Wat je even kwijt wil #50

Als je toch besluit een nieuwe neer te leggen zou je er een herkenningsteken op kunnen maken. Een stip zetten op de onderkant ofzo. Je zei dat er vaker matten worden gejat en dan hoef je niet meer te twijfelen of het jouwe misschien was

3 likes

Zag net een kat vanaf een dak op de grond springen, maar halverwege zijn sprong raakte hij een heg. Vervolgens stuiterde hij helemaal op die heg voordat hij op de grond werd gelanceerd, ik ga helemaal stuk :joy:

13 likes

Ik heb vandaag al 16 pagina’s met nutteloze content geschreven. Ik had gewoon D-listed blogger moeten worden. Ik verkoop meer onzin dan AliExpress en Wish bij elkaar genomen.

1 like

Ik moet voor het eerst in mijn leven op kraamvisite. Zelfs corona gaat mij hier niet uit helpen. Zo. Geen. Zin. In.

En wat moet ik in vredesnaam als cadeau meenemen? Fles wijn gaan ze als een belediging zien ( mensen zonder humor).

6 likes

Een babyplantjes/lenteplant (Appie is your friend) of zaadjes als symbool voor NiEuW LeVeN dat past bij de lente?

1 like

He gedver, twee van mijn goede collega’s blijken met een burn-out thuis te zitten. Het is echt enorm druk bij ons nu, en zeker door corona loopt alles door elkaar heen. Ook even een signaal voor mezelf, dat ik dit weekend echt niets aan werk ga doen, en volgende week niet 's avonds meer door ga werken.

@TantePollewop voorleesboekje doe ik altijd

3 likes

Ja die zijn 9 maanden geleden al geplant. hihaho.
@Max goed idee! thanks!

1 like

Ik neem altijd zelfgemaakt eten mee naar kraamvisites! Maar dat is misschien normaler als je ze goed kent haha. Zijn ze tot nu toe altijd wel heeel blij mee

3 likes

Of iets leuks, duurzaams van speelgoed? Ik heb een vriendin zo’n houten regenboog ding gegeven van little dutch en daar was ze ook heel blij mee!

Mijn schoonbroertje had ook een elektrisch skateboard maar hij heeft het ding in de gracht gereden :joy::cry: wist helemaal niet dat het illegaal was

Ik wil straks sushi bestellen en er bestaat een veggie combi box. Daarin zitten california rolls. Dit is de samenstelling: California Roll: roll van krab, komkommer,avocado,omelet en sesam getopt met masago.

Ik bel naar het restaurant om te vragen of dit klopt en ze bevestigen dat dit met krab is & masago. Waarom staat het dan bij je veggie box. Die man begreep volgens mij ook helemaal niet waarom ik daarvoor belde.

Oke ik ging weer eens bananenbrood maken en dat had ik nog nooit gedaan in mijn combi magnetron maar dat gaat dus niet :cry: nu kan ik het weggooien

En ik moet het oud papier buiten zetten, waaronder een grote doos en mijn onderbuurvrouw zei dat ik het op haar dakterras mag gooien zodat ik het niet 2 smalle trappen af hoef te tillen maar ik durf dat niet? Het is 2 verdiepingen lager.

Hoezo gaat dat niet in je combi magnetron? Ik heb ook een combi en bak heel vaak bananenbrood

2 likes

Hij wordt niet gaar aan de onderkant :frowning: doe jij het in een cakeblik?

Heb je hem op de bodem staan of op het rekje zegmaar? Als ik dingen op de bodem zet ben ik ook honderd jaar verder met ongare cake maar op het rekje gaat het prima. Wel vaak langer dan het recept hoor want hij is gewoon niet zo krachtig

Misschien kan je vragen of ze nog zo’n levensgroot kartonnen bord van hun ludieke campagnespotje over hebben

Edit: oh @anon50301661 was me voooor

1 like

Ja ik had het rekje niet gebruikt, dom achteraf! En nu is de bovenkant verbrand dus het is niet echt meer te redden vrees ik.

1 like

Ja, maar moet wel altijd langer dan wat in de beschrijving staat. Ik maak altijd het bananenbrood van Miljuschka en dat brood moet 60min op 160 volgens mij, maar ik doe m 80 min op 170 en dan is ie net gaar. Ook pizza’s enz duren langer dan op de verpakking staat.

It me!

1 like

Wow zo lang! In mijn oude oven deed ik altijd maar een half uur. En in dit recept stond 45 min.