Ik heb ook mooiere bosche bollen op dan dit.
Ik moest me ook opnieuw aanmelden, zomaar ineens. Maar zonder sms-code. Misschien is er iets mis gegaan daar waardoor meer mensen ineens opnieuw moeten aanmelden?
Ja die Crazy Cousinz remix is volgens mij de meest bekende versie en zal vast ook de versie zijn die als sample is gebruikt
I know maar zelfs zo zie ik een playmobiel kapsel.
Ah nee dat is kut.
Alsnog gefeliciteerd en veel beterschap
Ik kreeg dit weekend een sms met een linkje erin waarmee ik mijn insta terug zou kunnen krijgen, was nog gewoon ingelogd en niet gehackt of iets. Ook van een 06-nummer.
Voor het eerst sinds maart vorig jaar weer les gehad op school net, was zo raar! Maar wende wel gelijk weer en uiteraard ook zoals vanouds in de spits naar huis en de bus op 10 sec na gemist 🥲
Ik moest vandaag een moeder bellen van een lastig kind en zij is net zo lastig. Ik was helemaal bang, twee mensen advies gevraagd hahah maar het ging vet goed, heb het gewoon positief gehouden (wil hem graag helpen maar het is lastig op dit moment maar leuk kind blabla) en ze ging er helemaal in mee. Heb haar nog nooit zo meewerkend gehoord
Vandaag nog een afstudeeropdracht gepresenteerd. Als het zo doorgaat wordt mission impossible gewoon reterealistisch. Ben stiekem een beetje aan het kijken naar vacatures voor op hogescholen.
Bestaat er een bezorgdienst die waterijs bezorgd. Asking for a friend
Ga ik een stukje wandelen of een stukje hardlopen hmm het is either way kutweer
Als ik die service zou oprichten zou ik die icebear noemen.
Please doe het! Ik ben dagelijkse klant gewoon!
brb eerst even afstuderen (en een rijbewijs halen).
gorillas heeft raketjes!
Ja mijn brein verheerlijkt soms de goede momenten met hem. Daar ben ik me van bewust. De liefde met hem was wel anders dan met mijn huidige vriend, dus daar maal ik dan ook vaak over als mijn vriend mij dingen uit het verleden verwijt. Ik denk wel dat ik het nooit goed heb kunnen uitpraten met mijn ex, omdat dat nooit ruimte voor was. Het moest dan op het moment dat hij het wilde en thuis was. Ik wilde daar destijds niet op wachten en toen hij mij een paar maanden geleden benaderde wilde ik het ook niet onder het mom van ‘dan moet het weer op zijn manier’.
In mijn vorige relatie heb ik mijn ex inderdaad de hand boven het hoofd gehouden, maar daar heb ik van geleerd en dat doe ik nu niet. Ik denk dat de tijd het ook zal leren of deze relatie mij ook genoeg brengt. Ik ben er wel bewust mee bezig om mijn grenzen aan te geven.
Heeeelemaal zin in ik geloof in mij vanavond, wat een hoogtepunt zo in coroney
Good for you !