Wat je even kwijt wil #50

Hoezo durven ze te zeggen dat dit de tuin ‘tot leven’ brengt. Heb nog nooit zoiets doods gezien.

13 likes

Thanks, ik ga kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat account tweet in puur sarcasme

12 likes

Ohja zie het nu, gelukkig dat niemand echt dat statement maakte haha

1 like

Eerste muggenbult van dit jaar is een feit :cry::tada:

Ik heb een afspraak bij de h&m en dat is 300 meter verderop en ik mag niet met de auto :rage:

2 likes

Van wie niet??

Ik zat te denken aan een pot met paaseitjes, maar is misschien niet zo geschikt in een sportschool :joy:

@anon42392789 @Leverworst @LastYoungRenegade @Huismus @Lemongrab Bedankt voor de support! Gisteren is ze bij de gynaecoloog geweest en die kon niets ontdekken, heel gek (op een echo zagen ze dus wel iets). Morgen gaat ze door de ct-scan. De eerste paniek is er nu wel even af gelukkig, maar blijft nog wel even spannend. Ze heeft ook al een tijdje klachten, dus dat moet toch ergens vandaan komen. Maar ik voelde me gisteren meteen even gehoord dus bedankt! :kissing_closed_eyes:

8 likes

Hahahahahaha mijn oma is echt te grappig nu ze dement is. Mn tante was bij haar op bezoek, dus ze belde me even zodat ik met oma kon kletsen. Nou ze had natuurlijk geeen idee wie ik was, dus ze vroeg hoe oud ik was, dus ik antwoorden en dat ging ongeveer zo
oma:“heb jij kinderen”
ik:“nee, ik wil nog geen kinderen”
oma:“nee… je moet ook eerst leren hoe je kinderen krijgt, dat krijg je niet zomaar”

:joy:

38 likes

Woee vandaag airco meneer over de vloer gehad en dinsdag komen ze al installeren want hij had een uitvaller :tada:

Er gaat teveel goed op een dag.

24 likes

Omg Midsomer Murders met de Christmas Prince weer! Oh nee hij is al dood

4 likes

Mijn droom :heart_eyes:

1 like

Hier ook wel een beetje. Voelt echt super luxe, terwijl mijn hart al een beetje huilt om het geld te betalen. Kunnen we weer een nieuw naar een nieuw spaardoel werken.

1 like

Ja snap ik! Vind een airco in de snikhete zomer echt de ultieme luxe. De prijs is wel even slikken denk ik ja, maar ooit geef ik mezelf dit ook cadeau :heart_eyes:

1 like

Ik heb een profielfoto. Voelt wel als mij dit plaatje.

10 likes

door dat putje/afvoer voelt het als een mega douche

Weet iemand hier eigenlijk hoe het met @Hatsmetflats is? Ik mis haar al een tijdje!

19 likes

Ik hoorde op de radio dat je de tijd snel vindt gaan omdat je in deze tijd zo weinig herinneringen maakt. Klinkt echt zo sneu.

11 likes

Mijn broer heeft een nieuwe baan. Ik ben zo trots op hem💕

39 likes