Gisteren werd ik om 11u wakker en vandaag weer 10 uur geslapen. Wtf. Ik kon met moeite 7u slapen laatste weken, dit is wel het uiterste.
@Baron Heerlijke precovid vibes wel
Ugh wil een bot halen voor de puppy van mân boy maar ik moet wachten op een bestelling die misschien zo komt, heb al allemaal fleecedekens opgestapeld en een knuffeltje neergelegd als een bedje voor 'm maar wil ook een botje geven
Had je het niet zelf een paar keer geknipt? Of alleen van plan en nooit doorgezet?
Heeft iemand nog een tip voor het allerfijnst typende draadloze toetsenbord wat er bestaat? Ik houd van een zacht tikgeluid, zoân soft-toetsen.
Ben een dure ring kwijt. Die eindelijk geruild kan worden voor de juiste maat sinds kerst. Waar ik dacht dat die lag , ligt ie niet. Hele huis al omver gehaald.
Gisteren was mijn makeup uitgelopen op werk dus ik had mijn makeup er maar gewoon afgehaald. Nou ik kreeg echt leuke vragen/opmerkingen van collegaâs daarover:
âBen je moe?â, âGaat het wel met je?â âJe ziet eruit als iemand die 3 maanden niet heeft geslapenâ
JA BEDANKT HE
Dr wonen hier een paar kut pubers die allemaal troep achterlaten in het pad achter het huis en hun fietsen steeds zo neer zetten dat niemand er langs kan.
Dus als iemand een gratis fiets wilt dm me maar want ze staan er met sleutel en al. Ik jat ze graag voor je.
Is er toevallig een Belgische forum die nog wat hoeraatjes over heeft van de spaaractie van Albert Heijn?
Gaat om deze:
En eerder mensen die deden alsof ze in een concentratiekamp zaten, althans dat ik opmaakte uit een nieuwsbericht. Ze kunnen tiktok beter koekoek noemen.
Ja, het is overduidelijk dat er geen goede controle over de geplaatste content is
Deze spaaractie ken ik nietin NL! Waarvoor is het?
Ik kwam hier ook pas heel laat achter, maar het begrip âonbevlekte ontvangenisâ betekent niet dat Maria als maagd in verwachting raakte, maar dat zij zelf verwekt en geboren is zonder met de erfzonde te zijn bevlekt. Zie Onbevlekte Ontvangenis van Maria - Wikipedia
Heel veel succes!!
Pffff ik zit in de auto me mentaal voor te bereiden voordat ik de appie in ga
Je kan het!
Ik las dat je je haar gekruid had. Even lekker in de marinade, knoflook erbij.
Als je een volle kaart hebt kan je hem inruilen voor âŹ10 gratis producten van de 4 merken die op het kaartje staan. Maar je weet vooraf niet welke merken erop staan.
Afgelopen week was ik een nachtje weg in een luxe hotel met spa en eten op de kamer en dat was zo genieten jongens. Alsof we écht uiteten waren! Heerlijke gerechten gegeten en een ober die uitleg kwam geven en een wijnarrangement erbij. En volgend weekend ga ik gewoon weer een nachtje weg want ik heb van een vriendin als verrassing een hotelovernachting op Texel gekregen
. Echt super lief en zoveel zin in!
Vandaag lekker chillen op de bank met een glas wijn, heb voor vanavond burrata met gedroogde truffel van een truffelimporteur en ook nog eens lekkere vlaai en chips.
Langzaam lacht het leven me weer toe en daar ben ik zo dankbaar voor !
Ik weet niet waarom ik heb gigantische opruim en schoonmaak drang. Mijn make-up / sport / rommelkamer is spik en span en lijkt wel nieuw
Mezelf meteen getrakteerd op een veel te dure spiegel om het helemaal af te maken.