Wat je even kwijt wil #50

Ik klik dit aan en mijn peuter van 2 roept direct ‘niet mooi’. Dat heeft hij nog nooit eerder gezegd als ik een muziekje aanzet :joy:

9 likes

vanmiddag lekker naar de action :crazy_face:

1 like

Zo was ik op de uni ook. ‘Dit klinkt leuk misschien dit er ook nog bij doen.’
Al is het nu ook wel zo dat je door corona minder opties heb qua vrijetijdsbesteding
en dan licht het gevaar van een cursus of extra vak al gauw op de loer.

2 likes

Mijn katten denken: de nieuwe buren maken herrie om half 10 op zondagochtend, dat kunnen wij beter! Mauwauwwww!’ :smirk_cat:

3 likes

Leuk, ik heb er nu ook zoiets! Ik wil ook graag die bak kopen, ik ga er helemaal voor dit jaar :joy:

1 like

Ik had nieuw wasmiddel gekocht wat ruikt naar rozen, dus dacht lekker. Alleen gooide het net bij mijn beddengoed en het is gewoon echt chemisch roze :sob: nou hopen dat mijn witte beddengoed het overleeft en niet ineens roze is straks

Er was een vriendin bij ons eten gisteren, toen de avondklok bijna inging wilde ze een uber naar huis nemen maar die was toen 65 euro ipv de 10 euro die het normaal kost :lying_face: net oud en nieuw haha, toen is ze maar gezellig blijven slapen :sun_with_face:

4 likes

Ik had dat ook deze week! Was de hele tijd rond de €15 euro, dus dacht chill neem wel uber ipv 3 keer zo lang OV, dan kan ik langer blijven. En toen was het ineens €40 :sob:. Bij jouw vriendin is het verschil wel nóg veel groter

1 like

Ik zag een filmpje op YT waarbij werd gezegd dat hij met zijn techniek niet heel lang zo kan blijven zingen. Dus nog even een paar jaar volhouden :stuck_out_tongue:

Ik kan echt niet met die serie the serpent. Was er dan echt nergens anders een nederlandse acteur te vinden? Nee ze hebben er 2 en dat was genoeg.
Nu moeten we dealen met iemand die voor elk woord een harde G zegt.

Ghoi gmeneer gde gambasadeur…

14 likes

Het lijkt me echt een droom om goed te zijn in sporten én het leuk te vinden en je vrije tijd ‘nuttig’ te besteden in de sportschool en je fit te voelen en leuke gymshark outfitjes te dragen

Maar ik. Ik ben een couch potato :potato:.

48 likes

Die is dicht dus je boft. En de sportschoollovers balen al maanden. Thuis sporten is niet hetzelfde.

2 likes

Ja ik mag gaan kijken voor een luiertas :dancer:t3::+1:t3: Dankjewel AZ!

23 likes

Ik ga zo een arretjescake maken om morgen mee te nemen naar werk. Dat hebben we wel verdiend met al die hectiek.

9 likes

Ben ongesteld en alles doet me zeer :sob: gelukkig is de ergste dag deze keer op een zondag en niet op een werkdag anders was het echt de hel geweest.

En ik realiseerde me net dat ik alweer bijna 15 jaar menstrueer? wtf, zo lang was het in mijn beleving niet. Vroeger was ik volgens mij ook minder heftig ongesteld. Nou, nog maar +/- 23 jaar te gaan :sob:

Uit ervaring kan ik zeggen: die leuke outfitjes doen het ook gewoon goed op de bank. Rekt lekker mee als je een vreetfestijn aan het houden bent :thumbsup:

4 likes

Oh hier ga ik echt zo slecht op.

Wat ontzettend leuk dat het zo uitgepakt heeft! Eigenlijk sneu dat hij gewoon idd niet wist hoe te koken en dat je met zo’n simpel cadeau hem nu hebt geholpen. Echt heel erg schattig dit!

1 like

Ik heb net het filmpje gekregen van het interview, waaahh zo bizar om jezelf te zien…

26 likes

Ik ben al jaren mijn bezoek aan de milieustraat aan het uitstellen want nog nooit geweest en krijg stress van dat soort nieuwe dingen dusja dan ga ik gewoon niet, maar nu ben ik toch aan het overwegen het in te plannen hoor

1 like