Wat je even kwijt wil #50

Ik lig in bed en ineens: bam, heel verdrietig. Zal wel een combi van meerdere dingen zijn, maar pff. En ik ben ook echt zo moe en alles doet zeer, maar kan niet slapen. :slightly_frowning_face:

13 likes

Knuffel :heart:

1 like

Wat rot! Misschien helpt het om een video met white noise of asmr aan te zetten? Ik ontspan altijd heel erg van ~hair brushing~ en kan daar wel lekker bij in slaap vallen, misschien fijn om je daar op te focussen in plaats van je verdrietige gevoel? Hoop dat je snel in slaap valt en morgen beter is!

Wooow thanks voor de heads up, dit is echt compleet langs me heen gegaan

2 likes

O, nee, ik kan heel slecht tegen ASMR juist, haha. Enige wat ik wel troostend vind zijn spinnende katten, maar de heren kat liggen nog in de woonkamer.
Ik ga maar weer verder in mijn detective die ik lees. :slightly_smiling_face:

3 likes

Toen ik gister het stukje van de docu keek (had een deel gemist) deed het geluid het wel! Dus misschien fixen ze het nog!

2 likes

Ik was half zes al wakker. ik ben nog steeds wakker. whats going on

Een zaaiboard aanmaken op Pinterest? :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij doet het geluid het wel via de NPO app.

1 like

Huh is dat nu

Ik ben al sinds vanmiddag biertjes aan het drinken, heb na het eten een spelletje met m’n man gespeeld en daarna 2,5 uur online Mario kart gespeeld met videobellen er naast met 6 vrienden. En nu eet ik een tosti met sriracha mayo. Heb de laatste tijd vrij weinig tijd gestopt in iets leuks maken van m’n avonden dus dit was heeeeel welkom. En zo gezellig!

23 likes

Oeh ja lezen is ook altijd een goede! Hoop dat je snel in slaap valt en je morgen beter voelt

@Luzarl ja blijkbaar!!

2 likes

@vitaminwater ik heb er ook echt geen tijd voor dus misschien kunnen we het nog tegenhouden

1 like

Hahahaha echt blij dat ik het in je droom over effector cells heb. Heb wel bruin haar inderdaad!

Kan niet slapen door hooikoortsklachten, bleh zo kut

5 likes

Uhm mijn natuurlijke wekker, het licht, zou mij volgens nieuwe tijd om 8 uur wakker moeten maken. Hoezo is t pas kwart over 7.

1 like

Aaa ik heb een continue kriebel in 1 neusgat. Heel irritant :joy:

1 like

Huh is het nu dus ā€˜eigenlijk’ 8:21 is de klok verzet of? Ik heb het dit jaar helemaal gemist
Of is het eigenlijk 10:21? Haha voel me echt een dombo

3 likes

Ik ben echt geĆÆrriteerd, mijn slaapschema was echt on fleek de laatste tijd terwijl ik echt een mega slechte slaper ben, nou nu natuurlijk weer verpest door die zomertijd grrr

1 like

Zoveel zin in m’n nachtje hotel met jacuzzi en sauna op de kamer zometeen :heart_eyes:

16 likes