Ik heb echt zo’n fijne vriendschappen, ik gun dat echt iedereen, vrienden waarmee je zooo op een lijn zit
Jaaaa gezellig dochter! Gaan we daarvoor eerst peperloos tatta voer eten
Je treft het wel met twee avonden aan zangkwaliteit
Ja erg he in mn werk kom ik dit soort verhalen ook wel eens tegen en dan ben ik toch extra dankbaar voor alles.
ook zo genant dat we het Journaal beginnen met… ‘een statement van Oranje’ (ze hadden een shirt aan), daarna de samenvatting van die wedstrijd, toen pas dit en de 90 doden in Myanmar vandaag
Ja hij zit echt precies op de plek waar mn linkerduim over het scherm scrollt. Al minimaal 15 keer perongeluk iets geliket deze avond.
Hoezo ben je jaloers op Davina? Iedereen kan schreeuwen.
Waarom is er op vrijdag en zaterdagavond zo weinig leuks op tv.
Kijk straks om half 10 mee naar de verraders op rtl als je zin hebt, topic is dan actief. Irritainment
Ik wil morgen onkruid weghalen tussen tegels en dan de tegels schoon spuiten. Echt debiel dat ik me daar nu al op verheug
Niets verslaat lays naturel ribbelchips, echt verdrietig dat de zak leeg is
In mijn tijd was die ballenbak niet groter dan een groot opblaas zwembad. En er waren geen hetty en gerda. Nee dat ding stond midden in het kids gedeelte. Daar mocht ik dan ff 1 minuut in en dan gelijk door lopen…
Vind dit ook echt overgewaardeerd, doe mij maar tomatensoep
Ik wil dus van alles zaaien op het balkon (bloemen, kruiden etc), maar er is zoveel informatie over te vinden dat ik het overzicht kwijtraak.
Zo, goed dagje gehad, 2x gesport vandaag en nu lig ik helemaal rozig op bed. Lekker forum teruglezen met wat Pombar erbij, heerlijk. He-le-maal zin in. O en morgen kan ik uitslapen <3
M’n vader heeft de digitale toegang tot het Groninger Museum, Rolling Stones tentoonstelling. Heeft het gister al gezien maar is ons nu helemaal aan het laten zien hoe het werkt en wat er leuk is om te bekijken.
Na een aantal rondes paracetamol en een goede douche voel ik me gelukkig weer wat meer mens.
Hoop dat ik vanavond goed slaap en dan morgen weer zo goed als de oude ben, afgezien van een behoorlijk pijnlijke arm
Oke, je kan je bank niet bij alle glazen als tafeltje gebruiken. Mijn volle bierglas viel namelijk in slow motion op de grond
Ik hoop dat de kat me vannacht eindelijk weer laat slapen tot half 6 in plaats van ergens tussen 2 - half 4.
Rip
ik poste net een foto van mijn eten op insta(ja doe ik nog steeds) en het viel me al op de de handen van mijn vriendin er best mannelijk uit zagen… op de foto zie je dus alleen haar handen.
Nou nu zit mijn zusje dus helemaal nieuwsgierig te doen met wie ik vanavond was, want ze zag mannenhanden op de foto
Ja sorry maar ik heb dit weekend echt geen tijd voor een uur minder. Kunnen we een raincheck doen wbt zomertijd?