Er bestaat toch ook een mogelijkheid dat je gewoon ziek bent. Overgeven en wankel op de benen zijn toch niet de meest voorkomende klachten bij covid. Of ben je in aanraking geweest met een covid positieve?
Ik heb m’n broodbeleg vergeten en nu moet ik een broodje halen. Balennnn
Een negatieve test is een negatieve test. Soms zitten daar weleens false-negatives tussen, maar meestal zijn de testen gewoon accuraat, dus ik zou daar wel gewoon op vertrouwen. Dit klinkt ook niet als covid?
Denk dat dit inderdaad aansluit op de huidige situatie, met daarbij reactie van @nello, dat het vaak parkeergelegenheid uit de straat haalt. Maar ik denk sowieso dat dit dus een onhoudbare situatie is, er zijn woningen tekort, gebrek aan groen, klimaatdoelen etc en we gebruiken kostbare ruimte voor parkeerplekken. Waarvan een overgroot deel het meeste van de tijd stilstaat. Daar moet echt meer mee gedaan worden, zoals autodelen etc, maar ook meer faciliteiten in de buurt etc. Uiteindelijk helpt het verbieden van volledig verharden nu iets om niet het beperkte groen wat mogelijk is ook tot beton/steen te maken, maar voor de toekomst moeten we het echt anders doen. Haha sorry werd een ander verhaal en dus niet het issue waar mensen nu tegenaan lopen met weinig parkeerplek
Goede lunch: zelfgebakken brood en een zelfgemaakte kop soep. Brood bakken is echt makkelijk ook.
Ik keek net zo’n filmpje op Facebook waar een medewerker van volgens mij een tankstation winkel? mannen , sweetie, honey, cutie enzo noemt. En Jezus die guys reageren allemaal zoo pissed off.
Het afgelopen half uur heeft het geregend, daarna scheen de zon, en nu sneeuwt het??
Geef mij zon, ik heb vitamine D nodig.
Net toen ik de hond uitliet ging het hagelen.
Nu schijnt de zon. Wat een raar weer.
Horoscoop heeft ook gelijk dat ik liever vrij neem. Maarja ook niet zo moeilijk op een maandag om dat te voorspellen.
Jeetje. Hoe zijn ze ontmaskerd dan, dat men weet dat ze alsof doen?
Ik snap niet waarom ik t eerst benauwd moet krijgen en voor de honderdste keer denk dat ik nu toch echt corona heb, voordat ik pijn krijg. Alsof die pijn niet kut genoeg is. Die extra kutheid hoeft er echt niet bij. En dat nog wel op mn verjaardag.
wat flauw zeg als mensen dat weigeren
wat een ellende, ik moet leren voor een examen en mijn vriend dit te werken en alles wat hij doet maakt zoveel lawaai. Kan me echt niet concentreren zo
Ga je de hop tegen een klimrek zetten of een muur of iets? Misschien kan ik er toch een keer n plekje voor maken…
Haha ja ik dacht ook in de praktijk zijn dit allemaal mensen met 2 auto’s en houden ze dus ook nog gewoon een parkeerplaats in de straat bezet.
Dag allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, las af en toe wel wat mee maar heb nu echt iets wat ik kwijt wil.
Ik heb een hele leuke relatie op het moment, maar hij heeft wat problemen waarvoor hij in therapie zit. Op zich geen probleem, maar af en toe is het best pittig omdat we nog geen jaar samen zijn. De problemen zijn op komen zetten doordat hij door mij veel meer emoties voelt en eindelijk iemand heeft om mee te praten. Eigenlijk heel mooi dus! Hij heeft dat nooit eerder gehad. Wat echter wel een probleem is, is dat hij het lastig vind dat ik een ex heb waarmee ik een hele special band heb. Hij heeft het gevoel dat hem iets is afgenomen door hem. Hij is ook geobsedeerd met het feit dat ik meerdere scharrels heb gehad. Natuurlijk is dit zijn eigen probleem en moet ik me daar niet voor gaan verontschuldigen. Dat weet hij zelf ook, maar hij kan die gedachten moeilijk tegenhouden. Hij werkt er dus wel aan.
Nu mijn probleem; Ik had dus echt een hele speciale band met die ex en door dit gedoe denk ik nu best vaak: met hem was het beter. Ik word echt gek van mezelf, omdat ik weet dat het natuurlijk niet voor niks klaar is. Alleen mijn gevoel gaat er af en toe met me vandoor. Het is niet perse verliefdheid voor hem, maar een gevoel van onmacht ofzo. Onze relatie is ook vreemd tot zijn einde gekomen, misschien dat ik daardoor een afsluiting mis?
Heeft iemand hier ervaring mee, pls send help haha
Hahaha sorry maar ik denk echt dat jij en mijn moeder bffs kunnen worden. Zelfde politieke voorkeur en liefde voor inheemse planten en insectvriendelijk tuinieren. Als je ooit nog op zoek bent naar wat leuke inheemse plantjes en je in de buurt van de hoofdstad begeeft heeft zij vast nog wat leuks voor je 
ze gaat namelijk allemaal kwekers langs voor leuke inheemse planten en deelt die dan voor de inkoopprijs uit
Ooooh la Pegatina! Zoveel goede herinneringen aan 
Ik heb een afspraak bij de opticien om een bril op te halen (duurt 2 minuten) en ik sta nu al een half uur buiten te wachten. 🥲 Ben inmiddels ook twee keer naar binnen geroepen en moest toen toch weer naar buiten “oh nee foutje sorry je bent nog niet aan de beurt.”
Uuuugggh ik mis de normale maatschappij 
Ben echt veeeel geld aan het spenderen aan de inrichting binnen. Heb het niet nodig want heb alles, maar ben wel toe aan de vernieuwing. Wordt er helemaal blij van, lekker materialistisch, en bankrekening minder blij. Maarjaaaaa leven 2.0