Kom er net achter dat ik vandaag 2 jaar getrouwd ben. Gelukkig zijn we het allebei vergeten haha
Ja dacht ook al dan heb ik wel heel lang geslapen vannacht
Ohhh ik droomde dat ik op een leuk festival was met food trucks en veel bier en leuke mensen… Het was zelfs inclusief kledingcrisis (wat moet ik aan?!) en eetstress (te veel lekere dingen om te eten).
Dacht dat de podcast Man met de microfoon er 1 had: hellomicrofoon. En volgens mij ook de podcast Marc Marie en Aaf vinden iets, maar die weet ik niet meer zeker!
Ik ga zo helemaal los. Shop afspraak bij Gamma.
Op zoek naar een puntbektang en spanningszoeker.
Wat een sensatie.
Oh ik droomde vannacht ook dat ik op een festival was! Ik vond het niet eens erg om in een tent te slapen. Misschien waren we wel bij dezelfde
Mijn baas doet dit ook altijd. Ik reageer gewoon met ‘haha +duimpje‘
Ik ben sinds kort lid van members only, vind het aantal topics opeens heel overweldigend
Mijn ouders hebben hun eerste vaccin gekregen
Mijn gezicht crème is op, net een nieuwe besteld. Nu heb ik de gezicht crème van mijn vriend gepakt, echt een super cheapo van de jumbo is dat. En eigenlijk is die best wel lekker. Nu baal ik dat ik een nieuwe gezicht crème heb besteld
Ik heb vandaag een bezichtiging en ik denk dat ik een @Karl_Lagerfeld ga doen.
Lekker over mijn buikje heen aaien en aangeven dat de kleine kamer perfect is als kinderkamer.
Pas maar op, die shit wordt werkelijkheid.
Wow ik heb 11 uur geslapen vannacht
De aller fijnste creme is gewoon van de Lidl
Ik heb vandaag achter elkaar een afspraak in het tuincentrum, een beddenwinkel en bij Loods 5. Voel me echt funshop-planner-Gerda, maar is allemaal voor het nieuwe huis hoor.
Waarom lees ik dit net nadat ik een bestelling heb geplaatst bij paula’s choice
Ik vind die van de lidl helemaal niet zo fijn. Best vettig.
Dan wordt het of onbevlekte ontvangenis of een leuke avond.
Ben net op een subreddit gekomen waar tiktoks worden geplaatst van mensen die doen alsof ze adhd, autisme of tourette hebben. Maar natuurlijk alleen de schattige aspecten.
Dit is een teken dat ik vandaag genoeg op het internet gezeten heb