Ik ruik een gebakken ei. Om 06:52
Oh gatver⦠Ik had gisteren best wel bloedend tandvlees tijdens het stoken, en nu doet mijn kies zeer.
Ik stook normaal niet omdat ik super bang ben dat er dan iets aan de hand gaat zijn en tadaaaa.
Mijn tandartsangst is ook echt niet normaal⦠Ga zo maar bellen
En maaltijd salades? Zijn nu in de aanbieding bij de AH, vaak haal ik er dan 2 per week zodat ik iig 2 avonden gezond eten heb.
Ik zag 4 hazen met wandelen! Ze zijn terug, had ze al poos daar niet gezien.
Ik pakte gisteren iets uit de koelkast en toen viel een volle ketchupfles naar beneden op mijn voet. Een groot gedeelte van mijn voet is blauw nu
Ik haat het als situaties niet duidelijk zijn en ik alles wil weten, maar tegelijkertijd niemand lastig wil vallen met mijn vragen
Fuuuu
Vorige week is er een familielid overleden en heb ik een kaart verstuurd naar haar gezin (die ken ik overigens haast niet). Ik zat alleen in een ruzie met mān vriend waardoor ik er niet bij was tijdens het schrijven met mān hoofd. Nu opeens herinner ik me dat ik per ongeluk ālieve naam van overledeneā ipv ālieve namen van gezinā heb opgeschreven⦠shit man wat zouden jullie doen?
Opnieuw een kaart sturen en excuses aanbieden voor de aanhef, of maakt dat het weer groter?
Ik zit bij een speciale angsttandarts, maar blijf het eng vinden.
En klopt helemaal wat je zegt met het stoken, dus ga het wel doorzetten!!
Mijn controle is echt wel een tijdje geleden geweest dus heb het voor a.s. Vrijdag ingepland. Thanks voor je reactie
Ik zou er zelf wel wat na sturen en ook lief vinden als ontvanger. Maar ze zullen je het heus niet kwalijk nemen, ik kan me zoān foutje maken ook wel voorstellen namelijk. En je hebt geen kwade bedoelingen dus denk niet dat ze je kaartje helemaal kut vinden.
Weet je het zeker? Als de rest verder passend is zou ik het gewoon laten (of een appje ofzo sturen)
Ik zit 3 minuten in de zon op het balkon en heb al 8x geniest
@ellegirltalk @lovepink ja ik weet het dus niet 100% zeker, maar ik had net opeens die ingeving toen ik haar man zijn naam zag langskomen en dacht: huh, dat heb ik niet opgeschreven? En meestal klopt die eerste ingeving wel. Denk dat ik idd ga kijken of ik zijn nummer kan krijgen en hem een appje sturen met excuses voor als ik de aanhef fout heb geschreven (en dat ik in gedachte bij haar was).
Wij kregen meer dan 200 kaarten ofzo en we hadden misschien even gedacht: okee⦠maar daarna vergeet je dat toch meteen
Ik had gisteren een belangrijk sollicitatiegesprek en niemand van mijn vriendinnen had me succes gewenst of vraagt hoe het is geweest ⦠terwijl ik ze wel al gesproken heb in de tussentijd
Ah dat is niet leuk. Hoe ging het?
Ik wil een labelprinter ( voor pakket labels) dus ik had er een in mn mandje gestopt. Zo van eerst nog andere dingen kopen en dan die. Maar dat ding was 50 euro en toen 60 en inmiddels al 70. Als ik dat ding eindelijk kan kopen moet ik wss eerst mn nier verkopen.
Komt goed, je kunt er maar beter van af zijn voor je er last van krijgt oid!
Fijn deze reacties Het gesprek is goed gegaan, ze hadden wel moeilijke vragen voor mij maar ik denk dat ik het gepaste antwoord heb kunnen geven. En toen ze vroegen wat ik zou doen als ik het niet zou worden dan heb ik heel zelfzeker geantwoord dat dat geen mogelijkheid was
Vonden ze wel grappig gelukkig
Voor de mensen met tandartsberichten, nu en in de toekomst: ik hoop dat het goed gaat, is gegaan, je geen last ervan hebt, evt pijn snel over is en sterkte en succes met alles. Ok doei
Succes! Ik ben heel blij dat ik het process vorig jaar gestart ben:)