Meteen mijn inbox eens opgeruimd hier, stond wel confronterend zo in beeld opeens
Wat ik alleen mis is zoiets als de Chrome-kattenfilter dat alles met Trump veranderd wordt in katten.
Dat alles over Kanye, Barbie, The Kardashians, Trump, Bilal, dropshippende influencers etc gewoon in iets anders verandert.
Of een stiekeme taalnazi-optie dat je iedere forumpost kan beoordelen op grammatica, spelling, onderbouwing, afstemming op doel etc. En dat iedereen dan eind december een melding krijgt met een eindscore en een sticker.
Nou kom maar op met die 1 en die treurige troostprijs stempel
NOG ANDERHALF UUURRRRRRR
Maar welke emoji is voor als iemand iets heel zieligs vertelt? Hartje? Want die huil-emoji is een lachen-van-het-huilen-emoji toch
Houd mijn hart vast na al die verhalen over familieleden die sturen als je je vertelt dat je kat overleden is
huh is lachen van het huilen?
Edit: ik bedoel natuurlijk andersom (huilen van het lachen) of huh wacht nee, jij bedoelt andersom of niet? nog meer errors help
Volgens mij zat ik verkeerd, het gaat nu al mis, straks denken jullie dat ik superhard moet huilen als iemand een hilarisch verhaal vertelt @Floepsie
Ja Duh denk dat het halve forum wel wist dat jij dat was, maar je mag niet outen.
Snap alleen niet waarom je een nieuw account zou nemen als het een troll actie was, Maargoed ieder zn humor
Wow terwijl ik in de kringloop was heeft hier gewoon een alles veranderende update plaatsgevonden
Eindelijk weekend! Vanavond eten afhalen en om 9 uur naar bed😂
Kan ik wel eindelijk dit gifje weer gebruiken
Tis een mooie dag.
Neeejoh is echt huilen, is toch een hartstikke sip poppetje! Die is oprecht verdrietig daarom huilt ie.
is ‘huilen vh lachen’, zoals jij zegt dus.
O mijn god ben even 2 uur daadwerkelijk aan het werk en ik beland meteen in een identiteitscrisis bij terugkeer. Dit is too much
denk dat je het beste twee personen hier in kunt taggen.
We zijn laminaat aan het leggen.
Mijn arm doet zeer van de vaccinatie en ik voel me steeds slechter.
Blegh, echt een grieperig gevoel wat ontstaat.
hey wij kunnen ook tellen. that makes vier.
Ik snap de tellen opmerking niet, echt frustrerend Haha ???
Misschien ben ik niet hoogbegaafd
Ik snap hem ook niet op het gifje.
maar sowieso niet hooggeleid.