Wat je even kwijt wil #50

Welke sneeuwstorm? :joy: Hier schijnt het zonnetje

Ja Brabantse collega’s net in een call: het sneeuwt. Nou hier NIET hihahoooo

1 like

Ohh jaloers, ik moet naar buiten maar het sneeuwt :sob:.

Ohh dat is echt kut, succes

Ik krijg zo weinig lucht afgelopen dagen, krijg het soms van die longen van me :weary:

1 like

Ik ben echt tegen het bestraten van tuinen maar moet eerlijk zeggen dat ik daarbij wel altijd denk aan achtertuinen. Als jij in een straat woont met weinig parkeergelegenheid en na je werk iedere avond rondjes moet rijden en dan 3 straten verder een plekje vindt dan snap ik best dat je graag parkeergelegenheid voor je huis wil creëren. Vind dit zelf het bestraten van voortuinen dus niet zo heel kwalijk, zolang je dan in je achtertuin in godsnaam niet zo’n tegelvloer neerlegt.

13 likes

Ik heb echt te weinig vrij genomen afgelopen jaren. Ik wist niet dat het kon, dacht eerder dat ik verlof uren tekort zou komen maar ik weet nu nooit wanneer ik ze moet opnemen en eindstand is dan dat ik veel te veel uren over heb.
Anyway ik ben nu vrij en ben zo aan het genieten :v:t4:

18 likes

Ben negatief getest maar daarna alsnog heel ziek geworden dus ik denk dat ik nog een keer mag. Alleen nu ben ik alleen maar aan het overgeven en zo wankel op mijn benen hoe moet ik testen? Kan geeneens op de fiets zitten. Wat een dilemma of morgen gewoon hopen dat het iets beter is en daarna testen?

Heb je je passiebloem al weggedaan? Ik heb vorig jaar witte opgekweekt uit zaad, die leek ook kapot maar er zat toch leven in t steeltje. Die is nu weer opnieuw aan het uitlopen! En hop :heart: ik heb er zelf niet echt een goede plek voor maar ik vind dat zo leuk!

2 likes

Ik had net mijn functioneringsgesprek en dacht eigenlijk dat ik er volgend jaar uit zou moeten ivm 3 jaarcontracten gehad maar ik krijg dit jaar al een vast contract :tada:.

83 likes

Ja dat is een goede! Ik stuur mijn vriend wel even naar de apotheek. Bedankt voor je bericht

3 likes

En @monkeyslut als je klachten hebt mag je juist niet met een zelftest testen. Misschien kun je de huisarts bellen en vragen of zij een test bij je thuis kunnen afnemen?

7 likes

Er bestaat toch ook een mogelijkheid dat je gewoon ziek bent. Overgeven en wankel op de benen zijn toch niet de meest voorkomende klachten bij covid. Of ben je in aanraking geweest met een covid positieve?

4 likes

Ik heb m’n broodbeleg vergeten en nu moet ik een broodje halen. Balennnn

2 likes

Ik zou gewoon in quarantaine gaan (en je huisgenoten ook) totdat je je goed genoeg voelt om een test te laten doen!

1 like

Een negatieve test is een negatieve test. Soms zitten daar weleens false-negatives tussen, maar meestal zijn de testen gewoon accuraat, dus ik zou daar wel gewoon op vertrouwen. Dit klinkt ook niet als covid?

1 like

Denk dat dit inderdaad aansluit op de huidige situatie, met daarbij reactie van @nello, dat het vaak parkeergelegenheid uit de straat haalt. Maar ik denk sowieso dat dit dus een onhoudbare situatie is, er zijn woningen tekort, gebrek aan groen, klimaatdoelen etc en we gebruiken kostbare ruimte voor parkeerplekken. Waarvan een overgroot deel het meeste van de tijd stilstaat. Daar moet echt meer mee gedaan worden, zoals autodelen etc, maar ook meer faciliteiten in de buurt etc. Uiteindelijk helpt het verbieden van volledig verharden nu iets om niet het beperkte groen wat mogelijk is ook tot beton/steen te maken, maar voor de toekomst moeten we het echt anders doen. Haha sorry werd een ander verhaal en dus niet het issue waar mensen nu tegenaan lopen met weinig parkeerplek

1 like

:ok_hand: Goede lunch: zelfgebakken brood en een zelfgemaakte kop soep. Brood bakken is echt makkelijk ook.

14 likes

Ik keek net zo’n filmpje op Facebook waar een medewerker van volgens mij een tankstation winkel? mannen , sweetie, honey, cutie enzo noemt. En Jezus die guys reageren allemaal zoo pissed off.

Het afgelopen half uur heeft het geregend, daarna scheen de zon, en nu sneeuwt het??

Geef mij zon, ik heb vitamine D nodig.