Wat je even kwijt wil #50

Ik ben een paar dagen overtijd, heb al twee keer negatief getest maar word ook maar niet ongesteld. Ik word hier bloed nerveus van. Of geef me een baby of een menstruatie stom lichaam!

Ik moet toch weten waar ik aan toe ben en vooral of ik nog wijn mag drinken.

1 like

“Kap ff”

18 likes

Precies! Mooier is voor diegene alleen maar makkelijker om minder rekening met je te houden.

Ik ben zo’n kneus die vraagt of het misschien iets zachter mag terwijl ik beter had kunnen zeggen ‘kap ff helemaal met je irri gedoe’
Zachter is niet genoeg!! (En zachte duurt altijd maar Max 5 minuten). Een beetje onaardig is hier de key denk ik

2 likes

“Ik denk niet dat je het door hebt, maar wat je nu aan het doen bent komt nogal hard binnen door mijn plafond.” Denk dat dat wel voldoende is? Werkte ook voor mijn bovenbuurjongen die denkt dat je met de stofzuiger op de vloer moet meppen tijdens het schoonmaken :upside_down_face:

1 like

Mijn dagcrème die ik op 23 juli heb gekocht en elke dag gebruik is ein de lijk op. Nu tijd om weer eens iets anders uit te proberen🥳

13 likes

Pff ik lig al twee uur wakker :sob: laat me slapen please

Hele nacht doorgehaald met vriend haha, kan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst deed. Hoe de fuck is het 7 uur s’ochtends?

13 likes

Klinkt als een super gezellige avond!
Ik ga naar de kapper, ik wil een pony laten knippen en ben benieuwd ik ervan ga vinden :blush:

4 likes

Waarmee hebben jullie doorgehaald? Of gewoon lang wakker gebleven?

Verder wel herkenbaar maar ik was alleen haha.

Mijn buurvrouw is altijd megavroeg wakker en gaat dan ook met allemaal mensen heel luidruchtig zitten bellen?

Kan me niet voorstellen dat ik in het weekend om 7 uur 's ochtends zin heb om een heel geanimeerd gesprek te gaan zitten voeren zeg alsjeblieft.

5 likes

Kun je nagaan hoe de mensen die zij belt zich voelen haha

Echt hoor, één dag mijn wekker om 5.00 uur weer eens en meteen is mijn ritme stuk. Was om half 7 klaarwakker, terwijl mijn vriend nog heerlijk ligt te slapen.

2 likes

Haha ja ik vraag me serieus af wie ze belt, want ik ken geloof ik niemand die dat zou appreciëren. Misschien mensen met jonge kinderen die sowieso vroeg wakker zijn? :woman_shrugging:t4:

1 like

Misschien heeft ze familie ofzo aan de andere kant vd wereld wonen? Waar het dag is als zij belt? Haha

1 like

Ja! Ook @Eddie. Wat een geweldig programma! Ik was eerst sceptisch maar het is zooooo lief en grappig en Dieter is dus de man van je dromen. En Jeroen Meus trouwens ook (die lijkt op m’n ex)

1 like

Toen ik dit las dacht ik echt huh, waarom zou je kunnen worden gepakt? Maar de meeste van die dingen zijn dus helemaal niet toegestaan :sweat_smile:
Er zijn in mijn wijk best veel jonge kinderen die hierop rijden (op de stoep, ook echt gevaarlijk soms). Was al verbaasd dat dat toegestaan was maar ben ook weer niet verrast dat die ouders daar schijt aan hebben.

Ja inderdaad, precies dat. Gelukkig heb ik een man die 746203 dingen wel voor me doet. Echt, het is de grootste lieverd die er is. Maar hij is zo slecht met verrassingen. Soms kan ik me daar bij neerleggen, soms ga ik de discussie aan, en soms voel ik me daar even verdrietig over. :sweat_smile:

2 likes

Vandaag voor het eerst shoppen op afspraak, zin in :partying_face:

3 likes

Ik keek gisteren naar the Serpent met mijn man en dat speelt zich af in 1976. Dat is slechts 10 jaar voor zijn geboorte maar voelt als zo’n ver verleden en andere wereld. Toen bedachten we dat ons zoontje datzelfde gevoel zal hebben als hij later naar films/series over 2008 zal kijken :sweat_smile: Dat als hij iets over 9/11 ziet ofzo dat hij denkt van jeetje dat is echt lang geleden/een andere tijd zeg. Toen voelden we ons even heel oud haha :exploding_head:

13 likes

Ik keek het gisteren ook en bedacht me dat het over een paar jaar 50 (!!!) jaar geleden is. Voelt echt als 20 jaar geleden pfff

Ik dacht even dat je het over 9/11 had hier

20 likes