Wat je even kwijt wil #50

Wat hebben jullie gemaakt?

Een disco galaxylamp!!

€ 21,22 30% Off | LED Galaxy Projector Ocean Wave LED Night Light Music Player Remote Star Rotating Night Light Luminaria For Kid Bedroom Lamp

Je kan bij deze ook kiezen voor verzending vanuit België dus dan is het er binnen een paar dagen

1 like

Haha goed! Niemand die het geloofde, maar wel veel likes en leuke reacties op fb. Mensen gingen verzoekjes doen wat ze wilde reserveren enzo, erg grappig.

We hebben de deuren van een inbouwkast beplakt met houtachtig folie, drie deuren, viel niet mee. :hot_face: Maar resultaat mag er zijn!

3 likes

Ik voel me echt verdrietig vandaag. Omdat mijn moeder eergisteren koorts had zijn mijn weekendplannen (eindelijk weer onder de mensen zijn na een maand strenge lockdown) in duigen gevallen, het weer is heel slecht en ik kan helemaal nergens enthousiasme of motivatie vandaan halen, meh. Ik voel me eenzaam, ik mis het fijne leven dat ik met mijn ex had opgebouwd, inclusief een plekje dat meer van mij voelde dan het huis van mijn ouders, het gevoel van geborgenheid en het hebben van een maatje waarmee alles gedeeld kon worden. Ik weet dat het maar een moment is en dat het oké is om je af en toe niet oké te voelen, maar pfff. Ik moet een beetje huilen als ik bedenk dat morgen weer een eenzame werkweek begint. :woozy_face:

12 likes

:sob: Noooo, bleekvlekken in mijn T-shirt. Is een shirt van een optreden ook nog, dus mega kut.

En de truien van H&M zijn echt van slechte kwaliteit. De stof had al bobbeltjes na een keer wassen en nu heeft ook de zak van de trui losgelaten. :frowning: Heb hem pas 6 weken ofzo.

Vanaf vandaag zijn bij mij vaccinaties voor iedereen van 16+ beschikbaar. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt, eerst volgende plek was op donderdag! En ik kon zelf kiezen welk vaccin :+1:t2:

37 likes

Amerika

2 likes

Ideaal zeg! Waren we hier maar al zo ver haha

2 likes

Ja heel fijn! Het zou vanaf de 15e voor iedereen zijn maar het is nu al eerder (alleen waar ik wilde was de eerstvolgende toch pas de 15e haha). Ik ben ook een van de laatste van mijn vrienden die het krijgt.

2 likes

Gelukkig kan je hier dan weer hersenkanker hebben zonder direct meth dealer te hoeven worden.

54 likes

24 likes

Ik heb er een tijdje terug ook een besteld nav een topic dat na de forumupdate is gecanceld, en ik kijk er zooo naar uit om hem te gebruiken tijdens een feestje. Had hem laatst ook gewoon voor de gezelligheid aan gezet, de slaapkamer was gelijk zo veel knusser!

1 like

‘T is nog erger dan ik dacht, na deze post besloot ik vanavond even te gaan wandelen en te kijken hoe lang ik kan rennen. 1 minuut 18 seconde en i’m dead. Heb keelpijn.

Hoop dat een advanced wetenschapper een drankje uit gaat vinden waarmee je fit kan worden terwijl je op de bank ligt

16 likes

Ik had op mn IG stories een mooie maar ook wel sexy foto gezet (want ja tieten) en er zijn vannacht (uiteraard) 2 jongens waarmee ik ooit heb gedate mn DM ingeslide 🥲.

20 likes

Jaa leuk hè! Ik heb hem obviously ook nog niet op een feestje gebruikt maar zet hem regelmatig gewoon thuis aan voor de gezelligheid haha

3 likes

Shit, heb net 3 uur geslapen op de bank… Hopelijk kan ik vannacht nog slapen :sob:

2 likes

Keukenhof was prachtig! Volgende week zijn ze weer open en er is zo’n speciale teststraat op het parkeerterrein dus lekker gaan als je de kans hebt :tulip: heerlijk uitje. En we waren toch allebei negatief getest dus heb m’n vader lekker een zoen gegeven

50 likes

Dit vind ik zo lief en leuk klinken :relaxed: Ik ben normaal helemaal niet knuffelig/ zoenerig met mijn ouders maar inmiddels wil ik ze gewoon weer knuffelen en een zoen geven.

————

Iets anders. Ik heb echt zo’n behoefte aan perspectief/ positiviteit dat ik dacht; ik ga even een thuis pedicure doen want de zomer is vást dichtbij (…) en die voeten van mij kunnen het daglicht niet verdragen. Ik heb werkelijk 2 weken non stop met klovenzalf gesmeerd, niets hielp. Volgens een oma-weet-raad-site een nachtje maizena op mijn voeten ( vraag even niet hoe dit ging en hoe de keukenvloer er vervolgens uit zag), sokken erover en een nacht slapen: werd wakker met werkelijk poezelige voeten!!! :flushed:

9 likes

Knuffel!

1 like

Sorry haha. Hoe heb je dit gedaan? Gewoon droog erop of voeten ingesmeerd met creme en toen erop gedaan?

2 likes