Oh daar heb ik niet aan gedacht… ik zou het niet aan een specifieke trainer geven dan hoor maar aan het gehele team zeg maar. Zou dat niet mogen?
Gewoon doen! Het gebaar alleen al is superlief
Denk dat ze niet moeilijk doen. Misschien leuk om iets lekkers voor iedereen te maken?
Ah nee dat is echt superlief juist, denk dat ze dat heel leuk vinden!
Oeeh ik mag zo naar de kapper. Alleen geeen idee wat ik wil haha.
Ik vind het ook een lief idee en zou het gewoon doen!
Even iets anders: was je weer opgeknapt? En negatief getest? Ik had echt met je te doen dat je met buikgriep dat staafje in je keel heen en weer geragd moest krijgen🥲
Morgen mijn vaccinatie nadat deze was uitgesteld.
Ik wil een leuke pleister erna.
Neem denk ik een neon roze mee van huis.
En het dikke konijn is de boel aan het afbreken. Hun kartonnen huisje gaat de hele ruimte door een heeft drie extra kijkgaten
Haha sowieso zijn rode katten het ergste. Heb je wel kattengras in huis ook?
Ja, dat staat gewoon op de grond, de planten op de kast. Had ik heel lang niet, want meneer mag niet (teveel) spugen ivm zijn suikerziekte, maar hij heeft er wel behoefte aan tegenwoordig blijkbaar. Zijn broer (cypers) is inderdaad een stuk minder vervelend met planten enzo.
Kan ik donderdag uitslapen denken ze hier weer ‘fijn laten we haar vroegtijdig wekken met bladblazers’.
Dit is zo klote! Heb ik ook vaak na een stressvolle periode. Hoop voor je dat het meevalt!
Vorige week vier dagen vrij gehad en dus genoeg tijd om te schoonmaken, kleding kast uit te zoeken etc. Wat doe ik door de weeks in de avond en tijdens werktijd? Precies. kleding uitzoeken en schoonmaken. Heh? hoe werkt mijn brein?
Ik doe tegenwoordig iedere donderdag iets normaals. De afgelopen 4 weken al naar de kapper geweest, een piercing laten zetten en de kringloop van binnen gezien. Vandaag wordt het hoogtepunt van de week een momjeans in de winkel passen.
Volgens mij zou een roman over 2020 / 2021 nog saaier zijn dan De Avonden, dat verschrikkelijke boek van Reve
Ik heb op de raarste manier thee over mezelf gemorst. Ik had een slokje thee in mijn mond, bukte beetje voorover om mijn schoenen uit te doen en toen goot er thee uit mijn neus over mijn broek.
Nice.
Ik heb laatst cupcakes gemaakt met Cream cheese frosting, maar de frosting was veel te veel. Dus weer wat cupcakes gemaakt. Maar nu is het nog steeds over.
Zonde als het straks niet meer goed is, maar waar moet ik het nu op doen dan?! Ik heb geen zin om iets te bakken nu.
Kan het niet in de vriezer?
Vind dit wel echt een goed idee ook. Een dag om iets “normaals” te doen. Lift het jouw humeur op?
Ja het doet wel iets positiefs met me.
Tijdens de eerste lockdown heb ik alle supermarkten en toko’s in mijn dorp bezocht en steeds onbekende producten geprobeerd.
Ik moet soms dingen doen om een beetje sane te blijven. Ik mis verder ook nog wel adrenaline van dingen krijgen etc.
Oooh wow hier had ik niet eens aan gedacht! Het leek me zoiets waarvan de structuur raar wordt maar dat kan dus gewoon. Vet handig thanks! Zo maar even kijken hoeveel het is (en of het überhaupt nog wel goed is).
Misschien is het wel hartstikke smerig maar ik vind carrot cake havermout (recept van oh she glows is m’n lievelings) altijd heel lekker, en carrot cake is lekker met cream cheese frosting dus 1 + 1 = 2???