Voordeel van een vader zonder geld is dat ze dit niet kunnen doen
super zuur voor je ouders
Hahahaha ja nou ik dacht dus ook: wow als ik dit gefilmd had was ik misschien viral gegaan.
Helaas was er niemand thuis, dus ik heb het magische moment alleen beleefd. En nu dat nummer in mân hoofd.
Ja deze had ik ook! Dat âhoortâ blijkbaar omdat ze pas later gaan checken of je een diploma hebt gehaald oid (dat is dus gewoon hun werkwijze, maar toch een beetje vaag want ze zien gewoon dat je nog studeert).
Maar dan moet je dus zelf op de website aangeven dat je nu nog aan het studeren bent en nu nog niks wil/kan betalen en je aanloopfase stopzetten.
Edit: oh trouwens als je nog gewoon leent hoeft dat vgm niet, maar ze zullen wel te langzaam zijn met het regelen dus heb je de mail al gehad ofzo?
Ik vind SSL certificaten op mijn websites installeren altijd zoân gedoe. Moet ook elk jaar weer opzoeken hoe het ook alweer moet.
Mijn vriend en ik, ieder apart, op ons werk: precies, planmatig, goed voorbereid, volhardend.
Mijn vriend en ik, die samen iets moeten doen, thuis:
âja klopt ongeveerâ, ânouja jammerâ, âwe doen het ermeeâ, âso be itâ, âgeen ideeâ, âwe beginnen gewoonâ, âhoe erg kan het wordenâ.
HOEZO worden wij samen niet precies en planmatig in het kwadraat?!
Ik ben in de Keukenhof en het is zoân bevrijding om te weten dat iedereen negatief getest is
Ik heb schijnbaar de tijd om ook nog te reageren op een vacature. 
Ja ik kreeg een mail. Maar ik heb geen stufi-regeling maar een krediet (want tweede bachelor). En natuurlijk moet je daarvoor weer een formulier van 10 paginaâs invullen en op de post doen 
Ik ook
De hele schuur staat vol met oud frituurvet van 3 jaren oliebollen bakken, kapotte apparaten etc đ„Č
Edit: we hebben geen auto dus dat helpt ook niet mee moet t allemaal met de fiets gaan slepen
Frituurvet kun je ook gewoon bij de supermarkt inleveren! Althans, bij âmijnâ jumbo staat er naast de lege flessen inname zoân apparaat voor oud frituurvet.
ik ga de naam dan altijd googlen
Oh echt? Nog nooit gezien hier, even op letten de volgende keer. Het wordt nu wel gĂȘnant als er mensen in mn schuur komen hahaha
Ik had wat spulletjes op een weggeefhoek gezet, komen altijd veel reacties op en ik weet dan nooit wie ik moet kiezen. Ben nu maar gegaan voor iemand die een âik laat mij vaccinerenâ filter op haar profielfoto had. Zo zie je maar weer, vaccineren helpt! 
Iemand anders had een âtegen de 1,5 meter samenlevingâ sticker dus die is meteen afgevallen. Zoân pandemie zorgt wel voor een handige selectietool.
Aah ik zou het alleen al waarderen dat iemand moeite heeft gedaan om ĂŒberhaupt wat door de bus te gooien 
Om je te troosten: zelfs bij kwalitatieve boekhandels met een arsenaal aan kaarten waren de geboortekaarten heel erg gegenderd (is dat een woord?). Ik kon een keer met heel veel moeite een Jip en Janneke-kaart vinden die niet schreeuwde ROZE PRINSESJE of BLAUW STOERE JONGEN.
Inclusicards verkoopt allemaal hele leuke genderneutrale en LGBT+ friendly geboorte felicitatiekaartjes!
Ik heb die website wel eens eerder onder ogen gezien, maar de vormgeving van veel kaarten sprak mij niet zo aan qua tekenstijl.
Grappig genoeg doet de Hema dit beter vind ik! âHoera een kleintjeâ met een leeuw en een welpje, âHello little monkeyâ en âWelkom kleine spruitâ heb ik daar de afgelopen jaren gekocht.
Ik heb ook een inclusicard liggen met âHoera, een mensjeâ, maar die vind ik eigenlijk iets minder mooi.
Straks lekker maccie bestellen, zoân zin in.