Wat je even kwijt wil #50

Dit weekend zou ik mijn ouders weer zien en dan zouden ze lekker vlaai mee nemen. Mijn lievelings: rijstevlaai met abrikozen vulling. Dat moet je dan ook bestellen bij de bakker want dat maken ze niet standaard.
Maar mijn broertje heeft corona en nu moet mijn vader ook worden getest en in quarantaine, want ze hebben elkaar deze week nog gezien.

Dus nu ben ik even heel erg teleurgesteld dat corona mijn vlaai moment heeft verpest.
Ik heb echt al meer dan een jaar geen vlaai meer gegeten :sob: ik had er zoveel zin in.

Ik denk dat ik maar compensatie taart moet kopen dit weekend. Maar heel eerlijk: volgens mij kan geen enkele taart concurreren met mijn lievelings vlaai.

14 likes

De machinist!

1 like

Maart roert zijn staart en april doet wat hij wil :sweat_smile:
En mijn moeder zegt dan nog graag “en in mei is de winter ook nog niet voorbij”, maar die accepteer ik niet.

7 likes

Aprilse grillen is het gezegde in Vlaanderen. Haha komt wel overeen met wat jullie zeggen.

2 likes

Ik heb gisteren voor het eerst een tattoo laten zetten, zit nu met een hoofd vol folies bij de kapper en ze gaat er zo nog best wel veel afknippen. En vanavond gaat m’n vriend m’n ouders ontmoeten. Volgensmij is dit echt m’n heftigste 24 uur sinds corona.

101 likes

Ik ben ziek thuis en dan kijk ik “altijd” koffietijd (ben echt al jaren niet ziek thuis gebleven van werk) en krijg er helemaal een nostalgisch gevoel van.
As we speak is Tino Martin z’n nieuwe hit halvebak aan het mee playbacken en dansen de koffietijd dame en heer ongemakkelijk op deze muziek, love it.

16 likes

Op weg naar de kapper! Ik heb eentje die het bij haar thuis doet. Nu al zin in een massage tijdens het wassen van de haren :heart_eyes:

5 likes

Ik was even vergeten hoe te gek stroopwafels uit de magnetron zijn :dizzy:

3 likes

Vraag me af of het hypocriet is de werking van edelstenen in mn etsylisting neer te zetten als ik er zelf niet echt in geloof. Tegelijkertijd denk ik zonnesteen I need it. Granaat ook.

3 likes

Ik ga proberen om midden mei af te studeren. Dat wordt gekkenwerk maar dan ben ik klaar.

10 likes

Hoe is de uitslag geweest van je kat?? Of heb je dat al gepost.

1 like

Ja, hij heeft geen kanker :D. De special needs boi had weer eens wat anders.

13 likes

Nog 5 uur en dan is het houdoe kutwerkplek :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

32 likes

Wil je je etsywinkel delen?

Gelukkig! Wel te behandelen dus?

1 like

Ja en hij houd van pillen dus het is makkelijk oplosbaar. :stuck_out_tongue:

3 likes

Altijd wanneer ik makeup op doe, heb ik 1 traanoog. Zo irritant joh

Geniet ervan :heart_eyes:

2 likes

Noooo kennelijk was meester Frank Visser gisteren heel leuk :anguished: