Zon zoetsappige songtext in je status die dan over een andere forummer gaat maar dat ga je niet toegeven hihi.
Three Days Grace - I Hate Everything About You
Alleen maar letters: ABDHUFDJSHSBBXJS wjnkmk bfff4laif
Oh wow dat is een soort alternatief universum
Haha die paardenprofielfoto, dat was toch zo’n standaard ding? Was inmiddels gewoon een beetje vergeten hoe msn eruit zag
~ Skadi bff me allesjeee (L) (A) ~
Na een discussie
SKADI IS NIET TE VERTROUWE - Bas 4 ever
@tuula hahahaha wat is dat. Het boomer gedeelte?
Hahaha die reacties eronder ook.
Of jij ziet ze niet lijkt wel?
Helvegen
- I’m dying, praying, bleeding and screaming Am I too lost to be saved?
Thierry Baudet
- Amor omnia vincit Mag de microfoon aan
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar staat die chat? ik had die ooit uit geschakeld maar kan je daar nog naar toe ik wil ff lachen
oh gevonden omgg
RIP drugstopic.
Hierzo! Maar dat was het enige van die mensen volgens mij haha.
(Als dit gewoon forummers zijn, excuus)
Deze witte balk bij dark, kun je die wegkrijgen?
Dit is een beetje als naar Sensation Black gaan en een paar witte sportsokken aanhebben.
Waarom zet DHL bij de track & trace niet gewoon dat het door de brievenbus past? Ik wilde wat dingen in de tuin doen, maar dan hoor ik de bel niet dus dat ging niet. Wilde douchen, maar zul je net zien dat ze net in die 10 min aanbellen, dus ik hing maar gewoon op de bank te wachten. Komt die bezorger aan, loop ik naar de voordeur en nog voordat ik de deur open kon doen had hij het al door de brievenbus gepropt. Ik had zoveel kunnen doen vandaag als ik dat gewoon wist.
Begrijp ik dit goed: |3| die streepjes betekenen toch dat dit voor +3 en -3 geldt? De stelling is bijvoorbeeld: er zijn gestandaardiseerde residuen groter dan |3|.
Omg je kan je fotos hier blijkbaar ook editen. Naaah forum heaven. Egf wie?
Haha wat is deze weg? Heel jammer.
Haha ja dit ben ik echt 24/7 heb volgende week 2 statistiektentamens en 2 spss-deeltentamens
Dankjewel!