Wat je even kwijt wil #50

Ik ga na een tering drukke dag op de bank zitten met het forum en dan hebben we te leuke emoji’s als reactie. Dus ik zit nu alle posts te spammen :rofl:

6 likes

Ik was net bij de apotheek en toen ik aan de bali kwam hing er zooo’n smerige sigarenrook. Echt lang niet mee geroken. Er was nog niemand aan de bali en ik zei PFFFFF :mask: :dizzy_face:. Hoor ik ineens SPIJT ME HOOR!!

Zit daar blijkbaar achterin de apotheek zon vent te wachten. Verder was er niemand. Nou meneer u meurt.

1 like

Dit verbaast me, heb ik zelf niet, wat voor telefoon gebruik je? gebruik je de app of ga je er in de browser naar toe en in dat laatste geval welke browser gebruik je?

Ik kan dus gewoon een pil op mijn handpalm leggen en hij likt en eet het zo op. :joy: Als je met de verpakking rondloopt gaat hij je zelf achtervolgen. Dat zou mijn andere kat nooit doen.

Op mijn telefoon lukt het als in het hartje ingedrukt houd, maar dat heb je vast ook al geprobeerd?

3 likes

Hahaha, dit had ik vanmiddag ook bij mijn kat. Ik wilde een ontwormingspil geven, nou ze werd helemaal gek? Ze kreeg een halve en nadat deze op was, ging ze miauwend om mij heen kopjes geven in de hoop dat ik haar er nog een zou geven. Ik had ook nog een snoepje in mijn handen, om haar te belonen voor de ontwormingspil, maar daar moest ze niets van hebben. Waarom zijn katten zo raar :o_o:

5 likes

Bij nader inzien wel wat aan doen eigenlijk, want ik heb geen chips in huis.

6 likes

Wow. Mijne ook echt niet. Mijn diabeet laat zich braaf 2 keer per dag prikken met een naald, maar een pil naar binnen krijgen? Vergeet het maar.

1 like

Dit is de rotzooi die mijn tante elke dag op Facebook pleurt. Maar geen zorgen! Je kunt essentiële oliën bij haar bestellen om met al deze zorgen af te rekenen. En ze heeft ook nog speciale boostershotjes om je binnen een week van overtollige kilo’s, acne of andere huidaandoeningen af te helpen. #bossbabe #workfromhome.

11 likes

Oh als ik het hartje ingedrukt houd dan doet 'ie het gewoon! Excuses :sweat_smile:

Thanks @EllaFitzgerald

2 likes

Zat vanmiddag in een Teams meeting en toen ging ik met mijn muis over de muis van mijn collega (die zijn scherm deelde) en het voelde alsof ik met mijn hand over zijn hand ging :alien:

38 likes

Al 3 dagen zoiets

32 likes

Al een maand of 3

Haha @Soy.peor je loopt achter! Coronatijd gaat sneller he

10 likes

Ohh is vast bij iedereen verschillend. Net zoals bij insta sommige mensen updates eerder krijgen.

7 likes

Oh ja dat zal het zijn idd

2 likes

TACO :heart:
long time no see

je geeft me keuzestress man, welke emoji moet ik nu kiezen voor deze post?!

5 likes

Oh dankje! herinnert mij eraan dat ik nog eieren in m’n auto heb liggen van 3 maanden geleden :rofl:

Ik vind het zo Funny hoe mijn broer thuis degene is die paasdecoraties optuigt, en herfstdingen neerlegt etc. Niemand anders heeft dat echt meegenomen uit onze kindertijd en hij wel.

3 likes

Nog gefeliciteerd met je baby! Gaat het goed?

1 like

Ik ging zo’n vrijmibo restaurant tour doen en nu ben ik een beetje dronken want ik had ook een flesje wijn mee natuurlijk
En bij de laatste stop (een chocolatier) kreeg je een heel zakje paaseitjes :heart_eyes:
Was echt waar je voor je geld

Alleen wel winderig :-1:

7 likes