Ik vind het echt opvallend hoe vaak het om conversie-achtige ziektebeelden gaat, het voorkomen van die aandoeningen lijkt bij de mooiste meisjes van de klas die meedoen aan Het Mooiste Meisje van de Klas hoger te liggen dan in de algemene populatie.
Heb je wel trek? Soep met brood beginnen, idd gewoon makkelijke/lekkere dingen. Heb je een blender of mixer? Af en toe een groentesapje. Kleine stapjes, ik herken het dat ik snel eten/ritme laat verslonzen
Wajoooo het is nog geen 11 uur, het voelt gewoon een uur later. Ik hoop dat ik dan ook gewoon zo ga slapen in plaats van dat ik nu nog een uur niks ga doen en dan alsnog te laat slaap
Hellofresh heeft mijn leven echt veranderd
Die vraag kwam ook in mij op haha.
Ik was nog een ingredient vergeten. Een pakje honig macaroni/spaghettisaus.
@Lala die combinatie heb ik wel al vaker gezien. Lijkt me ook niet echt geweldig maar is volgens mij in Amerika best gangbaar.
Heb vandaag voor de eerste keer mij niet gehouden aan de avondklok. Normaal ga ik ook wel naar buiten maar alleen om de hond uit te laten.
Maar nu had ik gedoe op werk en was ik 22.10 uur thuis. Voelde zo gek om nog onderweg te zijn ook al was het maar kort. Waren ook best nog wat autoās onderweg
@MevrouwMand neejoh lijkt me niet, dat maak je toch alleen schoon als je gaat verhuizen, een nieuw apparaat krijgt of verbouwt ofzo. Of hoogstens 1x per jaar als je eens een heel grondige schoonmaak doet ofzo, maar kan me niet voorstellen dat mensen wekelijks hun fornuizen, koelkasten en wasmachines van hun plek halen om het daaronder eens goed te poetsen. Wat je niet ziet bestaat niet
Om die laatste zin had ik nooit naar de zijkant van de keuken moeten kijken waar de oven tegenaan staat. Kan er helaas niet bij maar ben het vast volgende week, hopelijk, weer vergeten.
Juist! Helaas heb ik vandaag per ongeluk voor het eerst in 4,5 jaar bovenop het badkamerkastje gekeken⦠nu moet ik die wel gaan meenemen met poetsen. Gelukkig hoeft er niet veel voor van zān plek
Je moet ook niet je badkamerspiegel na 4 jaar van de muur halen Die ga ik vanaf nu ook wat vaker meenemen bah bah bah
Heb net een kut dienst gehad, ben net thuis en ben gewoon mentaal op merk ikš£
Like voor knuffelš
Dit gaat echt te ver. Die droge pasta ookā¦
Wat een lieve reacties op mijn post!
Ik begon vandaag goed met havermout met blauwe bessen, maar ik heb maar 1/4 opgekregen want geen trek.
Had uiteindelijk ook wat avondeten gemaakt (champignons met mie met sesamzaadjes/gember/knoflookā¦) maar dan zit ik daar ook een half uur mee tot ik ga eten.
Heb tussendoor wel wat crackers op en chips en choco ook :ā) maar echt een maaltijd eten gaat, soms lastig. @Scorpiovibes
Maaltijd in de vriezer of voor dag erna doe ik ook altijd. Helaas heb je dan na 2x pakken al geen voorraad meer (moet een kleine vriezer delen).
Ik ben ook gewoon inspiratieloos dat ik in de winkel niet weet wat ik moet kopen en dan hetzelfde als altijd koop (courgette aubergine tomaten broccoli) maar soms heb ik alles al opgegeten en dus niks in de koelkast. Had nog mazzel dat ik nu champignons had.
Ik zat uiteindelijk om 22u aan mijn eten en heb niet nagedacht over morgen
@Luzarl ik vind dat zo duur! En eigenlijk zou het wel beter voor mezelf zijn want zal veel rust geven, maar weet niet of ik het dan alsnog te verantwoorden vind. Vind het dan zelf ook wat lui voor mezelf want er zit een supermarkt vlakbij en dan zou ik goedkoper uit zijn (en Ɣls ik een maaltijd kook, eet ik ook meer groenten dan hello Fresh erin doet).
Ik moet wel nog steeds een lijst maken met gerechten waar ik gewoon uit kan kiezen. Ik kom nu niet verder dan mn standaard AVG of curry of pasta en dan ontbreekt me de zin heel erg om dat te gaan maken en denk ik neh ik wacht wel met kolen, toch geen honger. En voor je het weet is het dus 22u en moet je nog avondeten want dan heb je opeens wel trek.
Ok heel verhaal weer.
Ik ga de bonus bij ah eens bekijken voor het slapen gaan .
edit: oh en @marley ik vind het juist makkelijker om goed te eten als ik naar kantoor moet! Dan heb ik bij opstaan ook gewoon trek dus eet ik havermout in 10 minuten ipv een 1/4 kom in 3uur tijd. En dan heb ik gezonde tussendoortjes mee en brood, noten en meestal ook al thuis iets gezonds uit de vriezer staan. En ritme qua slapen en tijdstip van eten enzo. Dit jaar thuiszitten heeft geen goed gedaan
Er was hier laatst een tip dat je steeds over moet stappen van Marley Spoon naar HF en terug, zodat ze je steeds weer korting aanbieden om terug te komen
Dat was mijn binge maaltijd toen ik 13 tot 15 was ofzo.
Dingen zoeken die niet opvielen als ik daarvan pakte en toch naar binnen kon werken zonder vragen.
Wat is conversie-achtig? Ben een beetje ongerust want ik was ook het mooiste meisje van de klas.
Oh dan wordt het tijd om al je diagnoses nog eens te heroverwegen.
(Het is wel te verklaren doordat ze vrouwen kiezen die veel heftige dingen hebben meegemaakt, maar ik vind het echt opvallend.)