Ugh ben brakkig en ga zo mijn schoonouders voor het eerst ontmoeten. Shoot me, echt zenuwachtig ook.
Heb ik iets gemist? Schoonouders?? 
Haha ja, ik heb sinds een maand officieel een vriend (voelt nog steeds raar om dit te typen/zeggen) 
Kijk dat is nou echt kunst 
Ik haat dat ook zo erg. Bij de Bijenkorf hebben ze vaak genderneutrale en leuke kaarten! Weet alleen niet meer van welk merk.
En iets anders, maar past hier wel bij (ik geloof dat ik het ook weleens eerder heb gepost op het forum): mijn ex had een vriend die op het - uiteraard blauwe!!1! - geboortekaartje van zijn zoon āLadies, here I comeā had gezet. Ik raakte daar zooooo geĆÆrriteerd van, en hoop dan ook dat hij later met een jongen thuiskomt 
Blij dat mijn vriend hier geen moeite mee heeft en we morgen een roze bank gaan bestellen (zijn idee).
@anon42392789 ik vind dat je bij Sostrene grene ook altijd kaartjes kunt vinden die kunnen als geboortekaartje. Met een leuke print zonder overduidelijk roze/blauwe onzin.
Net mega veel boodschappen gedaan. Deze week hebben we geen excuus meer om eten te bestellen.
Mijn vriend ligt al de hele dag met een kater op bed en ik vind het zo chill dat ik dus al de hele dag de woonkamer voor mezelf heb
en ik kan zo zonder compromissen het avondeten bepalen
Ons project is klaar, de teksten die gezegd werden:
āEigenlijk had ik eerst moeten kijken wat de beste techniek is.ā āOh kijk, was een stuk makkelijker geweest als we het op de achterkant hadden afgetekend.ā āDit is niet perfect, maar oke.ā āVanuit hier zie je dat niet hoor.ā āOke ik tel het goed zo.ā

Misschien heb ik dit gemist maar hoe was er nog gereageerd op jouw fantastische 1 aprilgrap op je werk?
Wat hebben jullie gemaakt?
Een disco galaxylamp!!
⬠21,22 30ļ¼ Off | LED Galaxy Projector Ocean Wave LED Night Light Music Player Remote Star Rotating Night Light Luminaria For Kid Bedroom Lamp
Je kan bij deze ook kiezen voor verzending vanuit Belgiƫ dus dan is het er binnen een paar dagen
Haha goed! Niemand die het geloofde, maar wel veel likes en leuke reacties op fb. Mensen gingen verzoekjes doen wat ze wilde reserveren enzo, erg grappig.
We hebben de deuren van een inbouwkast beplakt met houtachtig folie, drie deuren, viel niet mee.
Maar resultaat mag er zijn!
Ik voel me echt verdrietig vandaag. Omdat mijn moeder eergisteren koorts had zijn mijn weekendplannen (eindelijk weer onder de mensen zijn na een maand strenge lockdown) in duigen gevallen, het weer is heel slecht en ik kan helemaal nergens enthousiasme of motivatie vandaan halen, meh. Ik voel me eenzaam, ik mis het fijne leven dat ik met mijn ex had opgebouwd, inclusief een plekje dat meer van mij voelde dan het huis van mijn ouders, het gevoel van geborgenheid en het hebben van een maatje waarmee alles gedeeld kon worden. Ik weet dat het maar een moment is en dat het okƩ is om je af en toe niet okƩ te voelen, maar pfff. Ik moet een beetje huilen als ik bedenk dat morgen weer een eenzame werkweek begint. 
Noooo, bleekvlekken in mijn T-shirt. Is een shirt van een optreden ook nog, dus mega kut.
En de truien van H&M zijn echt van slechte kwaliteit. De stof had al bobbeltjes na een keer wassen en nu heeft ook de zak van de trui losgelaten.
Heb hem pas 6 weken ofzo.
Vanaf vandaag zijn bij mij vaccinaties voor iedereen van 16+ beschikbaar. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt, eerst volgende plek was op donderdag! En ik kon zelf kiezen welk vaccin 
Amerika
Ideaal zeg! Waren we hier maar al zo ver haha
Ja heel fijn! Het zou vanaf de 15e voor iedereen zijn maar het is nu al eerder (alleen waar ik wilde was de eerstvolgende toch pas de 15e haha). Ik ben ook een van de laatste van mijn vrienden die het krijgt.
Gelukkig kan je hier dan weer hersenkanker hebben zonder direct meth dealer te hoeven worden.