Wat je even kwijt wil #50

Ik heb ooit luizen gehad toen ik 16 was en had boven de wasbak mijn haar geborsteld, zegmaar haar voorover en dan naar beneden kammen en toen vielen er luizen uit en wist ik dat het foute boel was. Misschien kan je dat al wel proberen.

1 like

@Vloeistof klopt. Kammen is belangrijker. Shampoo helpt wel om direct alles te doden, maar daarnaast moet je dan ook kammen.
Schilders zijn anders dan neten, neten zitten echt op je haar en niet op je hoofdhuid.

Kammen boven een vel papier is ook slim idd.

Als je vriend kijkt en dingen ziet bewegen zijn het luizen, die zijn eigenlijk niet te missen (zeker niet als je blond of lichtbruin haar hebt, donker haar is het wat moeilijker te zien).

(Ja heb ervaring hahaha)

2 likes

Godver, echt meteen jeuk op mijn hoofd :rofl:

34 likes

Haha same! Ook als ik een kind zie krabben in de klas, krijg ik spontaan kriebels hahaha

3 likes

Duss ik zit op tiktok te scrollen. En ik drukte extra hard op een hartje want ik wou met deze :laughing: reageren.
Spoiler: lukte niet.

10 likes

Waarom voel ik me alsof ik achterloop als iedereen om me heen zwanger wordt, terwijl zij gewoon allemaal heel vroeg zijn met huisje boompje beestje en ik daar nog helemaal niet aan toe ben?? Slaat nergens op.

2 likes

Vroeg, laat, nooit, er is niet 1 juiste manier waarop je het leven moet doorlopen hoor. Al blijf je de rest van je leven in je eentje in een hutje op een onbewoond eiland met een geit, prima toch.

18 likes

Klopt. Zo stom dat ik daar dan mee ga zitten. Bijna iedereen woont al samen, fulltime baan, zwanger.

Ik vind haar echt zo overrated als zangeres. Dat pijnlijke ā€˜uit haar comfortzone’ geschreeuw continu, het is gewoon pijnlijk om naar te kijken vind ik.
Dit is misschien een extreem voorbeeld, maar het is wel echt een voorbeeld hoe ze continu overpushed.

Sommige mensen vinden dit soort stemmen weer geweldig, maar gelukkig verschillen smaken.

7 likes

Mijn mac blaast zowat zijn laatste adem uit. Als ik volgende maand ben afgestudeerd maar een nieuw exemplaar kopen. :grimacing:

1 like

Ik had vroeger echt vaak last van buikkrampen. Was m’n eigen schuld want ik weet dat ik gevoelig ben voor kaasjes en kwark (en uien/pittig eten/etc). Maar nu gaat het dus al een aantal jaar echt heel goed met helemaal geen last - ook als ik die dingen (met mate) eet.

Nu heb ik me vanavond toch ineens last terwijl ik geen van de usual suspects heb gegeten. Vind ik stom.

Klinkt goed, welk hotel als ik vragen mag?

Ik heb echt veel zin in morgen. Ik ga wandelen door mijn oude stad met een vriendinnetje, ergens een koffie to-go kopen en lekker bijkletsenā¤ļø ohhhhh en ook croissantjes voor het ontbijt!

1 like

Ik kwam om 16:00 thuis en er was voetbal op tv en nu lig ik in bed en is er nog steeds fucking voetbal op tv??? Mijn vriend zei dat als bla bla zou winnen dat ik een tas mocht uitkiezen. Ik hoop maar dat ze winnen want anders is dit niet vol te houden

31 likes

Hoe leuk. Mijn vriend is echt voetbalverslaafd en ben nu al bang voor de dag dat ik met hem samen ga wonen, maar dit zou het een stuk draaglijker maken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb de laatste weken ook opvallend vaak last van mijn darmen en best vaak opgeblazen buik. Ga volgende week maar weer eens even gezonder eten en vezelzakjes drinken want ben er echt klaar mee.

Ben op Netflix beland in het Nederlandse romcom genre, maar echt: in elke film spelen PRECIES dezelfde acteurs, ik haal inmiddels alle films door elkaar

2 likes

Ik heb dat kl*telied uit de Lidl reclame constant in mijn hoofd 'Als ik ā€˜s ochtends heel voeg opsta … vers brood haal je bij Lidl’ blugh :woozy_face:

3 likes

:pleading_face::pleading_face:

1 like

Ik luister alleen naar AP zijn deel, skip Bruno

3 likes

Aaaahw ik vind dat filmpje juist echt super schattig!!
Ben echt enorm fan van hem geweest, dus wellicht niet zo objectief (al vind ik zijn laatste muziek steeds minder leuk), maar vind zijn stem echt prachtig juist.

3 likes