Nou kom maar op met die 1 en die treurige troostprijs stempel
NOG ANDERHALF UUURRRRRRR
Maar welke emoji is voor als iemand iets heel zieligs vertelt? Hartje? Want die huil-emoji is een lachen-van-het-huilen-emoji toch
Houd mijn hart vast na al die verhalen over familieleden die
sturen als je je vertelt dat je kat overleden is
huh is
lachen van het huilen?
Edit: ik bedoel natuurlijk andersom (huilen van het lachen) of huh wacht nee, jij bedoelt andersom of niet? nog meer errors help

Volgens mij zat ik verkeerd, het gaat nu al mis, straks denken jullie dat ik superhard moet huilen als iemand een hilarisch verhaal vertelt @Floepsie
Ja Duh denk dat het halve forum wel wist dat jij dat was, maar je mag niet outen.
Snap alleen niet waarom je een nieuw account zou nemen als het een troll actie was, Maargoed ieder zn humor
Wow terwijl ik in de kringloop was heeft hier gewoon een alles veranderende update plaatsgevonden 
Eindelijk weekend! Vanavond eten afhalen en om 9 uur naar bedš
Kan ik wel eindelijk dit gifje weer gebruiken

Tis een mooie dag.
Neeejoh
is echt huilen, is toch een hartstikke sip poppetje! Die is oprecht verdrietig daarom huilt ie.
is āhuilen vh lachenā, zoals jij zegt dus.
O mijn god ben even 2 uur daadwerkelijk aan het werk en ik beland meteen in een identiteitscrisis bij terugkeer. Dit is too much
denk dat je het beste twee personen hier in kunt taggen.
We zijn laminaat aan het leggen.
Mijn arm doet zeer van de vaccinatie en ik voel me steeds slechter.
Blegh, echt een grieperig gevoel wat ontstaat.
hey wij kunnen ook tellen. that makes vier.
Ik snap de tellen opmerking niet, echt frustrerend Haha ???
Misschien ben ik niet hoogbegaafd
Ik snap hem ook niet op het gifje.
maar sowieso niet hooggeleid. 
Trouwens nu gaat het forum helemaal smooth, de laatste tijd liep het bij mij de heeeele tijd vast en kon ik niet gewoon scrollen, nu wel, is dat ook door de update? Hoe dan ook, I like 
Ik snap überhaupt niks meer van het forum met alle veranderingen.
Edit: grapje, @moderators (of wie dit ook regeltā¦) super chill deze aanpassingen! Thanks voor al het werk weer