Wat je even kwijt wil #50

24 likes

Ik heb er een tijdje terug ook een besteld nav een topic dat na de forumupdate is gecanceld, en ik kijk er zooo naar uit om hem te gebruiken tijdens een feestje. Had hem laatst ook gewoon voor de gezelligheid aan gezet, de slaapkamer was gelijk zo veel knusser!

1 like

ā€˜T is nog erger dan ik dacht, na deze post besloot ik vanavond even te gaan wandelen en te kijken hoe lang ik kan rennen. 1 minuut 18 seconde en i’m dead. Heb keelpijn.

Hoop dat een advanced wetenschapper een drankje uit gaat vinden waarmee je fit kan worden terwijl je op de bank ligt

16 likes

Ik had op mn IG stories een mooie maar ook wel sexy foto gezet (want ja tieten) en er zijn vannacht (uiteraard) 2 jongens waarmee ik ooit heb gedate mn DM ingeslide 🄲.

20 likes

Jaa leuk hĆØ! Ik heb hem obviously ook nog niet op een feestje gebruikt maar zet hem regelmatig gewoon thuis aan voor de gezelligheid haha

3 likes

Shit, heb net 3 uur geslapen op de bank… Hopelijk kan ik vannacht nog slapen :sob:

2 likes

Keukenhof was prachtig! Volgende week zijn ze weer open en er is zo’n speciale teststraat op het parkeerterrein dus lekker gaan als je de kans hebt :tulip: heerlijk uitje. En we waren toch allebei negatief getest dus heb m’n vader lekker een zoen gegeven

50 likes

Dit vind ik zo lief en leuk klinken :relaxed: Ik ben normaal helemaal niet knuffelig/ zoenerig met mijn ouders maar inmiddels wil ik ze gewoon weer knuffelen en een zoen geven.

————

Iets anders. Ik heb echt zo’n behoefte aan perspectief/ positiviteit dat ik dacht; ik ga even een thuis pedicure doen want de zomer is vĆ”st dichtbij (…) en die voeten van mij kunnen het daglicht niet verdragen. Ik heb werkelijk 2 weken non stop met klovenzalf gesmeerd, niets hielp. Volgens een oma-weet-raad-site een nachtje maizena op mijn voeten ( vraag even niet hoe dit ging en hoe de keukenvloer er vervolgens uit zag), sokken erover en een nacht slapen: werd wakker met werkelijk poezelige voeten!!! :flushed:

9 likes

Knuffel!

1 like

Sorry haha. Hoe heb je dit gedaan? Gewoon droog erop of voeten ingesmeerd met creme en toen erop gedaan?

2 likes

Ik heb echt al een week last van buikpijn :sob::sob: zo rot

@Trenchcoat Oooooh super leuk!! :revolving_hearts:

1 like

Ik droomde afgelopen nacht over 2 mensen die ik in het echt ken. Zij kennen elkaar niet en ik heb beide al heel lang niet gesproken. Gek genoeg hebben ze mij allebei vandaag geappt.

12 likes

Ik heb echt zin om op de bank in slaap te vallen

3 likes

Haha mooie overlap in thema in de twee posts hierboven

Ik ga morgen een coronatest doen en ik weet niet, zou het extra erg vinden als ik zo dicht bij de ā€œeindstreepā€ het alsnog zou hebben. Maar gok dat het gewoon een verkoudheid is.

6 likes

Ik kan weer eens niet slapen… haat dit zo erg!

2 likes

Ik had zo’n intense droom over een ex scharrel. Ik voel me dan altijd zooooo schuldig tegenover mn vriend.

4 likes

afbeelding

Net door de sneeuwstorm naar werk gefietst 🄲 voel me bedrogen!

10 likes

Wow ja het sneeuwt hier ook ineens zo heftig? Ik had ook m’n regenpak bij me en zag de bui letterlijk hangen achter me maar sneeuw? :exploding_head: Wanneer houdt het nou eens op joh

2 likes

Ik had me zo verheugd op een kind en man loze maandag, is de juffrouw ziek en de eerste 3 cliƫnten van mijn man hebben al afgebeld :sweat_smile: :dizzy_face:

3 likes

Ik was net bij de tandarts en stond binnen 2 minuten weer buiten en ben trotser dan zou moeten

20 likes