Wat je even kwijt wil #50

Wat heftig! Wel fijn dat je na deze week weer tattoloos bent.

ik heb gister een thuis uit eten-pakket van the harbour club op en die hadden:

image

zo’n ding van chocola wat je kapot moest slaan en daar zat dan chocolademousse en nog meer dingen in
voelde me heel erg alsof ik kim kardashian west dr nieuwe make up perspakket had gekregen

25 likes

Sinds valentijnsdag heb ik in mijn vensterbank het woord Love staan in van die met lucht gevulde ballonnen. Te lui om weg te gooien.

Maar wat blijkt nu, die dingen blijven dus super lang goed en vol en sterk als de zon er maar op staat. Enige nadeel is dat zodra de zon weg is, ze wel weer iets leeg lopen. Maar hé, op deze manier zijn die dingen echt eeuwen houdbaar.

7 likes

Echt heftig. Vind zo’n stukje op het einde “AMFI reageert geschrokken” ook altijd zo’n dooddoener. Alsof zij niet allang weten dat dit gebeurt. Ze zijn nu alleen geschrokken dat leerlingen het niet langer accepteren en naar buiten treden, niet over wat er daadwerkelijk mis gaat.

9 likes

Heb een aantal dingen erover gezien al en die reacties zijn zo irri. “Ja dit is op elke kunstschool zo hooor” Ja dus? Dat maakt het niet beter

12 likes

Nou, gisteren hoorde ik opeens politiehelikopters en weet ik veel wat. Vandaag 2 jongens opgepakt van 15 en 16 voor de overval (met een fucking pistool ook nog) op een juwelier. Zo jong pff.

2 likes

Ik heb dus tinnitus, was er al bang voor want het geratel in mn oor is er al 2 maanden. Maar nu ben ik toch best verdrietig dat het nooit meer stil is in mijn hoofd.

24 likes

Ik heb weer een fase van dat ik alleen pindakaas als beleg wil.

14 likes

Oh nee zeg, dat lijkt me echt vreselijk :frowning: Krijg je er hulp bij om ermee om te leren gaan en de last zo ver mogelijk te beperken? Sterkte!

1 like

Nog niet, ik moet eerst nog een gehoortest doen omdat het vaak voorkomt bij gehoorverlies. Van daar uit kijk ik even verder. Ik heb er overdag gelukkig niet veel last van omdat het nooit stil is om me heen. Maar savonds in bed hoor ik het wel heel erg. Ben wel echt blij dat het een soort geratel is en geen hoge piep ofzo. Hopelijk blijft t hier ook bij.

2 likes

Succes!!

2 likes

Super leuk! En goed om van de tegels af te stappen.
Succes met plantjes uitzoeken :+1:

1 like

En @anon4388265 dank je! Ben YouTube filmpjes aan het kijken om te weten waar we aan moeten denken haha

1 like

Heb je hulp?

Ohh en hoe was de rest van het pakket?

Nee met zn 2, kijken of we morgen kunnen beginnen. We hebben wel wat familie die we kunnen inschakelen als hulplijn. We beginnen met een rechthoekig gedeelte van ongeveer 2m2 te vervangen. Handige tips of sites zijn welkom! Haha

Jeej ik kreeg vandaag een brief dat ze naast dubbelglas ook de buitenkant van mijn huis gaan verven. Kunnen we allemaal even hard duimen voor mij dat ik dan een andere kleur voordeur krijg? (Heb nu lelijk geel) :crossed_fingers:

Ze moeten daar het glas ook van vervangen trouwens dus ik heb wel hoop.

4 likes

Heftig joh :frowning: bestonden er maar omgekeerde oordopjes ofzo zodat je gewoon rust had. Duim met je mee dat het niet erger wordt :crossed_fingers: :heartpulse:

2 likes

Heel nice, al is het niet hetzelfde als uit eten gaan aangezien je alles zelf in elkaar moet zetten en de afwas moet doen
Zou het niet zelf kopen maar had een bon gekregen!

3 likes

Ik heb zo mega veel reacties gehad op het interview, echt niet nornaal. Ik heb het ook op insta gezet voor de mensen die het willen zien.

46 likes