Wat je even kwijt wil #50

Een tijdje terug volgde ik een online cursus met wat ict’ers en toen noemde een man mij dus een ‘vegan yogalerares’ (schijnbaar zie je er zo uit als je een tuinbroek draagt?). En daarna haalde ik de grote milkshake van de Mac die naast mij stond tevoorschijn. en toen viel er even een stilte. Niet dat hij de inhoud kon zien maar ik ben bepaald soort mannen zo zat. :rofl:

7 likes

In dit huis… is een pak vivera vega shoarma gewoon een eenpersoonsportie

16 likes

Exact

tenor (1)

1 like

Joepie zometeen 20 minuten door de regen lopen

ben toegelaten bij een top universiteit in Stockholm waar ik me eigenlijk had aangemeld zonder te denken dat ik kans zou maken😳 maar hoor van m’n eerste keuze pas iets in juni maar durf dit aanbod eigenlijk niet af te slaan

110 likes

Wow wat goed! Is er een mogelijkheid om te accepteren en later afzeggen als je eerste keuze ook lukt?

1 like

Moet ik nog even nagaan, is me niet helemaal duidelijk nog. Maar denk misschien ook wel dat deze studie me meer gaat uitdagen dan die andere haha, dus het wordt nog even goed nadenken.

God ik heb mezelf weer overtroffen met pindasaus vanavond, verrukkelijk

2 likes

Oe wil je je recept delen? Wanneer ik pindasaus maak, smaakt het eigenlijk altijd naar opgewarmde pindakaas… toch niet helemaal waar ik voor ga

Laatste tijd ff een dipje, maar was vergeten wat muziek met je kan doen qua humeur. Maak er gewoon mn eigen feestje van thuis op de zaterdagavond!

5 likes

Ja! Het is wel op gevoel en smaak. Maar ik doe voor een persoon 30 gram pure pindakaas, scheut kokosmelk, limoenrasp, sap van een halve limoen, scheut kecap asin, scheutje maple syrup, knoflook, gember en een lepeltje sambal.

5 likes

Ah wat fijn! Nu hopen dat het zonnetje wat vaker gaat schijnen! En leuk dat je vriendinnen het kopen. Aangezien ik in hetzelfde werkveld zit ben ik wel een beetje nieuwsgierig haha :nerd_face:

Oh help ben inmiddels begonnen aan mannenharten hahahahahaahaha

1 like

Thanks! Ga ik binnenkort maken. Geniet van je pindasaus :hugs:

1 like

Ik wil gaan wandelen maar pfff die regen, ik haat regen. Ik heb liever dat het vriest dan dat het regent. Mijn goede wandelschoenen die regenproof zijn zijn kapot dus sowieso natte voeten.

3 likes

Ik zat de hele dag maar een beetje op de bank te zitten. Maar net ff gesport en nu lekker aan het koken met een wijntje en muziekje aan.

9 likes

Zitten ze vast aan je haar? Of krijg je ze er met je vingers (niet nagels) uit?
Neten zijn niet rond, maar ovaal, soms wit, vaak een beetje glazig.
Plek waar je veel jeuk hebt even kijken of je wat ziet bewegen. En voor de zekerheid een luizenkam bestellen?
Is er iemand die ff voor je kan kijken in je haar? Luizen herken je wel als ze er zitten.

Hopelijk niet :sweat_smile:

Ik heb een uur geleden eten besteld met een bezorgtijd van 25 minuten en het is er nog steeds niet :frown:

Ik heb als twintiger ook wel eens luizen gehad. Die shampoo doet weinig. Eerste dagen twee keer per dag volledig doorkammen en daarna elke dag. Conditioner is dan wel fijn. Misschien je vriend ook kammen als jullie samenwonen/een bed delen.

1 like

Ik heb samen met een vriendin vandaag een soort eurovisie pre-party gehouden😬 Alle nummers bekeken en zelf een beoordelingsformulier gemaakt zodat we alvast konden kijken wie onze favorieten zijn😁

16 likes