Bedankt .
Wil je vragen of ze mij morgen wil bellen
Zoveel zin in het nieuwe oude album van Taylor Swift <3
Ik ben al zoān 4 uur aan het rondlummelen in mijn woonkamer en heb niets gedaan behalve door Reddit scrollen. Nu ben ik zo moe. Is het te laat voor koffie? Ik heb ook een beetje hoofdpijn. Ik wil een dutje doen maar dan fuck ik mijn slaappatroon nog meer op. Nog wat door Reddit scrollen dan maar? Ik weet het niet.
Iemand ook last van dat insta zichzelf steeds afsluit? Update is al gedaan en opnieuw geĆÆnstalleerd ook.
Ik ga zo voor het eerst naar de bloedbank, voor een eerste afspraak met een keuringsarts. Vind het best een beetje spannend
Ja gvrsmm nu doet mijn ereader het ineens weer (die in bad was gevallen door kittie) en nu heb ik al een nieuwe. Nu weet ik niet of ik de nieuwe maar weer moet terugsturen of beide houden of ƩƩn verkopen
Zet hem op! Klinkt misschien gek, maar ik vind het altijd bijna een uitje om naar de bloedbank te gaan iedereen is altijd super vriendelijk, gewoon eventjes onderuit in zoān chille stoel. Al zegt dit misschien meer over mijn saaie coronaleven dan over de bloedbank.
Ik was afgelopen week plasma doneren en voelde me (voor het eerst eigenlijk, dus niet schrikken) aan het eind van de donatie niet zo lekker, soort flauwte. Dus dat was wel balen, maar toen werd ik gisteren opeens nog gebeld door hun om te informeren of ik er nog last van had gehad en hoe het nu ging. Vond ik wel heel goed!
Dus de adoptie is van tafel?
Nee hoor die gaat door wanneer kom je haar halen?!
groetjesss
Oooooh kijk nou ben al onderweg!
De nieuwe kan nog terug dus dat ben ik nu meteen aan het fixen! Mocht de oude het alsnog begeven dan koop ik hem alsnog wel opnieuw haha dit scheelt toch weer even 140 Euro
Tijd dat de sportscholen weer open mogen. Tweede keer dat ik gewoon halverwege de online les geen zin meer heb en er mee kap.
Wel de les aan laten staan zodat ze ziet dat ik er ben
Dit klinkt als mijn werkdagen
Eerder gehoord maar je kan ze vaak goedkoop scoren bij de kringloop. Dan heb je niet de meest trendy ones. Ik zou er alleen 1 willen met dierenprint en iridescerende velgen.
Onze oven is al 3 weken kapot en had eindelijk een afspraak kunnen maken om hem te laten repareren. En ineens doet hij het weer??? Hallo hoe kan dit heb ik magic hands
Wel super fijn maar vind het zo bizar
Er zit heel veel niet in het basispakket tho
Huh deze klopt niet? Die zwenkwielen zijn meestal de voorste wielen maar de remmen zitten dan verkeerd? Want als je naar de remmen kijkt zouden de zwenkwielen de achterste zijn maar dan kun je alleen maar rechtdoor lopen