Wat je even kwijt wil #50

Vind het gewoon jammer dat ik het gisteren niet gezien heb

Ik ga zo maar de HEMA en heb er helemaal zin in :partying_face:
(Ik zal de caissière er niet mee lastig vallen hoor, @Whoopdidoo :grin: )

1 like

Het sloeg nergens op :sweat_smile: wat een idioten

3 likes

Haha ik snap oprecht dat mensen blij zijn. En dat zie je ook aan wat ze kopen. Wij hebben de luxe dat we vanaf januari gewoon alweer dingen konden kopen bij onszelf.

Zolang je gewoon leuk en aardig bent is t top! Oja en een mondkapje. En als je mn collega hebt dan zou die blij zijn met t praatje. Ligt gewoon aan mij :joy:

Veel plezier!

3 likes

Heftig wat zijn mannen soms vreselijk. Nieuwsartikel

1 like

Eerste sessie is goed gegaan, leuke groep. Vooral even kennis maken met elkaar en wat gaat het inhouden besproken.

Maar toen kwam het, ik heb tijden geleden gereageerd op insta op een berichtje over taboes rondom postnatale depressies. Tijden niets meer gehoord tot net, ik werd gebeld door iemand van het ministerie van vws of ik mee wil werken aan een artikel en video. Waahhh ik ben echt helemaal hyper, zou het echt zo tof vinden.

81 likes

Jaaa ik ga het zeker doen, moet wel iemand uit mijn omgeving zoeken die eraan mee wilt werken. Duss deze limbo komt in een video :joy::joy:

9 likes

Ik ben over de 30, ik heb een kind, maar ik koop nog steeds Kinder Surprise als het bij de kassa staat. En ik ben ook altijd teleurgesteld, het is te duur en de speeltjes belanden direct in de prullenbak.

21 likes

Fijn. De afvoerbuis van mijn bovenbuurvrouw lekt en nu heb ik allemaal lekkage plekken in mijn slaapkamer (en de kast waar die buis zit is helemaal nat). :cry: :cry: :cry: :cry:

Hé wat fijn, ik kan nu eindelijk op mijn mobiel zien wanneer er reacties zijn op een post!

4 likes

Je kunt de speeltjes nu iig bewaren voor je kind toch?

1 like

Wat cool, je kan nu iets anders kiezen dan een hartje

20 likes

Of bewaren. Misschien heb je hele zeldzame en worden ze geld waard

1 like

Oh huh mn forum lay out is veranderd. Maar pben is nu wel super chill zeg!

Anyhow. Ik stond net in een drukke supermarkt in de rij bij de kassas. En toen was er een vrouw vgm illegaal bezig met zelfscannen dus zij was uren bezig. Toen ging ik bij een andere kassa achter een meisje van 3 staan en haar vader was aan het afrekenen. En dat meisje vertelde mij hele verhalen hahah zo schattig.

7 likes

Omg die pbs zijn Fucking chill zo idd

5 likes

omg je kunt reacties nu ook een huilpoppetje en boze emojis geven, love it

14 likes

Dat lukt me op mijn telefoon dan weer niet dus ik heb je een basic hartje gegeven :frowning_face:

jaa ik voel me helemaal in de toekomst zo

6 likes

Ik heb geen social media dus dit is voor mij al helemaal een upgrade van het kaliber e-mail naar msn.

4 likes

Over Hoelang hebben we de eerste fittie over mensen die een verkeerde emoji op een bericht achterlaten?

I for one can’t wait

• Vandaag nog
  • Morgen
  • Deze week
  • Deze maand

0 stemmers

1 like