Wat je even kwijt wil #50

https://www.instagram.com/p/CNfvzJ6suXN/?igshid=1ajy75u9skkcc

Hoe kan Emrata al na een maand zo uitzien?!

:frowning_face:

:crazy_face: :point_left:

Ik ben bezig met een excelbestand en dan steeds vinken welke acteur het meest voortkomt in Nederlandse films. Moet dat eens voortzetten. Je merkt wel een shift als je naar 10 jaar geleden kijkt en nu.

3 likes

Het was weer een dolle avond, heerlijk.

Trots op mezelf dat ik in deze staat nog mijn make-up eraf heb gehaald.

2 likes

Oh ja ik deel deze haat. Ik haat alles wat hij doet zegt of zingt.

Ik heb zo lekker geslapen, onder m’n zwaartedeken. Ben er nog helemaal rozig van. En straks Keukenhof!

3 likes

Heb maar een paar uurtjes geslapen en krijg daar vaak zin in zoete troep van, uiteraard altijd op de zondagochtend wanneer er hier niks open is :rage:
Nu bosbes citroen muffins in de oven en heb nog lemon curd :partying_face:

2 likes

Ik ben brak en moet zo de zaak openen :sob:

1 like

Toen ik een keer even was gestopt met de pil had ik ook een tijdje mega jeuk aan mijn hoofdhuid, dus het kan ook zeker daaraan liggen!

2 likes

Iemand mailt mij al lange tijd Helvegen van Achternaam. Maar ik heet helemaal geen ‘van’. En echt tig keer gecorrigeerd nu maar bij de ander ‘de’ toegevoegd. :confounded:

30 likes

6km met de hond gewandeld, ontbeten, dus kan zo gaan hardlopen. Nice.

11 likes

Hahah niet mijn vader die me ‘captain on the bridge’ appt om te melden dat hij vertrokken is

3 likes

Vandaag wordt een emotionele achtbaan. Maar hopelijk ben ik vanavond laat dan klaar met de kutste opdracht van mijn studie.

Helvegen nu: ik ga nooit meer studeren of leren

Over een paar maanden: welke cursus zal ik gaan volgen? :joy:

16 likes

Jaaaaa zo herkenbaar. Ik heb mijzelf weer voor twee vakken ingeschreven en sterf nu al bij mijn huidige vak.
Why am i like this :sob:

Ik klik dit aan en mijn peuter van 2 roept direct ‘niet mooi’. Dat heeft hij nog nooit eerder gezegd als ik een muziekje aanzet :joy:

9 likes

vanmiddag lekker naar de action :crazy_face:

1 like

Zo was ik op de uni ook. ‘Dit klinkt leuk misschien dit er ook nog bij doen.’
Al is het nu ook wel zo dat je door corona minder opties heb qua vrijetijdsbesteding
en dan licht het gevaar van een cursus of extra vak al gauw op de loer.

2 likes

Mijn katten denken: de nieuwe buren maken herrie om half 10 op zondagochtend, dat kunnen wij beter! Mauwauwwww!’ :smirk_cat:

3 likes

Leuk, ik heb er nu ook zoiets! Ik wil ook graag die bak kopen, ik ga er helemaal voor dit jaar :joy:

1 like

Ik had nieuw wasmiddel gekocht wat ruikt naar rozen, dus dacht lekker. Alleen gooide het net bij mijn beddengoed en het is gewoon echt chemisch roze :sob: nou hopen dat mijn witte beddengoed het overleeft en niet ineens roze is straks

Er was een vriendin bij ons eten gisteren, toen de avondklok bijna inging wilde ze een uber naar huis nemen maar die was toen 65 euro ipv de 10 euro die het normaal kost :lying_face: net oud en nieuw haha, toen is ze maar gezellig blijven slapen :sun_with_face:

4 likes