Wat je even kwijt wil #50

Ik vind de tijd nu juist zo langzaam en tergend voorbij gaan omdat er niks leuks gebeurt.

2 likes

Ik voel me toch wel een beetje badass. Salaris waar ik vorige week over onderhandeld heb is gestort en ik ben rich bitch nu. Tenminste zo voelt het :sunglasses: helaas iets fout gegaan met de loonheffingskorting waardoor ik 800 (!!!) euro belasting heb betaald maar dat krijg ik asap terug als t goed is. Dan ben ik nog richer bitcher

22 likes

Ah sad. Heb vandaag nog zo om d’r moeten lachen in de murder she wrote aflevering die gisteren is uitgezonden op rtl (magnum on ice), total icon :wilted_flower:

1 like

Omg aaa nee :cry::cry: tijd voor een rewatch van AD in haar ere

3 likes

Ik ben kotsmisselijk. Mijn dochter is net herstellende van buikgriep, dus ik vrees het ergste :face_vomiting: Heb hier zĂł geen zin in :mad:

Mijn avonden zijn nog saaier dan het lezen van een gemiddelde gebruiksaanwijzing.

1 like

Mensen lezen gebruiksaanwijzingen?

3 likes

Nee, te saai.

1 like

Ik vind het ook echt moeilijk soms om te bedenken wanneer iets was omdat de meeste dagen op elkaar lijken.
Van vorig jaar zijn er ook niet super veel hoogtepunten, herinneringen gemaakt.
Echt doe aub ietsss open om die sleur minder te maken.

Ja die film was echt om te huilen zo slecht. Volgens mij heb ik die niet eens afgekeken.

Vandaag heb ik voor de tweede keer ‘Wat is dan liefde’ gezien en oooh die film blijft leuk hoor! Net als Hartenstraat en Huisvrouwen bestaan niet. Kijk je eigenlijk ook altijd met ondertiteling? Vind het anders altijd zo slecht te verstaan.

Volgens mij is het wel bedtijd. Manmanman kan me nog niet voorstellen dat we volgende week weer een uur langer de tijd hebben hoor in de avond.

3 likes

Hierop volgend. Heb net die vriendinnen geappt dat het niet goed gaat en met de redenen. Mega verhaal.
Geen idee of het helpt en reactie, maar goed

Dus

6 likes

Ah insta heeft blijkbaar een nieuw ding. Dat je automatisch ondertiteling bij je storys kunt zetten. Zo kunnen doven en slechthorige ook beter je storys bekijken.

Ik heb het nog niet maar mocht jouw insta al wel helemaal geupdate enzo zijn dan is dit hoe het werkt.

Je maakt een story ( of upload er een) en dan ga je naar die stickers boven in en dan typ je bij de zoekfunctie captions en dan ondertitelt hij je storys.

Ook fijn voor mensen die stiekem storys willen kijken maar geen geluid af kunnen spelen haha

17 likes

Haha, het zegt me allemaal niks meer, dus dat betekend niet veel goeds. Maar gauw uitzetten.

ik vond ‘weg van jou’ dan wel weer vermakelijk. Dat is die film in Zeeland toch? Maar niet de beste Nederlandse film ooit. Ga binnenkort Bagels en Bubbels een keer weer kijken. Nederlandse serie, een seizoen maar, en die vond ik echt heel leuk.

1 like

Wat goed dat open naar hun bent geweest! Wat ik zelf vaak doe is zeggen hoe ik me voel en wat ik van hun verwacht, bijv: ik voel me echt down heb je zin om te bellen/ik moet even spuien/je me afleiden? Misschien laagdrempeliger dan je vriendin er volgende keer op aan te spreken als ze er weer overheen praat.

Ik hoop dat ze er vanavond gewoon weer voor je zijn!

2 likes

Ja dit heb ik idd gedaan, zonder op gisteren terug te komen ook. Gewoon hoi het gaat niet goed want (en dan 2000 woorden) en wilde het even kwijt.

1 like

Mijn kat ging net met haar neusje tegen mijn neus aan om te ruiken en toen kreeg ik een schok en ze schrok helemaal ?? :rofl::pleading_face:

5 likes

Ik ben het zo zat dat mensen opmerkingen over mijn gewicht maken.
Omdat ik dun ben, betekent het niet dat je zomaar opmerkingen kunt geven.

4 likes

Ik start morgen met nieuwe therapie, ook nog in groepsvorm. Begin het nu wel een beetje spannend te vinden.

23 likes

Wat spannend (maar ook fijn?), succes!

1 like

Succes :heart:

1 like