Zou je ex hier helemaal proberen buiten te laten, dus ook geen contact met hem gaan opnemen. Het klinkt meer alsof je het nu een beetje aan het verheerlijken bent in vergelijking met je huidige relatie. Helemaal omdat je een tijd terug niet de behoefte meer had aan contact. Zou denk ik meer focussen op je huidige relatie en of je daar momenteel genoeg uit haalt. Het klinkt als best wel pittig (zijn problematiek en hoe die nu in de relatie ook omhoog komt) en je bent absoluut niet verplicht voor hem te zorgen of hem te ‘helen’. Misschien heb je dat zelf helemaal niet, maar ik lees eigenlijk best vaak van relaties waarbij de partner behoorlijk veel problemen heeft en in dit geval vaak de vrouw zich opwerpt als semi-verzorgende en hoopt dat het beter zal gaan en daarin wil ondersteunen. Terwijl, het moet maar net zijn dat je daar ook zin in hebt en dat deze relatie jou genoeg brengt om daar tegenop te wegen. Laat het in ieder geval hopelijk niet jouw ontwikkeling en plezier in de weg staan (dit klinkt misschien egoïstisch, maar ik zie/lees net vaak de kant waarin de partner zichzelf voor de ander wat gaat opofferen).
Ik moet op fb ineens aanmelden met een smscode, meer mensen? Die code komt van een 06 nr ook, vind t nogal raar
Waar kan ik die vinden? Of hoe heten ze 
Oei ja dat hij dingen zegt uit onzekerheid wil nog niet zeggen dat je verplicht bent dat te accepteren. En begrijpen waar iets uit voortkomt is ook nog iets anders dan het ook pikken he, daarin mag je ook je eigen grenzen bewaken, sommige problemen moet hij oplossen zonder jou
met zijn eigen vrienden of in zijn eigen therapie. Tegen jou zoiets zeggen als “je kan ook weggaan als je het niet meer aankan” is best emotioneel manipulatief, en dat ie dat niet slecht bedoelt of zegt uit zijn eigen onzekerheid maakt het nog niet fair.
Maar voor jouw issues (of ja misschien maak ik het nu te zwaar hoor) geldt dat ook, ik zou er wel voor waken of je je vorige relatie niet romantiseert. Soms herinneren we ons vooral de betere dingen, zeker als het in je nieuwe relatie even niet zo lekker loopt.
Er zijn topics die in een members-onlygedeelte zitten wegens gevoeligheid / omwille van privacy, als je nieuw bent zie je die nog niet. In de FAQ kun je er meer over lezen 
Nee, jij linkt juist de remix. Als je onder jouw video kijkt, zie je ook dat de credits naar Paleface gaan als zijnde de artiest

Ik heb ook mooiere bosche bollen op dan dit.
Ik moest me ook opnieuw aanmelden, zomaar ineens. Maar zonder sms-code. Misschien is er iets mis gegaan daar waardoor meer mensen ineens opnieuw moeten aanmelden?
Ja die Crazy Cousinz remix is volgens mij de meest bekende versie en zal vast ook de versie zijn die als sample is gebruikt
I know maar zelfs zo zie ik een playmobiel kapsel.
Ah nee dat is kut.
Alsnog gefeliciteerd en veel beterschap 

Ik kreeg dit weekend een sms met een linkje erin waarmee ik mijn insta terug zou kunnen krijgen, was nog gewoon ingelogd en niet gehackt of iets. Ook van een 06-nummer.
Voor het eerst sinds maart vorig jaar weer les gehad op school net, was zo raar! Maar wende wel gelijk weer en uiteraard ook zoals vanouds in de spits naar huis en de bus op 10 sec na gemist 🥲
Ik moest vandaag een moeder bellen van een lastig kind en zij is net zo lastig. Ik was helemaal bang, twee mensen advies gevraagd hahah maar het ging vet goed, heb het gewoon positief gehouden (wil hem graag helpen maar het is lastig op dit moment maar leuk kind blabla) en ze ging er helemaal in mee. Heb haar nog nooit zo meewerkend gehoord 
Vandaag nog een afstudeeropdracht gepresenteerd. Als het zo doorgaat wordt mission impossible gewoon reterealistisch. Ben stiekem een beetje aan het kijken naar vacatures voor op hogescholen.
Bestaat er een bezorgdienst die waterijs bezorgd. Asking for a friend 
Ga ik een stukje wandelen of een stukje hardlopen hmm het is either way kutweer
Als ik die service zou oprichten zou ik die icebear noemen.