Wat je even kwijt wil #50

Horror

2 likes

Deze dan 🦰🦱🦳🦲 ik weet niet of je ze kan zien op t forum. Maar wanneer heb je een emoji nodig vab een half hoofd.

10 likes

Mss soort afkorting/ uitbeelding van ā€˜ik kan er met mijn hoofd niet bij’.

6 likes

Ja of op de vraag; waar heb je pijn? (Bij hoofdpijn)

6 likes

Ik dacht dat dit gebakjes waren…

25 likes

Pony laten knippen. Tweede door de cg-methode lobby. En laatste is of een kaal(geschoren) hoofd, schouder of een stukje bil?
…
Nee ik vind het ook raar

3 likes

Wacht, dat dacht ik ook

🦱 dit is toch net een bossche bol

8 likes

Ja op dit moment weet ik niet meer waar het allemaal vandaan komt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik door deze situatie soms denk dat het met mijn ex beter was. Vond ie niet leuk om te horen, maar hij snapte het. Hij wil me sowieso niet verlaten dat zegt hij heel vaak.

Ik heb in mijn vorige relatie teveel gegeven en weinig ontvangen van mijn ex. Dat is zo vermoeiend en ik heb het idee dat het nu weer staat te gebeuren. In mijn vorige relatie was het erger dan nu, maar ik kan het er slecht bij hebben omdat het hele nare gevoelens oproept. Misschien mis ik ook de ā€˜hoge pieken’, mijn huidige vriend zie ik heel vaak en hoef ik niet te missen. Als ik mijn ex weer zag was het voor korte tijd helemaal geweldig. Misschien ben ik daar gewend aan geraakt?

Ik probeer er niet aan te denken, maar dat lukt me niet. Ik heb voor t eerst in meer dan een jaar de neiging om contact te zoeken met mijn ex. Terwijl ik niet eens weet wat ik zou moeten zeggen. Misschien dat ik een afsluiting mis omdat het zo raar was gelopen. Of ik wil weer eens een ā€˜hoge piek’ meemaken, zou ook kunnen.

Of zo’n mokka gebakje

Edit: ik wil nu een mokka gebakje

4 likes

Ik dacht sushi!!!

2 likes

https://www.instagram.com/reel/CNPq4NunQXD/?igshid=tkpqmtehb1wv

Helemaal obsessed met dit dansje, heb het filmpje (en varianten van anderen) echt al 100x bekeken denk ik :exploding_head:

10 likes

Muziek blijft ook goed he
Was dit een sample btw of echt bedacht door Drake himself

3 likes

Er bestaat lego Bonsai. Nu nog een Lego knot- of treurwilg :hugs:

69 likes

Ja, ik vind deze echt leuk haha. Ik vond die bloemen ook echt leuk om te maken, wel een dure hobby als ik dit vaker zou willen doen.

1 like

Jaaa ik zag dit ook haha echt cute vooral die roze

2 likes

Ik las dat dat stukje door iemand ingesproken was via een voicememo haha maar ik kom hier zonder bron sorry.
Dat stukje met een damesstem is sowieso een sample

2 likes

Pom bƤr chips is echt lekker (beren chips)

Dacht dat het smaakloos zou zijn?

4 likes

Jaa heb dit nummer ook weer helemaal herontdekt! Geen idee eigenlijk of dit echt door Drake is bedacht

@monkeyslut omg ja die is ook geweldig! Dat nummer is ook zooo aanstekelijk. Mis uitgaan niet echt maar als ik dat nummer hoor wel spontaan haha. Ik wil ā€˜m ook nog leren!

1 like

Ik zie nu zoveel leuke sets.

Gezocht: man die met mijn wil lego-en :heart_eyes: