Ik heb hem gevonden! Hele huis overhoop maar het lag goed en veilig opgeborgen op een plek waar ik normaal niet zou leggen
Ben bijna klaar! Dan zal ik wat naar je door seinen
Vandaag kreeg ik een mega bos bloemen thuis van mijn nieuwe werkgever. Met daarbij een kaartje dat ze blij zijn om me als nieuwe collega te verwelkomen, echt zo leuk. Ook nog een pakketje met een bon voor een gratis lunch en een uitwisbaar notitieboek van Bambook.
Wat leuk!!
Ik houd echt van naar de milieustraat gaan met een auto vol zooi. Liefde voor die mannen ook die daar werken en aanwijzen in welke bak je je zooi mag gooien. We hadden oude lampen en die mochten we zo ver mogelijk een container in flikkeren, was heerlijk.
Tot zover mijn zaterdag. Topdag.
Ik wil boodschappen doen maar het regeeeeeeeeeeeent
Of zal ik juist wel gaan want dan is het lekker rustig in de supermarkt hoop ik
Nou, de staat is ook weer 18 euro rijker. Inklaringskosten blijven stom
Mijn vader was vandaag op bezoek om ons huis te bekijken en beetje bij te praten. Onze band is door dingen uit het verleden jarenlang heel slecht geweest. Maar nu was het zo fijn! Hij liet duidelijk merken dat hij trots op me is en ik ben gewoon even heel erg blij dat onze relatie zoveel beter is geworden.
Ik ook! Maar ik denk dat ik zo maar ga. De struggle is real want ik moet mij ook nog eens omkleden
Volgens mij blijft het bijna de hele dag af en aan regenen. Lekker snackies halen!
Meer mensen dachten laat ik naar de AH gaan ik sta in een rij met 40 mensen voor mij maar ik ga nu ook niet meer naar huis
Wtf haha. Is dat een hele kleine AH ofzo?
Ja hij is niet super groot! Maar de rij ging gelukkig snel. Stond alleen een praatgrage mevrouw voor mij dus ik had lekker aso mijn muziek wat harder gezet. Sorry kan je niet horen Had even geen zin om sociaal te moeten zijn tegen een onbekende.
heel snel de winkel doorgerend dus nu weer onderweg naar huis
Zit je dan in de trein, regendruppels tegen het raam en Fearless op. Al die nostalgie 🥲. Maar het mondkapje houdt me in 2021, sad
Mama oehoe is zoo schattig aan het doen met haar baby nu!
Edit: oh ze is wel ook een prooi uit elkaar aan het trekken nu
Yassss! Wanneer krijg je de uitslag?
Dat zou ik ook echt fucked up vinden?!
Huh, lekker raar! En hoezo is het dan ineens wel oke als je oudste zus hem krijgt?
Stuur je moeder een tikkie van 5k
ugh wat stom, ben gewoon plaatsvervangend boos