Ketchup zonder toegevoegde suiker en zout is echt de beste uitvinding EVER
Ik wil voor het eerst in jaren een selfie op insta posten maar het voelt telkens zo ongemakkelijk en nu stel ik het steeds uit. Waarom ben ik zo
Hmm kweenie, misschien moet ik ook nog een veel te dure jurk kopen voor mezelf om het af te maken
Ik kwam deze petitie tegen. Misschien zijn er ook wat forummers die hen willen tekenen. Deze mensen zitten vast in een Kafkaësk bureaucratisch doolhof.
Long time, no see! Hoe is het met jou en de baby?
Voor degene die het boek niemandskinderen hier besprak, dankjewel. Dit boek is zo ontzettend herkenbaar en daardoor confronterend.
Hmkay thanks voor het rechtvaardigen van mijn bierinfused levenskeuzes! Dat was eigenlijk alles wat ik wilde horen. 160 euries armer en een groene lentejurk rijker Nou die zon nog en de terrassen open en ik kan shinen als een groene godin
Hebben ze die lul weer een podium gegeven?
Welke ketchup is dit?!
Gewoon Heinz
Het is dat ik geen bruiloft op de agenda heb, anders zou ik wel trouwen in de witte variant. Maar groen is helemaal mijn kleur dus ik trouw wel met mezelf in deze jurk. Kom maar op met al die zomerse feesten en borrels post-corona
Samenvatting
Waarom moet panna cotta opstijven ik wil het nuuuu.
Wauw! Waar is ie van?
Rita Row!
Ja, love it!
Ik dacht van de week ik koop een keer een goedkopere ketchup, van de Coop. Nou het is werkelijk niet te doen, het smaakt extreem naar kaneel en ZO zoet.
Goed om te horen!
Wo ik dacht wtf doen al die emoties onder elk bericht maar oké oke upgrade moet ik weer 4 maanden aan wennen
Fijn!
Ik ben aan het janken en het lachen tegelijk bij de film Blended. Wat een geweldige film❤️