Wat je even kwijt wil #50

Hahah ik heb echt twee dagen geleden hetzelfde gedaan toen ik m’n mail ging omzetten.

Marietjuh :angelface: krabbelt: heeeeYZz floeps

En mailtjes als ‘!!! SOS als je dit doorstuurdt komen al jou dromen uit!! (incl. spellingsfouten)

Echt vreselijk allemaal 🥲

2 likes

Oké nou het klinkt voor een buitenstaander alsof je dit gewoon gaat halen! Alleen je eigen gepanikeer in toom proberen te houden. Lief zijn voor jezelf helpt daarbij, dus ook fijne/ontspannende dingen doen

1 like

Ik sta op een winderig perron en die koude wind in m’n oren meeeeeh

Bij mij vragen ze altijd juist expliciet hoe ik mijn scheiding draag voor ze gaan knippen.

4 likes

Ik draag ook een zijscheiding en m’n haar wordt ook altijd zo geknipt. Mocht het weer gebeuren, dan zou ik evt aanbieden om het wassen los te betalen maar dan wel vertrekken, aangezien je behoorlijk lang last kunt hebben van een verkeerd geknipt kapsel.

3 likes

Ik ben al een paar uur aan het werk en nog steeds niet verplaatst van de bank naar mijn bureau. Mijn rug gaat me echt haten straks.

Mijn auto is Total los 🥲

Hoe dan? Wat kut

Ben twee weken geleden aangereden en de kosten zijn meer dan het maken waard is.

Wow ik loop vandaag echt even vast met m’n leven. Ergens heb ik wel een idee wat ik straks graag wil doen qua baan. Daar moet zeker nog wat voor gebeuren (o.a. thuisstudie) Maar word ineens zo bang dat ik daarna nooit in die richting aangenomen ga worden? En wat dan? En de vacatures die ik nu zie zijn eigenlijk net wat te weinig uur… wat als het nooit meer kan zijn en ik niet uitkom met geld? Woon alleen dus de rekeningen moeten betaald worden. En wat ga ik verder ‘doen’. Ik heb tijden zo on hold geleefd door behandelingen, maar nu de wereld een soort van aan m’n voeten ligt raak ik echt in paniek. Hoe werkt leven ook alweer, ofzoiets. En wat kan/wil ik met m’n tijd behalve doelloos Netflix kijken zoals ik nu doe. Heb gelukkig de maatschappelijk werkster net gebeld en hoop dat ik snel terecht kan. Braincrash to the max :exploding_head:

6 likes

Is het alleen blikschade die je zelf met wat nieuwe onderdelen nog kan fixen?

Mijn auto was afgelopen zomer ook economisch total loss toen een vuilniswagen mijn bumper had kromgetrokken. 600 euro gekregen van hun verzekering en voor 200 euro nieuwe sloop-bumper erop laten zetten. :+1:

1 like

Mijn nieuwe stofzuiger werkt echt te goed, moet binnenkort even een zuigmond kopen speciaal voor de keukenvloer en wc omdat hij echt mijn vloer eruit trekt (dacht gisteren nog dat het wel mee zou vallen). :rofl: :cry: Verder wel erg blij mee hoor, net even goed uitgetest en damn mijn banken zijn nog nooit zo schoon geweest volgens mij en onder en achter de banken ging het ook zo easy nu. :heart_eyes:

Dit schijnt trouwens wel een veel voorkomend probleem te zijn met vinylvloeren pff. :unamused: Mijn vorige had het ook wel als de filter net weer schoon was maar die trok de vloer er niet uit.

6 likes

Zit er op de steel geen schuifje dat je open kunt zetten? Mijn stofzuiger zuigt ook de vloer op, maar als ik dat schuifje een beetje open zet zuigt ie niet vacuüm

2 likes

Ik vind na maaaanden mn mobiel net terug op de grond tussen het hout van het dakterras. Maarja, beeeetje te laat lol.

7 likes

Er belde net een postbode aan die een pakketje kwam brengen. Hij was een half uur eerder al langs gekomen, maar toen was er niemand thuis (er lag ook al zo’n gemist briefje op de mat), dus hij had het nog eens geprobeerd. Hoe lief dat hij het 2 keer probeert? Meestal krijg ik een briefje op de mat en staat daar ‘pakketje ligt in vuilnisbak’ ofzo.

26 likes

Nee helaas haha, kan wel zuigkracht aanpassen maar op zijn laagst zuigt die alles al op wat in de buurt komt van de stofzuiger hahaha. Denk dat hij op max. gewoon je meubels probeert op te zuigen.

Maar Google zegt mij dat een goede parketborstel moet helpen. Ik heb AEG maar even berichtje gestuurd of dat echt zo is en welke ik dan moet hebben. Dan heeft hij meer ruimte er tussen ofzo en zuigt hij minder snel vacuum op de vloer.

Mijn vriendin komt vanavond maar daar heb ik eigenlijk echt geen zin in wil gewoon ongestoord the serpent verder kijken

:wilted_flower:

9 likes

Ik heb ruim 2 jaar samen gewoond met een goede vriendin, maar het afgelopen jaar is er zoveel ellende gebeurd in deze vriendschap dat er weinig meer van over is en ik het deze week ga “uitmaken” en bij m’n vriend intrek.

Het voelt ook gewoon een beetje als een break-up na een relatie waarin de koek echt op is, aan de ene kant super opgelucht dat de knoop doorgehakt wordt maar ik vind het ook heel spannend/vervelend.

7 likes

Snap ik haha. Waarom niet samen begonnen aan de serie? Ik heb samen met mijn vriend bijna alles achter elkaar gekeken haha.

1 like

Dan moet ik alles opnieuw kijken (ben al bij 4 of 5) en haar kennende vindt ze dat dan niet leuk

1 like