Wat je even kwijt wil #50

Ik had dat ook deze week! Was de hele tijd rond de €15 euro, dus dacht chill neem wel uber ipv 3 keer zo lang OV, dan kan ik langer blijven. En toen was het ineens €40 :sob:. Bij jouw vriendin is het verschil wel nóg veel groter

1 like

Ik zag een filmpje op YT waarbij werd gezegd dat hij met zijn techniek niet heel lang zo kan blijven zingen. Dus nog even een paar jaar volhouden :stuck_out_tongue:

Ik kan echt niet met die serie the serpent. Was er dan echt nergens anders een nederlandse acteur te vinden? Nee ze hebben er 2 en dat was genoeg.
Nu moeten we dealen met iemand die voor elk woord een harde G zegt.

Ghoi gmeneer gde gambasadeur…

14 likes

Het lijkt me echt een droom om goed te zijn in sporten én het leuk te vinden en je vrije tijd ‘nuttig’ te besteden in de sportschool en je fit te voelen en leuke gymshark outfitjes te dragen

Maar ik. Ik ben een couch potato :potato:.

48 likes

Die is dicht dus je boft. En de sportschoollovers balen al maanden. Thuis sporten is niet hetzelfde.

2 likes

Ja ik mag gaan kijken voor een luiertas :dancer:t3::+1:t3: Dankjewel AZ!

23 likes

Ik ga zo een arretjescake maken om morgen mee te nemen naar werk. Dat hebben we wel verdiend met al die hectiek.

9 likes

Ben ongesteld en alles doet me zeer :sob: gelukkig is de ergste dag deze keer op een zondag en niet op een werkdag anders was het echt de hel geweest.

En ik realiseerde me net dat ik alweer bijna 15 jaar menstrueer? wtf, zo lang was het in mijn beleving niet. Vroeger was ik volgens mij ook minder heftig ongesteld. Nou, nog maar +/- 23 jaar te gaan :sob:

Uit ervaring kan ik zeggen: die leuke outfitjes doen het ook gewoon goed op de bank. Rekt lekker mee als je een vreetfestijn aan het houden bent :thumbsup:

4 likes

Oh hier ga ik echt zo slecht op.

Wat ontzettend leuk dat het zo uitgepakt heeft! Eigenlijk sneu dat hij gewoon idd niet wist hoe te koken en dat je met zo’n simpel cadeau hem nu hebt geholpen. Echt heel erg schattig dit!

1 like

Ik heb net het filmpje gekregen van het interview, waaahh zo bizar om jezelf te zien…

26 likes

Ik ben al jaren mijn bezoek aan de milieustraat aan het uitstellen want nog nooit geweest en krijg stress van dat soort nieuwe dingen dusja dan ga ik gewoon niet, maar nu ben ik toch aan het overwegen het in te plannen hoor

1 like

Ben je blij met hoe het geworden is? Knap dat je dit hebt gedaan!!

4 likes

Haha je hoeft je geen zorgen te maken, want in mijn beleving werken er alleen maar oudere joviale of chagrijnige mannen, en ze doen tegen iedereen even joviaal of chagrijnig, of je nou een routinier bent of een newbee. :joy: Ik weet ook nooit iets en directe communicatie werkt daar zeer goed: “meneer, ik snap niks, wilt u me helpen” en dan word je of joviaal of chagrijnig geholpen. Er zit niks tussenin. :sweat_smile:

Edit: en m’n lievelingsdeel is dat ze met 1 seconde kijken in je auto of aanhanger bepalen hoe veel je dump je kost.

18 likes

Eens met @Eddie over dat het misschien goed is om je niet zo op die rollen te focussen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan (weet ik helaas uit ervaring). Wat heb je hem gestuurd dan vannacht? Aan de ene kant is het natuurlijk prima als hij ff ruimte nodig heeft, maar dan moet hij dat ook wel communiceren vind ik. Zou je zoiets tegen hem kunnen zeggen? Dat je hiervan baalt van het negeer-gevoel dat je nu hebt en dat je hem prima z’n ruimte wilt geven maar dat hij even moet aangeven wat hij nodig heeft? Of misschien heb je dat al gestuurd vannacht. Hoop dat jullie gauw weer ff contact hebben en eruit komen want ik kan me goed voorstellen dat dit de hele tijd zo aan je vreet.

2 likes

Ik vind het vooral een pareltje als ik in m’n Gymshark outfit bij m’n vriend kom, hij aan mij vol verbazing vraagt: “Heb je gesport?” Terwijl ik eigenlijk moet toegeven dat ik gewoon gefaald heb om van mijn luie reet af te komen :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Ik had bij ikea een kast gezien die van 160 naar 100 was afgeprijsd, maar jullie snappen dat 45 min ziek kort is in de ikea, dus ik had geen tijd meer om die in ‘t magazijn te pakken / zoeken (werd echt meermaals omgeroepen dat je moest gaan afrekenen, ik rende echt serieus door het magazijn met m’n kar :joy:) dus dacht; dan bestel ik die wel online.

Is die kast online gewoon 160. Ja doei. Ik wil er 2, dus dan zou ik 320 betalen ipv 200. Dus ben ze nu aan het bellen. Al 10 min in de wacht, janken dit. Echt kut pandemie, ik wil gewoon spullen kunnen kopen voor in m’n nieuwe huis.

1 like

Niet, uitstellen, het is geweldig! Tenminste ik heb het (pre-corona, Mind you) als een hoogtepunt ervaren. Heerlijk dat je spullen kwijt bent en je alles netjes in de juiste bakken kan deponeren.

@ellegirltalk heel herkenbaar die behoefte aan een soort objectief oordeel. Ik had dat in voorgaande relatie ook vaak, dat ik wilde weten van sta ik nu in mijn recht of overdrijf ik of hij.

Ja ben echt blij met het resultaat. Nu nog de foto’s en het diepte interview lezen en dan gaat het online.

1 like