Ik krijg een groot pakket van een koeriersbedrijf dat ik niet ken. Zou de avond ervoor de tijd krijgen, maar niets. En het is ook alleen aangemeld. Ben benieuwd of het echt komt vandaag. Als ik nog niets weet als ik moet werken dan ga ik gewoon werken.
Ja echt niet grappig inderdaad
Mijn vriend heeft een Kawasaki Virago 535 gekocht! En ik heb besloten dat ik een KLE 500 als eerste motor wil, maar dan wel specifiek in zo’n foute 80’s kleurstelling
(Wel zonder zo’n koffer achterop trouwens haha)
Boete vergeten te betalen. was orgineel 40 euro en nu moest ik 138 euro aftikken. bluh. Kan soms zo laks zijn met mijn betalingen en hier dan zo van balen. Maar goed is helemaal mn eigen schuld.
Laatste werkdag voor het weekend Ben zo moe, kan niet wachten totdat ik weg kan van m’n computerscherm
Omg dinsdag wordt het bijna 20 graden met zon
In de mail stond dat je er voor kan kiezen het terug te krijgen of dat ze het voor je in de kledingcontainer kunnen doen.
Dan wil ik het liever terug, wie weet wat zij er mee doen
Nou dat klinkt wel als een leuke realistische droom! Heb alleen geen bril helaas maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Mooie motor die van je vriend! En jouw droommotor is ook echt heel vet. Die kleuren die koffer maakt de foute look wel compleet hoor
Ik wil later graag een sportmodel, zoiets als een Ducati en dan in de kleur oranje. Zoiets als Marc Marquez
Ohh ja tof! Ik hou ook wel van het sportieve inderdaad, lekker die hoge achterspatborden enzo. Crossmotoren vind ik eigenlijk het leukste, maar je wil ook nog wel iets van comfort op de weg natuurlijk haha. Maar ja nog even flink sparen
Nou ik heb een afspraak gemaakt bij de action hoor. Hoogtepunt van het jaar
Ik heb zo een online tentamen. Als ik de deur dicht doe gaat mijn kat de hele tijd krabben omdat ze naar binnen wil en raak ik afgeleid. Heb de deur maar open, hoop niet dat ze hele tijd op mijn toetsenbord gaat zitten.
Ik liet een zak lijnzaad vallen, en nu ligt mijn keuken kastje en keuken eronder. En gezien morgen de keuken eruit gesloopt wordt heb ik ook geen zin om het op te ruimen.
Ahhh, mijn zwager is loodgieter en die klaagt vaak dat mensen die een nieuwe keuken krijgen besluiten om de laatste paar weken niks meer schoon te maken, waardoor hij vaak met ranzige keukens moet werken.
Aaaaah, zo erg is het bij mij nog niet gelukkig gaat mijn vriend hem er zelf uitslopen. Als er werklui voor zouden komen zou ik het waarschijnlijk nog wel brandschoon maken
Heel irritant als van testles testicles wordt gemaakt. Als mij dat niet was opgevallen zouden die studenten volgende week heel anders over mij denken.
omg nou, zal het een witte pasen worden?
Ahahha nou voor ieder wat wils! Niemand hoeft te zeuren
Ik heb echt een vage droom gehad over wopke Hoekstra, wtf is happening
Net gevaccineerd, nu de laatste 10 minuten van de wachttijd uitzitten.
De dames moesten wel lachen dat ik mijn eigen neon roze pleister mee had
Ik wil wel een pleister die een beetje leuk is.
Maar goddomme wat doet mijn arm nu al zeer