Ik had net mijn Zoom meeting opgenomen (dacht ik), heb ik op het verkeerde knopje gedrukt en heb ik maar 2 minuten ipv 75 🥲
En @anon42392789 en @tessel
Ik heb wel papieren opgestuurd gekregen en als de huisarts wil meewerken kunnen we de afgelopen drie jaar ziekte van mijn moeder noteren en dan is er wellicht wat mogelijk. Maar heb geen verwachtingen
Ik zal je dan wel aanraden om te kijken of het mogelijk is om ook fysiek langs die huisarts te gaan, mocht je van plan zijn om alles alleen schriftelijk (proberen) te regelen. Op zo’n moment kan menselijk contact nog soms het verschil maken.
Heb over anderhalf uur een sollicitatiegesprek (digitaal), maar het zou voor m’n gemoedsrust zo helpen de uitslag van mijn coronatest al te hebben. (behalve als 't positief is eigenlijk ivm bellen met de ggd…)
heb gister bij starbucks een too good to go opgehaald en zit nu een bagel uit die zak te eten
voelt net alsof ik in de kantine ben geweest om een te duur broodje te kopen, jammer dat er geen koffie in een to go beker bij zit
Hoe kan ik nou uitglijden? Heb al pijn aan mijn hoofd, nu ook nog eens aan kont en rug
Ik krijg net een appje van mijn oma (72 en vijf jaar weduwe) dat ze een vriend heeft . Zo schattig en het was zo’n lief appje. Dat ze het nooit had verwacht en dat ze helemaal verliefd is en vlinders voelt haha. Zo blij voor haar. Ze appte ook in plaats van bellen omdat ze het nu echt wilde vertellen en niet meer kon wachten tot ik klaar was met werken dat ze me kon bellen haha.
Ik heb maar Sun van Jill Sander opgespoten, ff mooi weer manifesteren #LOA
Dit is echt zo lief, ik mis mn oma nu! (Droom nog elke week over haar)
Ik heb net te horen gekregen dat mijn oma is overleden vannacht , ze is gelukkig rustig in haar slaap overleden en ze is 88 geworden. Ik had een hele sterke band met haar, ben blij dat ik de afgelopen tijd nog zoveel op bezoek ben geweest.
Heel veel sterkte met het verlies van je oma. Fijn dat je haar de afgelopen tijd ondanks de coronacrisis nog vaak hebt kunnen bezoeken dat zal ze ontzettend gewaardeerd hebben
.
Dankjewel voor je lieve berichtje
Dankjewel! Ook al ken ik jullie niet doet jullie steun mij toch goed!
Gecondoleerd
Kan je geen combinatie doen?
45 minuten hard aan de studie 15 minuten iets anders etc. Maar je kan het.
In het kader van wekelijks iets normaals doen vanmiddag naar de HEMA als studiebreak. Bring on the vega rookworst en kantoorbenodigdheden.
Wat fijn dat je haar nog zoveel hebt kunnen bezoeken. Heel veel sterkte!
@desecretaris We zijn hier allemaal schatten maar we krijgen niet wat we verdienen.
Werd er net aangebeld dus ik denken: ‘dat wordt mijn redder in nood die ervoor zorgt dat ik niet meer een ijskast woon’, is het weer een ruitenwasser die nieuwe klandizie zoekt.
Heel veel sterkte!
Sterkte! Wat fijn dat je haar nog veel hebt kunnen bezoeken in de afgelopen periode.
@desecretaris Heb je alle stof al 1x doorgenomen/doorgelezen?