Wat je even kwijt wil #50

Oh is dat de vers? Heel veel succes. :sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Jaa morgen ga ik starten, echt heel benieuwd. Dankjewel :kissing_heart:

1 like

Mijn vriend heeft een nieuwe motor dus ik heb vandaag een rondje achterop gezeten en het was zo fijn :blush: En ik heb zojuist mijn droommotor gevonden dus nu wil ik asap m’n motorrijbewijs maar het is zo duur :weary:

17 likes

Ik moet gewoon bijna huilen bij de aflevering van This is Us van deze week :frowning_face:

Ik had eigen kleding naar Zalando gestuurd, kreeg er ook vrij weinig voor maar oké. Dacht dan ben ik er gewoon van af. Zijn er twee dingen afgekeurd omdat ze niet schoon zijn. Echt wat een onzin, ze kwamen gewoon schoon uit de kast

Ik las net een artikel dat de AH stopt met de gratis plastic tasjes op de groente- en fruitafdeling en dat klanten in een actie periode GRATIS een herbruikbaar zakje krijgen om voortaan hun groenten en fruit in te doen, en na die periode moet je ze kopen voor 30 cent ofzo, naaaaaah de reacties op Facebook zijn echt dramatisch. Mensen doen alsof de wereld vergaat. Kan me nog goed herinneren dat die gratis plastic tasjes bij de kassa weggingen een paar jaar geleden en daar werden klanten toen zo boos om, heb echt regelmatig ruzie gehad bij de kassa omdat ze voor een tasje moesten gaan betalen. Ik heb nu al medelijden met medewerkers hoor, klanten gaan daar echt over zeiken. 🥲

30 likes

Ik vind het oneerlijk hoe weinig fysiek resultaat je krijgt van die eindeloze wandelingen al een jaar lang. Ik voel me fitter en mijn conditie is flink verbetert, maar hallo waarom heb ik nog niet gewoon een goddelijk lichaam maar is het nog precies hetzelfde figuur als toen ik ermee begon?
Ja ik weet wel waarom maar sssttt…

29 likes

Krijg je het dan terug of wat gebeurt ermee?

Moet ik wel ff aan wennen hoor

1 like

Vroeger lagen die tasjes bij de groente ook bij de kassa, als gratis alternatief van de betaalde tasjes van 10 cent

2 likes

Die serie vond ik ook echt leuk haha! Vond het jammer dat er niet nog een seizoen van was

1 like

@Karl_Lagerfeld ik heb over je gedroomd. Je had een bril van 2500 euro en je rook heel lekker :thinking:

2 likes

Ligt dat echt aan het ei? Volgens mij ruik je het heel goed als een ei bedorven is :sweat_smile:

Hier iig eenzelfde soort nacht (maar dan hangend boven de wc). Echt ellende hè. Beterschap!

Ik heb voor het eerst in weken een hele nacht doorgeslapen en werd pas wakker van m’n wekker, ben zo blij nu!!

13 likes

Ik heb nu nieuwe neusspray en het ruikt en smaakt naar hyacinten en als ik iets vies vind :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ja erg hè! Je bent, als je alles goed doet in een keer, rond de 3000 kwijt dacht ik :sob:
Nog heel lang sparen

En wat voor motor is het geworden :grin:

Ja dat is zo en daarom wilde zij Malory wel doen. Volgens Wikipedia iig.

1 like

Huh ik heb een bestelling op etsy maar weet niet van wie. Tot nu toe kwamen mensen via tiktok of het forum maar van deze weet ik t niet. En op zich is dat de bedoeling maar toch :joy:

8 likes

Ik krijg een groot pakket van een koeriersbedrijf dat ik niet ken. Zou de avond ervoor de tijd krijgen, maar niets. En het is ook alleen aangemeld. Ben benieuwd of het echt komt vandaag. Als ik nog niets weet als ik moet werken dan ga ik gewoon werken. :woman_shrugging:t2:

Ja echt niet grappig inderdaad :sob:

Mijn vriend heeft een Kawasaki Virago 535 gekocht! En ik heb besloten dat ik een KLE 500 als eerste motor wil, maar dan wel specifiek in zo’n foute 80’s kleurstelling :grin:

(Wel zonder zo’n koffer achterop trouwens haha)

23 likes