Wtf? Goede klantenservice ook. Hopelijk word het opgelost!
omg nee wat kut, hou ons op de hoogte als je wil
JOepieeee 1 april (geen grap) vaccinatie <3
Jeej gefeli! Ik 2 april 
We hebben net de wilde paarden âgevondenâ met hiken, zo gaaf die kudde te zien.
Morgen een tentamen, maar leren schiet niet op omdat ik vandaag als het goed is een cijfer krijg van een ander tentamen die niet zo goed ging. 
Ik had laatst met mijn vriend afgesproken dat we ècht alleen nog maar in het weekend zouden vreten.
Maar nu heb ik corona en had ik voor de makkelijkheid boodschappen online besteld inclusief koekjes en chocola voor het weekend, maar alles is nu al op en van ellende hebben we gisteren ook nog twee bakken B&J laten bezorgen. Denk dat we het twee weken hebben volgehouden 
ik heb 37 zakken lions besteld bij picnic. ben benieuwd of ze ze allemaal gaan leveren
Forumhummus gemaakt 
nu heb ik steeds hummus/knoflook boertjes en geniet ik lekker na
https://www.theedgyveg.com/2020/02/11/israel-hummus-abu-hassan-recipe/
via grace
Hahah ja herkenbaar, stom is dat gevoel hè. Ik heb dat ook als ik de vuilniszak weggooi, bang dat er in de zak ook iets belangrijks zit.
Bij mijn vader was dit wel een probleem. Die kwam met een pasfoto aan maar dat was dezelfde als op zijn vorige rijbewijs (vanwege zijn gezondheid moet hij ieder jaar een nieuw rijbewijs aanvragen incl de hele administratieve molen 

), toen zeurde die vrouw dat het dezelfde foto was en dat die al ouder dan 6 maanden was. Mijn vader âje denkt toch niet dat als ik ieder jaar - lees 9 maanden door die ellendige wachttijd - een nieuw rijbewijs moet aanvragen dat ik iedere keer een nieuwe foto maak?â Uiteindelijk na veel navragen was het toch toegestaan. Verschilt ook per ambtenaar denk ik!
Ik word gestoord van mijn boomer begeleider die niet weet hoe google docs werkt. meid ik heb een chromebook dus anders kan niet en bovendien is het ook gewoon veel makkelijker. dus google ff hoe het werkt. maar nee heb haar nu al twee mails moeten sturen met instructies en ook nog in de chat, waar nu alleen staat âhuppeldepup is weggegaanâ. en ondertussen staat het hele document nu vol met rode en gele markeringen met erbij âpas opmaak toe: markerenâ en als ik op ok klik wordt de tekst dus rood of geel. WAT IS ER NOU ZO MOEILIJK. rechtermuisknop: voeg opmerking toe jeeeeeemig
Eentje van Le Souk, dus niet van een supermarkt.
Ik ga waarschijnlijk een nachtje naar Rotterdam binnenkort. Heeft iemand tips voor een beetje fancy restaurants die bezorgen?
Schuimspaan vond ik wel lekkere sushi hebben.
Het voordeel van private shopping is dat ik voor de verandering er eens aan dacht dat ik nog een studentenkaart heb. 
Ik ben nu wel twee pastelkleurige sweaters rijker en 3 paar retro sportsokken . 
In het topic over Rotterdam is veel te vinden!
Wat een verademing dat je een afspraak kan maken om kleding te kopen. En hoe chill shoppen is het als de winkel zo leeg is. Goed geslaagd.
Voel me ook wel lekker zoals een man (gegeneraliseerd) dit moet ik hebben, daar ga ik heen en zoveel tijd wil ik er aan besteden. Yeah
Hoezo durven ze te zeggen dat dit de tuin âtot levenâ brengt. Heb nog nooit zoiets doods gezien.
Thanks, ik ga kijken