele ding er weer op te doen. Heb een man nodig die me warm houdt, maar da’s wellicht nog lastiger. Dus vannacht extra dekbed maar los erop dan :+1:

5 likes