Maart roert zijn staart en april doet wat hij wil 
En mijn moeder zegt dan nog graag āen in mei is de winter ook nog niet voorbijā, maar die accepteer ik niet.
Aprilse grillen is het gezegde in Vlaanderen. Haha komt wel overeen met wat jullie zeggen.
Ik heb gisteren voor het eerst een tattoo laten zetten, zit nu met een hoofd vol folies bij de kapper en ze gaat er zo nog best wel veel afknippen. En vanavond gaat mān vriend mān ouders ontmoeten. Volgensmij is dit echt mān heftigste 24 uur sinds corona.
Ik ben ziek thuis en dan kijk ik āaltijdā koffietijd (ben echt al jaren niet ziek thuis gebleven van werk) en krijg er helemaal een nostalgisch gevoel van.
As we speak is Tino Martin zān nieuwe hit halvebak aan het mee playbacken en dansen de koffietijd dame en heer ongemakkelijk op deze muziek, love it.
Op weg naar de kapper! Ik heb eentje die het bij haar thuis doet. Nu al zin in een massage tijdens het wassen van de haren 
Ik was even vergeten hoe te gek stroopwafels uit de magnetron zijn 
Vraag me af of het hypocriet is de werking van edelstenen in mn etsylisting neer te zetten als ik er zelf niet echt in geloof. Tegelijkertijd denk ik zonnesteen I need it. Granaat ook.
Ik ga proberen om midden mei af te studeren. Dat wordt gekkenwerk maar dan ben ik klaar.
Hoe is de uitslag geweest van je kat?? Of heb je dat al gepost.
Ja, hij heeft geen kanker :D. De special needs boi had weer eens wat anders.
Nog 5 uur en dan is het houdoe kutwerkplek 

Wil je je etsywinkel delen?
Gelukkig! Wel te behandelen dus?
Ja en hij houd van pillen dus het is makkelijk oplosbaar. 
Altijd wanneer ik makeup op doe, heb ik 1 traanoog. Zo irritant joh
Geniet ervan 
Noooo kennelijk was meester Frank Visser gisteren heel leuk 
Kun je toch gewoon terugkijken
Vind het gewoon jammer dat ik het gisteren niet gezien heb
Ik ga zo maar de HEMA en heb er helemaal zin in 
(Ik zal de caissiĆØre er niet mee lastig vallen hoor, @Whoopdidoo
)