Wat je even kwijt wil #50

Oh dat is wel jammer. :frowning_face:

Ik had mijn kat vannacht bijna een boete gegeven. Hij heeft me de hele nacht wakker gehouden :cry: normaal is ie zo chill en nu was het constant naar buiten naar binnen, bij ons liggen allemaal met veel gemauw en nu ligt meneer natuurlijk keihard te pitten de hele dag en ben ik geschlauft

9 likes

Mijn trui stinkt naar luchtverfrisser en ik snap niet hoe dat kan. Soort lelietje-van-dalen/jasmijn (echt vies). Ik heb niet eens zo’n geur in huis. Het is echt zo vies. En die trui kwam ook nog eens schoon uit mijn kast. Echt hoe dan :face_with_raised_eyebrow:

Kaneelbroodjes en ik zijn geen vrienden, denk ik. Hopelijk smaken ze wel redelijk, maar van hun uiterlijk moeten ze het niet hebben in elk geval. Wat een gedrochten, zeg.

Ik ben echt zo moe :sob: Maar mijn werk is af van wat ik af wilde hebben, ik heb boodschappen gehaald dus ik ga gewoon even lekker een uurtje in bed liggen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

:cry::heart: stomme bureaucratie. Knuf

1 like

Ik, en ik merk er eigenlijk weinig van. Het is een soort constant achtergrondgeruis maar dat filter je makkelijk weg omdat het dus constant is, ik merk het niet meer op. Liever naast een snelweg dan naast een schoolplein bijvoorbeeld, dat had ik hiervoor en dat vond ik echt heel veel irritanter. En het is ook wel chill dat je binnen 3 tellen onderweg en makkelijk bereikbaar bent. Als je er echt heel dicht langs woont is de fijnstof niet zo gezond natuurlijk.

Ik ging eigen naar de kunstwinkel gaan voor supplies maar het is al 4 uur en ik zit nog in m’n badjas. Ik denk dat ik toch maar online bestel…

Wat een ellende! Extra stress over financiën valt rauw op je dak als je al in zo’n moeilijke periode zit. Ik hoop dat er toch nog iets te regelen valt :rose:

1 like

Wow heftig

1 like

Balen zèg! Hoop dat het meevalt.

Ik heb echt zo’n zin in een biertje, maar ik zit op kantoor en ook al staat het in de koelkast, ben toch bang dat mensen denken ehhh, waar is zij mee bezig?

oke fuck it, heb pils gepakt

6 likes

Het is heel normaal dat je bij zo’n kruispunt tussen verschillende wegen lichtelijk in de paniekmodus schiet van ‘Wat ga ik straks doen?’. Praten met anderen kan al veel geruststelling geven. En het kan ook helpen om bijvoorbeeld gewoon eens een gesprek aan te knopen met mensen die in een bepaalde sector werken die je aanspreekt of die een functie vervullen die je leuk lijkt. Hopelijk heb je voor jezelf binnenkort een beetje duidelijk welke richting je op wilt. :heart:

Nee helaas, geschat is €2000 en dan hebben ze ze nog niet naar motorische schade kunnen kijken.

Haha, helaas is de smaak ook wat matig.

Wat is verhuizen irritant. Alles wat ik in de loop van de jaren vakkundig onder het bed heb geschoven onder het motto “zwart gat, verdwijnt vast wel”, ligt er nog steeds en moet ik nu ineens opruimen. Ugh.

27 likes

Mijn ouders die denken dat ze nu wel weer gezellig langs kunnen komen omdat ze de 1e vaccinatie hebben gehad. Zo werkt het niet😭

1 like

Ik heb een paar tentamens deze week en moet daarvoor veel hoorcolleges terugluisteren. Nu heb ik de manier gevonden: koptelefoon op en al hoepelend luisteren naar de theorie. Echt top dit!

15 likes

Ik woon tussen 2 snelwegen in, 1 is wel het begin van een afrit maar alsnog rijden ze daar wel 100. Nja je hoort het als je er op let, maar je went er echt aan dus het is geen storend geluid. Woonde eerst onder de aanvliegroute van het vliegveld en daar heb je veel meer last van.

De meest voorkomende manier is ze koken, maar zelf maak ik ze liever in de oven klaar. Of heel even koken en daarna verder grillen in de grillpan.

1 like