Dit weer is zo lekker, net gewandeld in de regen om even ‘buiten’ te komen want ik zit zo veel binnen. Ik kijk nu echt de meest corny film Just say yes. Ik kijk nooooooooooooooit Nederlandse films maar nu had ik zin in een slechte film maar eigenlijk is deze film best wel vermakelijk.
Hahaha ja het is zoooooooooooooo slecht hahahah, maar wel echt lekker hersenloos als achtergrond en moest soms toch echt wel lachten erom haha.
Ja toch. Dit soort gesprekken:
“Ik heb godverdomme vandaag al heel wat flinke discussies gehad hier het is godverdomme toch nie normaal wat mensen allemaal willen en wa ze allemaal verzamelen sjonge jonge kom maar hier dat is restafval en dat mag bij metalen, laatste links!”
Met een beetje geluk word mij risicogroep vader morgen gevaccineerd!! 
Ik was vandaag van plan om mijn kamer op te ruimen en sollicitatiebrieven te versturen, maar lig al de hele dag met hoofd- en buikpijn in bed 
Niet hij 
Net in de regen gewandeld in het bos. Alles is zo mooi groen en het ruikt zo lekker!
Wat belachelijk als ouder weet je toch dat dit voor problemen gaat zorgen. Geef je kinderen gewoon hetzelfde qua waarde. Tenzij bijvoorbeeld een van je kinderen een medisch hulpmiddel of behandeling nodig heeft die niet wordt vergoed, waardoor je als ouder bijspringt.
Het meest verschrikkelijke blijft toch wel als fabrikanten voor de plantaardige eters alleen maar gezonde varianten willen maken met de toevoeging van superfoods etc. En niet willen begrijpen dat sommige vega(n)mensen misschien ook gewoon een vette, ongezonde of kleffe hap willen eten minus dierlijk delen. 
Een tijdje terug volgde ik een online cursus met wat ict’ers en toen noemde een man mij dus een ‘vegan yogalerares’ (schijnbaar zie je er zo uit als je een tuinbroek draagt?). En daarna haalde ik de grote milkshake van de Mac die naast mij stond tevoorschijn. en toen viel er even een stilte. Niet dat hij de inhoud kon zien maar ik ben bepaald soort mannen zo zat. 
In dit huis… is een pak vivera vega shoarma gewoon een eenpersoonsportie
Exact

ben toegelaten bij een top universiteit in Stockholm waar ik me eigenlijk had aangemeld zonder te denken dat ik kans zou maken😳 maar hoor van m’n eerste keuze pas iets in juni maar durf dit aanbod eigenlijk niet af te slaan
Wow wat goed! Is er een mogelijkheid om te accepteren en later afzeggen als je eerste keuze ook lukt?
Moet ik nog even nagaan, is me niet helemaal duidelijk nog. Maar denk misschien ook wel dat deze studie me meer gaat uitdagen dan die andere haha, dus het wordt nog even goed nadenken.
God ik heb mezelf weer overtroffen met pindasaus vanavond, verrukkelijk
Oe wil je je recept delen? Wanneer ik pindasaus maak, smaakt het eigenlijk altijd naar opgewarmde pindakaas… toch niet helemaal waar ik voor ga
Laatste tijd ff een dipje, maar was vergeten wat muziek met je kan doen qua humeur. Maak er gewoon mn eigen feestje van thuis op de zaterdagavond!
Ja! Het is wel op gevoel en smaak. Maar ik doe voor een persoon 30 gram pure pindakaas, scheut kokosmelk, limoenrasp, sap van een halve limoen, scheut kecap asin, scheutje maple syrup, knoflook, gember en een lepeltje sambal.
Ah wat fijn! Nu hopen dat het zonnetje wat vaker gaat schijnen! En leuk dat je vriendinnen het kopen. Aangezien ik in hetzelfde werkveld zit ben ik wel een beetje nieuwsgierig haha