Wat je even kwijt wil #50

Mijn oma noemt haar rollator “mijn Mercedes” :pleading_face: (Bij gebrek aan een rijbewijs)

23 likes

Ja niemand heeft het erover, net ik een uitnodiging heb gehad.

2 likes

Ik verveelde me laatst echt zo erg dat ik wat oude spelletjes op mijn laptop had geinstalleerd, o.a. rollercoaster tycoon 2 en jawel, Horsez 2. (Zo’n paardensimulatorspel)

Maar nu moest mijn nieuwe werkgever via zo’n sharesysteem wat installeren op mijn laptop en die snelkoppeling, waar hij dus meerdere keren op moest klikken, kwam op mijn scherm precies naast de snelkoppelingen van RTC en Horsez. My gooood. Hij heeft er niets van gezegd.

19 likes

Ja, wist ik. Daarom had mijn moeder er eentje geleend (en later gekocht). Vind dat overigens slecht, maar ja.

1 like

Vriend: mijn thee smaakt naar botsauto’s met lavendel :rofl: (zen thee van pickwick. Hij heeft gelijk)

7 likes

Poee echt een tering lange dag gehad. Ik heb echt mega zin om te sporten maar ben kapot.

images

Ik wil alleen z’n rollator

17 likes

Ik ga helemaal stuk hierom.
Hoe smaakt een botsauto :joy: hahahaha zo random

Aldi heeft er een met een soort fietstas eraan. Kun je handig je boodschapjes doen!

1 like

Sommige mensen (dames op leeftijd vooral) noemen hun rollator ook hun fiets, haha, vind ik ook altijd heel grappig. “Zo ik zet de fiets even hier in de hoek.” En bolide, Ferrari en Mercedes etc. hoor ik ook vaker. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik denk dat het om de snoepjes gaat (die heten ook botsautos) en niet de botsautos van de kermis

5 likes

Zooo mijn vriend en ik zaten hier echt hardop WHAT THE HELL

Dat was niet in me opgekomen maar klinkt veel logischer :joy:

2 likes

Kan beide toch? Spa rood smaakt naar statische tv. Dan kan thee smaken naar echte botsauto’s

12 likes

Wow ja

Wow ik schrok er ook heel erg van, ook meteen misselijk van. Ik denk dat ik nog nooit heb gezien dat er zo agressief met een kind werd omgegaan. :cry::pleading_face:

2 likes

En Spa Blauw smaakt naar sleutels.

8 likes

We hebben nu opeens in een deel van de benedenverdieping geen elektriciteit meer. Ik begin het zo zat te worden. Heb je weer warm water maar kan je niks in de keuken gebruiken. :confused:

Gadver ja. Het gekke was dat je wel voelde dat er iets ging gebeuren ofzo, maar dit ging zo snel en hard en toch onverwachts

Is het alleen bij jullie dan?