Niets verslaat lays naturel ribbelchips, echt verdrietig dat de zak leeg is
In mijn tijd was die ballenbak niet groter dan een groot opblaas zwembad. En er waren geen hetty en gerda. Nee dat ding stond midden in het kids gedeelte. Daar mocht ik dan ff 1 minuut in en dan gelijk door lopenā¦
Vind dit ook echt overgewaardeerd, doe mij maar tomatensoep
Ik wil dus van alles zaaien op het balkon (bloemen, kruiden etc), maar er is zoveel informatie over te vinden dat ik het overzicht kwijtraak.
Zo, goed dagje gehad, 2x gesport vandaag en nu lig ik helemaal rozig op bed. Lekker forum teruglezen met wat Pombar erbij, heerlijk. He-le-maal zin in. O en morgen kan ik uitslapen <3
Mān vader heeft de digitale toegang tot het Groninger Museum, Rolling Stones tentoonstelling. Heeft het gister al gezien maar is ons nu helemaal aan het laten zien hoe het werkt en wat er leuk is om te bekijken.
Na een aantal rondes paracetamol en een goede douche voel ik me gelukkig weer wat meer mens.
Hoop dat ik vanavond goed slaap en dan morgen weer zo goed als de oude ben, afgezien van een behoorlijk pijnlijke arm
Oke, je kan je bank niet bij alle glazen als tafeltje gebruiken. Mijn volle bierglas viel namelijk in slow motion op de grond
Ik hoop dat de kat me vannacht eindelijk weer laat slapen tot half 6 in plaats van ergens tussen 2 - half 4.
Rip
ik poste net een foto van mijn eten op insta(ja doe ik nog steeds) en het viel me al op de de handen van mijn vriendin er best mannelijk uit zagen⦠op de foto zie je dus alleen haar handen.
Nou nu zit mijn zusje dus helemaal nieuwsgierig te doen met wie ik vanavond was, want ze zag mannenhanden op de foto
Ja sorry maar ik heb dit weekend echt geen tijd voor een uur minder. Kunnen we een raincheck doen wbt zomertijd?
Ik lig in bed en ineens: bam, heel verdrietig. Zal wel een combi van meerdere dingen zijn, maar pff. En ik ben ook echt zo moe en alles doet zeer, maar kan niet slapen.
Knuffel
Wat rot! Misschien helpt het om een video met white noise of asmr aan te zetten? Ik ontspan altijd heel erg van ~hair brushing~ en kan daar wel lekker bij in slaap vallen, misschien fijn om je daar op te focussen in plaats van je verdrietige gevoel? Hoop dat je snel in slaap valt en morgen beter is!
Wooow thanks voor de heads up, dit is echt compleet langs me heen gegaan
O, nee, ik kan heel slecht tegen ASMR juist, haha. Enige wat ik wel troostend vind zijn spinnende katten, maar de heren kat liggen nog in de woonkamer.
Ik ga maar weer verder in mijn detective die ik lees.
Toen ik gister het stukje van de docu keek (had een deel gemist) deed het geluid het wel! Dus misschien fixen ze het nog!
Ik was half zes al wakker. ik ben nog steeds wakker. whats going on
Een zaaiboard aanmaken op Pinterest?