Ik dacht stukken pizza
Lastig! Ik snap dat je niet meer weet waar het vandaan komt en dat het vermoeiend is. Ik vind het lastig om je tips te geven hierin. Het enige wat ik kan bedenken is dat je je gevoel vooral niet moet wegstoppen, ik denk dat dan misschien de spanning sneller oploopt in je relatie.
Je zou denk ik best, als je daar echt behoefte aan hebt, contact kunnen opnemen met je ex. Mijn vriend heeft ook nog wel eens normaal contact met zijn ex. Het gaat ook om jouw gevoel en als je denkt dat dat je huidige relatie hier baat bij heeft zou ik het denk ik wel doen.
Vandaag eerste werkdag op kantoor, en wat een binnenkomer hoor. Ze hadden alleen een beschrijving gegeven over hoe binnen te komen met de auto. Maar ik heb geen auto en woon 500m van kantoor dus ik dacht: ga mooi lopen. Stond ik dus voor de ingang voor auto’s en moest ik een takke eind gaan omlopen (met hakken aan, echt goed idee weer van mezelf).
Maar er waren ook bouwvakkers aanwezig dus heeft die man een ladder over het hek gehesen en ben ik zo OVER het hek geklommen
Wat een binnenkomer weer hoor macaron. Ik ga dit ook nog zo lang horen op kantoor, sowieso.
Heel erg bedankt voor je antwoord trouwens! Ik heb het al met meerdere mensen besproken, maar soms is het fijn om de mening te horen van iemand die objectief is.
Ik wil het inderdaad niet wegstoppen, dat heb ik in het verleden wel altijd gedaan en dat komt een relatie natuurlijk niet ten goede. Al lukt het nu ook niet, want mijn vriend doorziet mij gelijk. Ik denk dat hij het helemaal niet leuk gaat vinden als ik contact op zou nemen met mijn ex. Toevallig weet ik via via dat hij op zee zit dus het heeft nu weinig zin. Nog een maand of drie bedenktijd…
Ik vind het zo lastig om te bepalen wat ik zelf écht wil. Blegh.
Idd! Lekkere UK sound. Hierin hoor je wel al dat het richting dat dance hall achtige kan
(Zeg ik ook alleen maar omdat ik het eind resultaat van Drake ken haha)
Oh @Roos98 ik wil een heel kleine kanttekening plaatsen over dat ik me wel kan voorstellen dat tegen je huidige vriend zeggen dat je soms denkt dat het met je ex beter was niet echt helpt om hem minder onzeker te maken… Ik ben echt all for eerlijk zijn en het zal allicht uitmaken hoe je dat brengt of in welke context hoor, maar soms kun je denk ik ook iets té eerlijk zijn, misschien zijn zulke gedachten meer iets voor jezelf om mee om te gaan en niet helemaal fair om met hem te delen.
Het is wel vooral aan jou om erachter te komen wat jíj nodig hebt in je relatie en aan je vriend en jou samen om te zien of hij jou dat kan geven. Dat je vriend zo slecht omgaat met jouw verleden is idd niet jouw probleem, mensen hebben levens voordat ze elkaar ontmoeten en daar moet hij mee leren omgaan zonder jou tot last te zijn.
Zit rustig te werken, vliegt er ineens een duif tegen m’n raam aan, teringharde knal yooo. Gelukkig vloog 'ie wel weg dus hij is niet gewond (zo klonk 't wel).
Wel een gore vlek op 't raam nu mja
Graag gedaan! Wat @EllaFitzgerald zegt kan ik me ook in vinden. Het is zeker lastig. Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat mijn eigen mening verdween in mijn vorige relatie, heb wel opnieuw moeten leren bedenken maar wat wil ik nou?
Standaard tip maarja misschien helpen aantekeningen of gedachtes op papier of in een notitie app nog
Ik snap wat je zegt!
Ik heb dat ook voor me gehouden, maar het was op een punt dat hij weer eens onredelijk was en dat even teveel was voor me. Het is best lastig om je continu sterk te houden als er van alles over je verleden gezegd wordt. Ik weet wel dat het zijn onzekerheid is die spreekt, maar ik wil mezelf niet wegcijferen zoals ik eerder wel snel deed. In zo’n bui heb ik dat gezegd. Niet op een boze manier trouwens. Het was geen naar gesprek en ik heb het er verder ook niet meer over gehad omdat ik hem niet onnodig angst wil aanjagen. Daarom uit ik mezelf nu even hier haha
En ja, ik moet inderdaad goed nadenken hoe ik erachter wil komen of ik dit wil. Ik ben al wel een keer in huilen uitgebarsten toen hij tegen mij zei dat ik ook weg kon gaan als ik het niet aan kon. Dat hij dat zou snappen. Ik denk dat die emotie ook wel iets zegt over mijn gevoel voor hem wat er toch ergens zit. Ook al lijkt het nu soms niet zo.
Dat van een eigen mening verliezen had ik ook heel erg! Ik wist toen ook echt niet meer of wat ik voelde wel echt was of overdreven. Dat had ook te maken met mijn hormonale disbalans waar ik toen nog geen weet van had. Daar ben ik nu voor behandeld dus thank god dat dat er niet meer bij zit.
Soms heb ik wel de angst om weer in zo’n gat te verdwijnen, daarom wil ik deze gevoelens niet negeren. Dan kom ik mezelf over een paar jaar weer tegen.
Vervelend waar je tegenaan loopt. Hopelijk heb je wat aan het delen en krijgen van feedback
Er zijn ook specifieke relatie-topics btw!
Echt twee druppels water inderdaad
Dit is op iOS, ben nu wel benieuwd naar de Bossche bol van jouw besturingssysteem haha
Zou je ex hier helemaal proberen buiten te laten, dus ook geen contact met hem gaan opnemen. Het klinkt meer alsof je het nu een beetje aan het verheerlijken bent in vergelijking met je huidige relatie. Helemaal omdat je een tijd terug niet de behoefte meer had aan contact. Zou denk ik meer focussen op je huidige relatie en of je daar momenteel genoeg uit haalt. Het klinkt als best wel pittig (zijn problematiek en hoe die nu in de relatie ook omhoog komt) en je bent absoluut niet verplicht voor hem te zorgen of hem te ‘helen’. Misschien heb je dat zelf helemaal niet, maar ik lees eigenlijk best vaak van relaties waarbij de partner behoorlijk veel problemen heeft en in dit geval vaak de vrouw zich opwerpt als semi-verzorgende en hoopt dat het beter zal gaan en daarin wil ondersteunen. Terwijl, het moet maar net zijn dat je daar ook zin in hebt en dat deze relatie jou genoeg brengt om daar tegenop te wegen. Laat het in ieder geval hopelijk niet jouw ontwikkeling en plezier in de weg staan (dit klinkt misschien egoïstisch, maar ik zie/lees net vaak de kant waarin de partner zichzelf voor de ander wat gaat opofferen).
Ik moet op fb ineens aanmelden met een smscode, meer mensen? Die code komt van een 06 nr ook, vind t nogal raar
Waar kan ik die vinden? Of hoe heten ze
Oei ja dat hij dingen zegt uit onzekerheid wil nog niet zeggen dat je verplicht bent dat te accepteren. En begrijpen waar iets uit voortkomt is ook nog iets anders dan het ook pikken he, daarin mag je ook je eigen grenzen bewaken, sommige problemen moet hij oplossen zonder jou met zijn eigen vrienden of in zijn eigen therapie. Tegen jou zoiets zeggen als “je kan ook weggaan als je het niet meer aankan” is best emotioneel manipulatief, en dat ie dat niet slecht bedoelt of zegt uit zijn eigen onzekerheid maakt het nog niet fair.
Maar voor jouw issues (of ja misschien maak ik het nu te zwaar hoor) geldt dat ook, ik zou er wel voor waken of je je vorige relatie niet romantiseert. Soms herinneren we ons vooral de betere dingen, zeker als het in je nieuwe relatie even niet zo lekker loopt.
Er zijn topics die in een members-onlygedeelte zitten wegens gevoeligheid / omwille van privacy, als je nieuw bent zie je die nog niet. In de FAQ kun je er meer over lezen
Nee, jij linkt juist de remix. Als je onder jouw video kijkt, zie je ook dat de credits naar Paleface gaan als zijnde de artiest