Zat thuis te chillen dacht ik ineens kuuuuut de kapper. Heb binnen 5 min aangekleed en gefietst wejow.
Als je maar geen Karen coupe neemt, anders moet ik de manager toch even spreken.
Vind het oprecht een goed idee. Eens kijken of ik dat ook eens kan proberen.
Ik ga nu om de dag (ofzo) al in mijn pauze naar het koffie tentje om een koffie te halen. Vind ik ook wel fijn, naast mijn normale rondjes lopen ook nog lopen met een doel.
Ben echt super hyper vandaag. Pakketje weggebracht, schoongemaakt beneden. Dingen te koop gezet. En nu belde de meneer van Airco bedrijf (die ik had benaderd voor airco) om te kijken zo meteen. wth is wrong with me!?
oeh ja carrot cake + cream cheese frosting is idd heel verleidelijk! nu twijfel ik, toch bakken of in de vriezer en dan later bakken
Ik wil in ieder geval een keer nog naar een boekenwinkel.
En een stuk fietsen en ergens iets te drinken of wat lekkers halen.
Als het goed in te vriezen is zou ik dat denk ik doen! Kan je eerst rustig die cupcakes opeten en als die dan op zijn kan je lekker verse carrot cake maken
Ah wat lief dat je er nog naar vraagt! Dit was de 4e keer dat ik moest testen in een paar maanden tijd (Ik werk in de zorg dus kom wat sneller dan gemiddeld in risicosituaties) maar deze man was echt zo snel en behendig, het was de minst vervelende keer gelukkig! En de uitslag was negatief. Ben wel nog steeds ziek! ‘Gewone’ griep denk ik.
Kijk, dit zijn de goede tips! Ik vind het gemak van HelloFresh echt fantastisch, maar weiger de volle prijs ervoor te gaan betalen, zeker als je ziet hoe kapot je gespamd wordt met advertenties.
Ik heb de afgelopen weken zoveel overuren gedraaid, dat ik nu weekend heb. Werd net pas wakker dus had het blijkbaar nodig.
Gister had ik stress omdat mijn scriptie niet vlot. Vandaag heb ik er in drie uur een heel hoofdstuk uitgepompt en heb ik iets minder stress.
Ik moet zo gaan werken en heb er echt zo geen zin in
Heerlijk lopen zeiken op de ex van de kapper en mn ex fwb. En nu lekker de hele dag aan mn zachte haar plukken.
Haha hier stond laatst ook een of andere volkszanger met een discolamp uit z’n busje Hollandse knallers te zingen.
Maar dat was tenminste nog een vrijdagavond ofzo
Nee absoluut niet! Heb het ook gemist
Ik moet straks mijn rijbewijs verlengen en ik heb nog pasfoto’s van twee jaar geleden toen ik mijn paspoort verlengde. Gaan ze daar moeilijk over doen? Ik lijk er nog steeds op en mijn haar is ook nog hetzelfde.
Nee hoor, zou ik zeker doen! Bespaart kosten en zo’n vreselijk ongemakkelijk fotomoment.
Nee hoor, als je nog lijkt en hij voldoet aan de eisen geen probleem. In mijn ervaring vragen ze niet hoe oud de foto is als hij er gewoon goed uitziet
Als ze het kunnen zien dat de foto ouder is dan een half jaar: dus je je identificeert met iets waarop dezelfde foto staat waarvan de uitgifte datum ouder dan een half jaar is, dan moet je wel nieuwe maken. Maar als dat niet te zien is, doen ze niet moeilijk. Bij het ophalen van je rijbewijs is je oude rijbewijs voldoende om jezelf te identificeren dus denk dat het wel goed komt.
Mijn oude rijbewijs is sowieso nog twee weken geldig, dus een geldig ID. Ik laat mijn paspoort verder thuis haha.
En als het echt gedoe is, maak ik wel weer een nieuwe afspraak. Zo is het ook weer.
Thanks allemaal!
Ik heb net mokken gekocht van 15 euro per stuk. Wel als cadeau maar jezus doe rustig 15 euro voor een mok