Echt mensonterend dat er op vrijdag ook nog gewoon gewerkt moet worden
Ik wil weekend. Maar moet nog 2 dagen
En ik word moe van de woningbouw, ik wil gewoon een raam die goed dicht kan. Ze zouden gister komen, maar toen ging de afspraak niet door. En ze zouden terugbellen maar nope Ben benieuwd of ik er nu weer zelf achteraan kan.
Ik ben vandaag om zes uur opgestaan om huiswerk te doen voor mijn coachingsopleiding, en ik ben zo lekker opgeschoten! Mijn peuter ligt nog uit te slapen, zo fijn dit.
Ik heb voor het eerst in weken weer eens een nacht doorgeslapen geloof ik. En mijn bed ligt als een wolkje. Heerlijk
Ik zou zelf er achteraan gaan bellen. We verdienen allemaal een huis met deuren en ramen die goed dicht kunnen, werkende verwarming etc
Ahh wat shit zeg! Ik ga voor je duimen dat je het alsnog haalt!
Die van mij was ook helemaal shit dus ik kan die 3 maanden vertraging er ook wel alvast bij op gaan tellen. Ik probeer het nu maar van de positieve kant te bekijken: als het goed is, ben ik tegen die tijd (eind 2021) hopelijk wel al gevaccineerd en kan ik in die drie maanden dat ik op die herkansing wacht, gaan backpacken ofso🤷🏻♀️
Ik heb de middag vrij genomen en ik ga er echt een feestje van maken. Ik wil een lekker broodje kopen bij de bakker, thuis beleggen met brie, honing & walnoten en dan even in de oven grillen. Ik trek daarna een huispak aan en ga een dutje doen, snacken, Netflixen, en nog een dutje❤️
Nou ja, gisteren was het onderdeel er nog niet en ze wisten niet zeker of het gisteren binnen zou komen. Dus denk dat ik maar tot na het weekend wacht. Heb erg lastig hang- en sluitwerk geloof ik.
Ik wil mijn abonnement op vtwonen opzeggen en daarvoor moet ik ze dus gaan bellen. Heb daar nu al geen zin in, want dan moet ik zeker eerst een heel riedeltje aanhoren waarmee ze mij gaan overhalen en dan zwicht ik natuurlijk.
Ik heb vanochtend voor het eerst getraind met mijn personal trainer en ik ben echt kapot. Ik heb echt al jaren niet gesport en ben obese dus ik weet waar ik het voor doe maar mijn benen zijn nu nog aan het trillen.
Supergoed bezig! Beginnen met sporten is ontzettend zwaar, ik ben een aantal maanden geleden ook weer begonnen en ik heb op sommige momenten gewoon moeten huilen, maar het voelt uiteindelijk zo goed.
Lief van je! Ik zal alsnog ook voor jou duimen!
Wel fijn dat je het nu al van een positieve kant probeert te bekijken, backpacken is altijd een leuk vooruitzicht (evenals het vaccin die wil ik ook haha)
Hee wat leuk! Doe je beleidsmedewerker en coaching? Ik ga vandaag beginnen, spannend! Haha
Ik ben bezig met een kort verhaal en ik hoop echt dat ik ermee in de bundel kom waar het voor is. Maar heb al bedacht als dat niet lukt, ik het zelf ga uitgeven en dan verkoop voor 0.99 (als ebook) ofzo Helaas ben ik slecht in korte verhalen.
Op de één of andere manier voel ik me de laatste tijd steeds zo schuldig als wat langer in bed of op de bank lig. Kan er dan niet echt van genieten, zo irritant.
De verwarming doet het niet en de ketel resetten heeft ook niets uitgehaald. Hopelijk valt het mee, want ik wilde net morgen een motor aanschaffen
Leuk!!
Ja ik ben in september begonnen
Ohh ik duim dat het meevalt inderdaad want dit is wel heel tof! Wat ga je kopen?
Ik ga vanmiddag eindelijk de baby van een vriendin zien en ik heb daar echt zoveel zin in.
Taylor Swift dropt weer ff een nieuw album hoor. Die vrouw gaat maar door. Oke wel oude nummers ook maar