Wat je even kwijt wil #50

Ik heb echt al een week last van buikpijn :sob::sob: zo rot

@Trenchcoat Oooooh super leuk!! :revolving_hearts:

1 like

Ik droomde afgelopen nacht over 2 mensen die ik in het echt ken. Zij kennen elkaar niet en ik heb beide al heel lang niet gesproken. Gek genoeg hebben ze mij allebei vandaag geappt.

12 likes

Ik heb echt zin om op de bank in slaap te vallen

3 likes

Haha mooie overlap in thema in de twee posts hierboven

Ik ga morgen een coronatest doen en ik weet niet, zou het extra erg vinden als ik zo dicht bij de ā€œeindstreepā€ het alsnog zou hebben. Maar gok dat het gewoon een verkoudheid is.

6 likes

Ik kan weer eens niet slapen… haat dit zo erg!

2 likes

Ik had zo’n intense droom over een ex scharrel. Ik voel me dan altijd zooooo schuldig tegenover mn vriend.

4 likes

afbeelding

Net door de sneeuwstorm naar werk gefietst 🄲 voel me bedrogen!

10 likes

Wow ja het sneeuwt hier ook ineens zo heftig? Ik had ook m’n regenpak bij me en zag de bui letterlijk hangen achter me maar sneeuw? :exploding_head: Wanneer houdt het nou eens op joh

2 likes

Wij moeten vanaf vandaag op werk sneltesten doen aan het begin van de week. Echt heel fijn dat dit geregeld is. Maar ik voel me nu net zoals vroeger op de basisschool met die luizenmoeders: geen klachten maar ondanks dat toch fucking zenuwachtig om er dan achter te komen dat je corona/luizen hebt

15 likes

Ik had me zo verheugd op een kind en man loze maandag, is de juffrouw ziek en de eerste 3 cliƫnten van mijn man hebben al afgebeld :sweat_smile: :dizzy_face:

3 likes

Ik was net bij de tandarts en stond binnen 2 minuten weer buiten en ben trotser dan zou moeten

20 likes

Stuur ze samen de sneeuwstorm in.

Heel herkenbaar trouwens, maandag is mijn vrije dag maar vorige week met Pasen had m’n man ook vrij. En dat is heel leuk hoor maar eigenlijk loopt die dan vooral in mijn weg.

4 likes

Vrijdag ben ik jarig en we hebben vast veel besteld bij de bakker. Voor collega’s en we gaan smiddags taart brengen bij mijn ouders, familie en een zieke collega.
Mijn zus woont te ver weg dus die krijgt brownies per post met een kaartje ā€œgefeliciteerd met mij!ā€

Haha zo zin in!!
(Geven is zo leuk!)

80 likes

Wat is kopen (verkopen ook) via marktplaats of FB toch vermoeiend… HALLO jij verkoopt je stoel, reageer dan even op mijn vraag of de tijd uitkomt dat ik hem wil komen halen? Aub zeg, doe dit ook niet voor m’n plezier. Uiteraard heeft ze al toegezegd dat hij nog te koop is en ik hem deze week mag komen halen hĆØ, niet dat dit mijn eerste bericht naar de verkoper pas is :joy:

Hahah oh ja LOL
Heerlijk verkneukelen op de voorpret!
ā€œLang zal ik levuh, lang zal ik levuh!
En nu met zij alle … hieperdepiep :partying_face:

2 likes

Ik ga echt nooit bij de tandarts weg zonder gaatjes :sob:. Nu ook weer niet. En ik stond net ineens met de kraan in mijn handen :confused:, de kat zit te hengelen in zijn melk en liep net zijn bakje water omver. O, en heb mijn oren getrakteerd op muziek a la Toppertje! en de Ketchupsong.
Oftewel: Het is weer maandag.

1 like

Ik vind het wel mooi dat die man denkt dat hij een soort barmhartige daad heeft gedaan omdat hij zegt dat anderen er nu ook kunnen parkeren. Iets zegt me dat als je daar in de praktijk zou parkeren je een kras op je auto mag verwachten haha

8 likes

Hopen dat het snel dinsdag is dan maar :joy:

En hopelijk gebeurt er niet nog meer vandaag. Of op dinsdag :stuck_out_tongue:

Moet zo naar buiten en het sneeuwt nog hard. Helemaal geen zin in. En mn telefoon is kapot dus dat is ook weer gezeik. Bah. Naar begin van de week

Edit: kom er nu ook achter dat mn water is afgesloten voor de komende 2 uur. Jeetje gun me gewoon een douche en theetje