Wat je even kwijt wil #50

Trouwens nu gaat het forum helemaal smooth, de laatste tijd liep het bij mij de heeeele tijd vast en kon ik niet gewoon scrollen, nu wel, is dat ook door de update? Hoe dan ook, I like :star_struck:

5 likes

Ik snap überhaupt niks meer van het forum met alle veranderingen.

Edit: grapje, @moderators (of wie dit ook regelt…) super chill deze aanpassingen! Thanks voor al het werk weer :blush:

8 likes

Ik zie eigenlijk behalve de emotie likes geen updates. Nu voel ik mij beetje forumdom, alsof ik het niet zie.

1 like

Heb je AstraZeneca gehad? Klachten duren vaak maar een dag! Ik kreeg eind vd ochtend last en na het avondeten waren de rillingen alweer weg. Hoop dat dat voor jou ook zo is!

2 likes

Ik ben een broek aan het verven met Dylon in mijn wasmachine, pleeeease wasmachine overleef dit :crossed_fingers:

2 likes

Oooooooh, haha ja die had ik even gemist. Dank!

2 likes

Ik heb een bakje met make-up maar ik denk dat ik zo alles de container in ga gooien. :see_no_evil: Alleen mascara en foundation bewaar ik (maar zijn ook zo goed als op maar dat koop ik wel opnieuw).

Ik ga de laatste tijd zo stuk om jouw droge opmerkingen.

5 likes

Ze zijn sowieso soms vaag met retourneren.

Ik had een vest terug gestuurd en die werd niet geaccepteerd, omdat ik hem gedragen had volgens hen.
Had hem alleen gepast, kaartje zat er nog aan… Maar ze konden aan het knoopsgat zien dat hij gedragen was? Heb hem niet eens dicht aangepast. Zat ik met een vest van €50,-

@tijgerlelie was dat medium verhaal ook een troll verhaal?

1 like

Dat je een medium had gebelt om te vragen of zij kon voorspellen of je corona zou krijgen.

5 likes

Een troll verhaal dus?

Wtf

31 likes

Wat werkt alles smooth :star_struck:

5 likes

OMG ik zit een random YouTube-video te kijken waarin vanuit een vliegtuig het opstijgen gefilmd wordt en ik word er gewoon helemaal emotioneel van, lijkt wel iets uit een vorig leven.

(niet echt een random filmpje eigenlijk - het was LLGGoesToNewYork :laughing:)

3 likes

Ik heb vanaf nu wel een nieuwe intrusie en dat is alles een :angry: geven als reactie

18 likes

Oh wow wat heerlijk. En ik hou niet eens per se van vliegen. En wil het ook beperken vanwege het klimaat. Maar ik kijk nu een A380-landing in Dubai :star_struck:

1 like

Mijn moeder is net gevaccineerd, ik heb mijn out of office aangeslingerd voor een kleine 2 weken en een lekker koud biertje opengetrokken om dat alles te vieren. Lekker het weekend in zo. Leuk forumrelletje erbij als entertainment, niks meer aan doen.

65 likes

Noujaaaa dit is mij ook allemaal een beetje teveel hoor

12 likes

Dat is ideaal. Doe mij een kat die pillen niet erg vindt. Verder is het natuurlijk heel kut enzo. :orange_heart: