Wat je even kwijt wil #50

Ja, maar ken genoeg mensen die nergens last van hadden afgezien van een pijnlijke arm

2 likes

Ik heb dit ook vandaag!! Niks stilt de trek :weary:

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en medeleven :heart:

8 likes

Heeel herkenbaar deze gedachte.
Ik heb een elektrische fiets gekocht uiteindelijk. Maar met een scooter rondtoeren lijkt me zo heerlijk.

Ja ik twijfelde ook eerst over een elektrische fiets maar een scooter lijkt me leuker omdat je er dan met zijn tweeĂŤn ook nog iets aan hebt. Maar het is ook een vrij grote uitgave

2 likes

Ik ben echt een verwend sekreet maar ik mocht van m’n moeder een droger bestellen en nu komt Coolblue die morgen al installeren :heart:

12 likes

Het antwoord op je vraag was ik nog vergeten in mijn multiquote van gister:
Cynthia. Ik weet dat het een retorische vraag was maar moest het toch ff intikken.

5 likes

Ik had vanochtend sportles en de leraar was het vergeten af te zeggen, waardoor ik daar voor niks stond in de kou en hagel. Echt niet zo netjes.

1 like

Ik kijk nu die documentaire van De Kinderen van Ruinerwold en ben echt in shock. Holy, shit.

7 likes

Bah heb barstende koppijn en zou nu moeten leren voor tentamens. Waaarom word ik net nu ongesteld

Ik ben samen met mijn vriend begonnen aan Advent of Code en het is zo leuk! Lekker puzzelen. We kennen alleen allebei een andere taal dus dat is niet altijd even handig :’) Ik krijg er wel echt zin van om het programmeren weer op te pakken, toch maar weer eens tijd voor vrijmaken

2 likes

Je kan ook " Ik heb me verslapen :angry:" typen

29 likes

Net drie skateboardende jochies weggestuurd uit onze afgesloten parkeergarage. Voel me echt een zuurpruim maar als we dat gaan toelaten is het hek van de dam hè. :older_woman:t2:

10 likes

Volgens mij vinden mensen het leuk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Man man man.

Wat dan wat dan wat dan

Hahaha oo wat kut. Hopelijk is het een vluggertje

1 like

Wat vreselijk :rose: Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat ontzettend erg voor jou en je familie😢
Veel sterkte met het verlies❤️

1 like

Zelf gemaakt?

1 like

:joy::joy: misschien moet ik eerst de oude nog gaan gebruiken

2 likes