Echt zin in al die discussies met al die petty likes en boze poppetjes hahah
Mag eigenlijk niet lachen maar dat dikke koppiieeee zo zielig maar lief
(hij is nu weer oké!)
als je op het hartje klikt krijg je poppetjes te zien
Nee ook laptop
Love dat het huilpoppetje ook de forumsmiley is en niet de standaard huilemoji
hoort helemaal bij de experience
Nog een geluk dat er niet tussen zit
Ja same!
Ja kan nu al niet wachten om een boze smiley te geven op elke dagboek post
Mijn kat komt kantoor in, springt op bureau. Gaat liggen, gooit kop neer en gaat slapen. Maar oeeee als je naar je toetsenbord gaat met je handen. Dan word je afgesnauwd. Vriend, ga lekker ergens liggen dan.
Vraag met af hoe precies deze 6 emojis het zijn geworden
Middelvinger had ook leuk geweest. En deze voor als iemand weer een gare nepbiecht heeft
Haha ja of op dit forum zou ook wel passend zijn
Scheelt weer wat berichten waar in staat:
“?”
Toffe update! Bij mij zijn alleen de huisregels onderin wit in het dark-thema. Wellicht verandert dat nog.
Dan was mn leven echt compleet geweest. Even bedenken welke emoji ik nu ga gebruiken voor ik geloof hier niks van.
Ik dacht ff dat ik gebanned was omdat ik Bilals muziek aan het promoten was (onbedoeld)
Whaha msn vibes hier! Ff wennen maar leuk ter variatie
Edit haha die meldingen die je ook krijgt van een smiley
Volgens mij zit iedereen echt een als een gek te testen en te rammen
Omg bij de volgende update graag nog een buzzer erbij en mijn msn hart is compleet
Same!
Haha en nog een onderschrift met wat je als laatste hebt geluisterd zodat je iemand kan imponeren.
En uiteraard de optie om steeds on- en offline te gaan en dat andere daar een melding van ontvangen.
Van steeds veranderen van avatar en daar het bloed onder mensen hun nagels halen naar steeds veranderen van status en een ban krijgen.
Ja of winks, die waren pas irritant
Hahahaha ja met zo’n irritant geluid erbij, dan had je het gesprek niet open staan (want je zat te krabbelen op Hyves of op CU2 je html skills bij te werken) dus de animatie zag je dan niet maar wel het geluid en dan schrok je je kapot