Wat je even kwijt wil #50

Poee echt een tering lange dag gehad. Ik heb echt mega zin om te sporten maar ben kapot.

images

Ik wil alleen z’n rollator

17 likes

Ik ga helemaal stuk hierom.
Hoe smaakt een botsauto :joy: hahahaha zo random

Aldi heeft er een met een soort fietstas eraan. Kun je handig je boodschapjes doen!

1 like

Sommige mensen (dames op leeftijd vooral) noemen hun rollator ook hun fiets, haha, vind ik ook altijd heel grappig. “Zo ik zet de fiets even hier in de hoek.” En bolide, Ferrari en Mercedes etc. hoor ik ook vaker. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik denk dat het om de snoepjes gaat (die heten ook botsautos) en niet de botsautos van de kermis

5 likes

Zooo mijn vriend en ik zaten hier echt hardop WHAT THE HELL

Dat was niet in me opgekomen maar klinkt veel logischer :joy:

2 likes

Kan beide toch? Spa rood smaakt naar statische tv. Dan kan thee smaken naar echte botsauto’s

12 likes

Wow ja

Wow ik schrok er ook heel erg van, ook meteen misselijk van. Ik denk dat ik nog nooit heb gezien dat er zo agressief met een kind werd omgegaan. :cry::pleading_face:

2 likes

En Spa Blauw smaakt naar sleutels.

8 likes

We hebben nu opeens in een deel van de benedenverdieping geen elektriciteit meer. Ik begin het zo zat te worden. Heb je weer warm water maar kan je niks in de keuken gebruiken. :confused:

Gadver ja. Het gekke was dat je wel voelde dat er iets ging gebeuren ofzo, maar dit ging zo snel en hard en toch onverwachts

Is het alleen bij jullie dan?

Dit keer wel. Ik denk dat door die eerdere situatie de boel gewoon flink ontspoord is of zo.

Zo, echt he, superheftig. En ook inderdaad die angst in de ogen van die jonge kinderen, wilde er echt een potje van janken.

Vind het zo knap en bijzonder hoe die oudste kinderen erover praten en hoe ze ermee omgaan. Zo sterk.

5 likes

Echt zo schattig dat de twee jongens als ze naar hun jongere broer en zusjes gaan dat ze dan hun zus opbellen om te vragen hoe ze zich een houding moeten geven bij binnenkomst, hand geven of niet? :pleading_face:

6 likes

Heb samen met een vriendin een smashroom geboekt om elektrische apparaten naar de tyfus te meppen. Zo zin in.

30 likes

Dit klinkt echt fantastisch en vet origineel als uitje. Ga ik onthouden, veel plezier!!

1 like