Frituurvet kun je ook gewoon bij de supermarkt inleveren! Althans, bij “mijn” jumbo staat er naast de lege flessen inname zo’n apparaat voor oud frituurvet.
ik ga de naam dan altijd googlen
Oh echt? Nog nooit gezien hier, even op letten de volgende keer. Het wordt nu wel gênant als er mensen in mn schuur komen hahaha
Ik had wat spulletjes op een weggeefhoek gezet, komen altijd veel reacties op en ik weet dan nooit wie ik moet kiezen. Ben nu maar gegaan voor iemand die een “ik laat mij vaccineren” filter op haar profielfoto had. Zo zie je maar weer, vaccineren helpt!
Iemand anders had een “tegen de 1,5 meter samenleving” sticker dus die is meteen afgevallen. Zo’n pandemie zorgt wel voor een handige selectietool.
Aah ik zou het alleen al waarderen dat iemand moeite heeft gedaan om überhaupt wat door de bus te gooien
Om je te troosten: zelfs bij kwalitatieve boekhandels met een arsenaal aan kaarten waren de geboortekaarten heel erg gegenderd (is dat een woord?). Ik kon een keer met heel veel moeite een Jip en Janneke-kaart vinden die niet schreeuwde ROZE PRINSESJE of BLAUW STOERE JONGEN.
Inclusicards verkoopt allemaal hele leuke genderneutrale en LGBT+ friendly geboorte felicitatiekaartjes!
Ik heb die website wel eens eerder onder ogen gezien, maar de vormgeving van veel kaarten sprak mij niet zo aan qua tekenstijl.
Grappig genoeg doet de Hema dit beter vind ik! “Hoera een kleintje” met een leeuw en een welpje, “Hello little monkey” en “Welkom kleine spruit” heb ik daar de afgelopen jaren gekocht.
Ik heb ook een inclusicard liggen met “Hoera, een mensje”, maar die vind ik eigenlijk iets minder mooi.
Straks lekker maccie bestellen, zo’n zin in.
Ugh ben brakkig en ga zo mijn schoonouders voor het eerst ontmoeten. Shoot me, echt zenuwachtig ook.
Heb ik iets gemist? Schoonouders??
Haha ja, ik heb sinds een maand officieel een vriend (voelt nog steeds raar om dit te typen/zeggen)
Kijk dat is nou echt kunst
Ik haat dat ook zo erg. Bij de Bijenkorf hebben ze vaak genderneutrale en leuke kaarten! Weet alleen niet meer van welk merk.
En iets anders, maar past hier wel bij (ik geloof dat ik het ook weleens eerder heb gepost op het forum): mijn ex had een vriend die op het - uiteraard blauwe!!1! - geboortekaartje van zijn zoon ‘Ladies, here I come’ had gezet. Ik raakte daar zooooo geïrriteerd van, en hoop dan ook dat hij later met een jongen thuiskomt
Blij dat mijn vriend hier geen moeite mee heeft en we morgen een roze bank gaan bestellen (zijn idee).
@anon42392789 ik vind dat je bij Sostrene grene ook altijd kaartjes kunt vinden die kunnen als geboortekaartje. Met een leuke print zonder overduidelijk roze/blauwe onzin.
Net mega veel boodschappen gedaan. Deze week hebben we geen excuus meer om eten te bestellen.
Mijn vriend ligt al de hele dag met een kater op bed en ik vind het zo chill dat ik dus al de hele dag de woonkamer voor mezelf heb en ik kan zo zonder compromissen het avondeten bepalen
Ons project is klaar, de teksten die gezegd werden:
“Eigenlijk had ik eerst moeten kijken wat de beste techniek is.” “Oh kijk, was een stuk makkelijker geweest als we het op de achterkant hadden afgetekend.” “Dit is niet perfect, maar oke.” “Vanuit hier zie je dat niet hoor.” “Oke ik tel het goed zo.”
Misschien heb ik dit gemist maar hoe was er nog gereageerd op jouw fantastische 1 aprilgrap op je werk?