Het heet inlenersbeloning.
Ik heb het ook ooit gehad en uiteindelijk kreeg ik door een half jaar via een uitzendbureau. En te laag salaris/te laag overuren percentage/geen reiskosten ruim 3k terug, dus kan misschien de moeite zijn.
Het heet inlenersbeloning.
Ik heb het ook ooit gehad en uiteindelijk kreeg ik door een half jaar via een uitzendbureau. En te laag salaris/te laag overuren percentage/geen reiskosten ruim 3k terug, dus kan misschien de moeite zijn.
Yes! Ze moeten de inlenersbeloning aanhouden. Dit zijn ze wettelijk verplicht! Komt erop neer dat ze een uitzendkracht niet minder mogen betalen voor hetzelfde werk als hun eigen personeel. Als je vragen hebt let me know!
Er zijn wat dingen gaande op mān werk, veranderingen die eraan zitten te komen, interne vacatures etc. En om de 1 of andere reden vertellen nogal wat mensen me vanalles, veel in vertrouwen, en ik raak een beetje in de knoop met wie van wat op de hoogte is en wat ik tegen wie mag vertellen en wat niet (en hoe ik weer aan welke informatie ben gekomen) . En dan ook nog proberen meevoelend te reageren op iedereen, zonder blijk te geven dat ik meer weet. Wat een lastig gedoe
. (En ook wel weer leuk, want ik ben extreem nieuwsgierig.)
Wat afschuwelijk, alle liefde van de wereld toegewenst om deze moeilijke tijd door te komen. Heel veel sterkte
Iehl Campina gaat blijkbaar terug naar van die yoghurt pakken zonder dop uit duurzaamheid maar ugh we horen toch vooruit te gaan en niet terug naar de tijd met van die oude brokkel yoghurt aan je pak
Ja wij zaten hier ook te gruwelen op de bank, gatverdamme. En daarna dat meisje door 23!! soldaten, en alleen maar hoopte dat ze snel doodging. Echt gruwelijk gewoon wat daar gebeurt
Ik zie de hele tijd likes opploppen en weer verdwijnen. Ik ben blijkbaar niet de enige die de hele tijd op het hartje klikt tijdens het scrollen
Ik ben vandaag op flamingo-spot expeditie geweest met mijn vriend, gewapend met een verrekijker van (letterlijk) 100 jaar oud en broodjes voor onderweg haha. Super leuk corona proof uitje. En zeker 20 flamingoās gespot!
En het dan durven te presenteren als innovatie
Nu MOET je je pak ook rechtop kwijt in de ijskast, horizontaal is geen optie meer.
Ik heb niet zoveel ruimte!! (oke ook omdat ik zelf de bak in de deur stuk heb gemaakt, maar toch)
Ik heb zo een heerlijke dag achter de rug, bij mijn beste vriendin geweest, sushi gegeten en wijn gedronken. Mijn spotify besloot op de terug weg dat het tijd was voor een feestje dus ik zat dansend in de tram op allemaal oude hiphop nummers.
Dus ik heb nu nasty girl van notorius big, p diddy en jagged edge keihard aan staan en ik ga met een wijntje in mijn hand een dance party in mijn eentje houden.
Zin om mij keihard te gaan misdragen in een club of nog fouter in de brasil bar
Nee zaterdagavond is avond van Lego Masters en Verraders haha. Ben je aan het genieton? Bedoel je Hazes? Getsie
Ik heb echt zoān fijne vriendschappen, ik gun dat echt iedereen, vrienden waarmee je zooo op een lijn zit
Jaaaa gezellig dochter! Gaan we daarvoor eerst peperloos tatta voer eten
Je treft het wel met twee avonden aan zangkwaliteit
Ja erg he in mn werk kom ik dit soort verhalen ook wel eens tegen en dan ben ik toch extra dankbaar voor alles.
ook zo genant dat we het Journaal beginnen met⦠āeen statement van Oranjeā (ze hadden een shirt aan), daarna de samenvatting van die wedstrijd, toen pas dit en de 90 doden in Myanmar vandaag
Ja hij zit echt precies op de plek waar mn linkerduim over het scherm scrollt. Al minimaal 15 keer perongeluk iets geliket deze avond.
Hoezo ben je jaloers op Davina? Iedereen kan schreeuwen.
Waarom is er op vrijdag en zaterdagavond zo weinig leuks op tv.
Kijk straks om half 10 mee naar de verraders op rtl als je zin hebt, topic is dan actief. Irritainment
Ik wil morgen onkruid weghalen tussen tegels en dan de tegels schoon spuiten. Echt debiel dat ik me daar nu al op verheug